Plengionika Skrevet 5. juli 2015 #41 Skrevet 5. juli 2015 Veldig rart dette her, men hvis klokken er feks 22.50 så må jeg legge meg til å sove før den blir 23.00 hvis den er 23.01 så må jeg vente til den nærmer seg 00.00 før jeg kan sove igjen. Aner ikke hvorfor. Nå må jeg vente til klokken nærmer seg 23.00.
Shai Skrevet 5. juli 2015 #42 Skrevet 5. juli 2015 Hvis jeg kommer borti noe med høyre arm, må jeg ta på den venstre armen min for at det skal bli likt. Samme hvis jeg tråkker på noe ujevnt med en fot, må jeg tråkke på noe annet ujevnt med den andre foten for at jeg ikke skal bli skeiv, haha
Nevian Skrevet 5. juli 2015 #43 Skrevet 5. juli 2015 Vaniljeis må alltid røres! Så den blir myk og fin. Anonymous poster hash: b642b...bc5 Det gjør jeg med all is - det er jo bare bedre Ikke alltid jeg gidder da, så det er vel ikke en regel sånn sett.
Julebrus Skrevet 5. juli 2015 #44 Skrevet 5. juli 2015 Når jeg blander ut saft må jeg stoppe vannstrålen fra springen tre ganger før jeg kan drikke safta. Hvis safta er for sterk da må jeg stoppe neste vannstråle to ganger før jeg kan drikke videre igjen.
Brimi Skrevet 5. juli 2015 #45 Skrevet 5. juli 2015 Kom på en til , vet ikke hvor rar den er da, men jeg MÅ gå på do før jeg legger meg. Uansett om jeg var på do for en halvtime siden. Derfor har jeg begynt å time det. Kjenner jeg at jeg må på do en halvtime-time før jeg skal legge meg så lar jeg faktisk vær å gå på do :-p 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #46 Skrevet 6. juli 2015 Jeg må alltid ha på venstre sko/sokk først!Anonymous poster hash: 18416...d95
Gjest Mocchhaa Skrevet 6. juli 2015 #47 Skrevet 6. juli 2015 Går ikke på kumlokk, og sørger for at bikkja mi heller ikke får så mye som en halv labb på kumlokket også. Må oftest ha TVN på 5,10, 12, 15 eller 20. Kan ha de på andre nummer også, men som regel må det være på ett av disse. Jeg tror også på karma, så om noen sier noe slemt om andre til meg (noen som betyr VELDIG mye for meg, da) som ikke engang er seriøst, som f.eks "håper han faller å slår seg" (pga ettellerannet) så tvinges det til å trekkes tilbake og/eller si noe positivt istedenfor.......crazy much Mikroen MÅ stå på 0, og døra til mikroen må også være igjen.
bruker_K Skrevet 6. juli 2015 #48 Skrevet 6. juli 2015 jeg sliter med å såve, hvis ikke de siste orden er: love you (til kjæreste eller mor), god natt, såv godt eller drøm søtt. Har fast plass i sofaen og blir urolig når andre setter seg der. Får faste plasser når jeg drar til venner også. Skal alltid ha "min" plass. Takler ikke når folk rører maten min som ligger på tallerken. Går ikke på kumlokk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå