Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #81 Skrevet 7. september 2004 Du vet at vi damer diskuterer lengde, bredde og meter pr. sekund? Ja, jeg vet det. Jeg vet også at det ikke er normalt å summere alle som deltok i gangbangen når du presenterer tallene dine. Bare som et lite hint...
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #82 Skrevet 7. september 2004 Utrolig lite kledelig, og ikke minst tiltrekkende med menn som er svartsjuke på damer med tekke *bare som et lite hint..*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #83 Skrevet 7. september 2004 Utrolig lite kledelig, og ikke minst tiltrekkende med menn som er svartsjuke på damer med tekke Enig. Men dette blir en teoretisk diskusjon, siden du ikke har tekke og jeg ikke er svartsjuk...
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #84 Skrevet 7. september 2004 Ok. Du ba om det. Nå blir jeg ond. ~~~~måtte du aldri ALDRI vinne i lotto~~~~ Kanskje har jeg ikke tekke, men evner utenfor din forståelse - det har jeg. Skyld deg sjøl *fyker avgårde på sopelimen*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #85 Skrevet 7. september 2004 Ok. Du ba om det. Nå blir jeg ond. ~~~~måtte du aldri ALDRI vinne i lotto~~~~ ~~~~måtte barna dine være så stygge at morgenkvalmen først kommer etter fødselen~~~~
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #86 Skrevet 7. september 2004 Herregud.. Fødsler og sånt er jeg da ferdig med for leeeeenge siden. *gjesp* For deg ønsker jeg nyrestein. Tenk for en innsikt hvis du fikk ved å føle de smerter som forøvrig beskrives som ganske likt de ved fødsel. *Ganner nyrestein på Trøffelhelten*
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #87 Skrevet 7. september 2004 Nei, vet du hva, din tåpkørv.. Fikk så dårlig samvittighet nå, at jeg skyller fingrene med såpe og tenker gode tanker - foreslår at du gjør det samme. . *Fred på jord*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #88 Skrevet 7. september 2004 *Ganner nyrestein på Trøffelhelten* Du er i hvert fall en av de aller peneste sjamanene jeg har sett (2).
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #89 Skrevet 7. september 2004 *Fred på jord* Piss on earth? Piece on earth? Peas on earth? Peace on earth?
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #90 Skrevet 7. september 2004 Piss on earth? Piece on earth? Peas on earth? Peace on earth? exactly..
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #91 Skrevet 7. september 2004 ØØYYY!! Det blir jo for fakerten ikke noen ordentlg ond tråd med sånn lattersmiley i to innlegg på rad! Skjerpings, di knehøne! :evil:
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #92 Skrevet 7. september 2004 Du er i hvert fall en av de aller peneste sjamanene jeg har sett (2). Og tusen hjertelig takk for den. *rødme* Den lever jeg på heeeele dagen. :kysse:
Suzy Skrevet 7. september 2004 #93 Skrevet 7. september 2004 Nå syns jeg dere begynner å miste taket på drittslengingen her... :-? Kyssing og smiling.. Dette er en OND tråd! Skjerpings! :evil:
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #94 Skrevet 7. september 2004 Så du tok ikke ironien min du altså... Er du søring eller? Men er alltid klar som et egg for komplimenter... hehemm..
Suzy Skrevet 7. september 2004 #95 Skrevet 7. september 2004 Så du tok ikke ironien min du altså... Er du søring eller? Men er alltid klar som et egg for komplimenter... hehemm.. Du klarer ikke ro deg unna den der nei... Du ble smigret og glemte ganninga et øyeblikk - slikt vil vi ikke ha noe av :-?
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #96 Skrevet 7. september 2004 Næineineinei... :fy: Du skjønner - ingenting er vel ondere enn å ødelegge en ond tråd med snille innlegg. 8) *fortsatt fred på jord*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #97 Skrevet 7. september 2004 Ingenting er vel egentlig ondere enn å messe "fred på jord" i tider der det beviselig er motsatt..? Det blir - selvsagt rent hypotetisk - som om jeg skulle messe Du kommer, du kommer hele tiden (17 sekunder) mens vi hadde sex...
Suzy Skrevet 7. september 2004 #98 Skrevet 7. september 2004 Det blir - selvsagt rent hypotetisk - som om jeg skulle messe Du kommer, du kommer hele tiden (17 sekunder) mens vi hadde sex... DET er ondskap det *redd* :o
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #99 Skrevet 7. september 2004 Ingenting er vel egentlig ondere enn å messe "fred på jord" i tider der det beviselig er motsatt..? Det blir - selvsagt rent hypotetisk - som om jeg skulle messe Du kommer, du kommer hele tiden (17 sekunder) mens vi hadde sex... - på erotikknett har de en spray du kanskje skulle prøve, som gjør at du slipper å være plaget med for tidlig avgang, kjære venn *klapper trøstende på hodet* ------------------------------------------------------> *peker på annonsen*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #100 Skrevet 7. september 2004 [*klapper trøstende på hodet* ...og mer skal ikke til... ...eller mener du...nåja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå