AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #41 Skrevet 6. juli 2015 Jeg var hjemme alene i 12-13 årsalderen, fra 14 årsalderen også alene med lillebror på 2 når mamma jobbet nattevakt. Ingen problem! MEN, det er tvilsomt at sønnen min vil være klar for det samme om et par år, eller ønsket det for den saks skyld!Anonymous poster hash: cd1ba...247
Shai Skrevet 6. juli 2015 #42 Skrevet 6. juli 2015 En natt; kanskje 12? En helg; sikkert 14/15 Har alltid vært ansvarlig og flink og foreldrene mine har gitt meg mye frihet fordi jeg aldri misbrukte den 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #43 Skrevet 6. juli 2015 Har ikke barn ennå, men selv begynte jeg vel å være alene hjemme om natten eller en helg på ungdomsskolen en gang. Kanskje rundt 14-15 års alder. Gikk helt fint, mamma (som var alenemor for meg) visste jeg var en grei og trygg jente, vi bodde i en stille småby med kjente naboer på alle kanter og hele slekta innenfor noen kilometers radius. Mobiltelefon var også blitt vanlig, så det var enkelt å få tak i noen hvis jeg skulle trenge det. Men det skjedde aldri noe galt, jeg følte meg omtrent voksen som 15-åring og det føltes helt naturlig å være alene hjemme. Da jeg var 16+ var jeg gjerne alene hjemme i over en uke, hvis mamma reiste på ferie og jeg ikke ville bli med. Storkoste meg alene sammen med katta, spiste pizza, spilte Sims i timesvis og hadde venninner på overnatting. Anonymous poster hash: 609ce...746
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå