Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #61 Skrevet 7. september 2004 Kan vi ikke heller gjøre det om til en " kose-mose-tråd" Jeg begynner "kose-mose" med alle spes trøffel
Suzy Skrevet 7. september 2004 #62 Skrevet 7. september 2004 *Koooooooooosemose alle som er i nærheten* (og fremdeles litt )
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #63 Skrevet 7. september 2004 Gjesper av dere alle... *zzzzzzz* Pæra faller ikke langt fra hesten!
Suzy Skrevet 7. september 2004 #64 Skrevet 7. september 2004 Forresten.. *viser fingeren istedet* *deilig å være ond*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #65 Skrevet 7. september 2004 *viser ALLE fingrene* Up yours! And yours, and yours, and particularly yours!
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #66 Skrevet 7. september 2004 :cry: Og du som fikk kosemoser av meg :cry:
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #67 Skrevet 7. september 2004 Pæra faller ikke langt fra hesten! beste du fikk til??
Suzy Skrevet 7. september 2004 #68 Skrevet 7. september 2004 :cry: Og du som fikk kosemoser av meg :cry: *hvikser* Kan jo ikke vise at jeg digger deg her da.. det ødelegger jo imaget mitt
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #69 Skrevet 7. september 2004 beste du fikk til?? Ja. Det er jo sånn at liksomsovende kjedeligheter ikke akkurat er kjent for å trigge den store inspirasjonen. Kom tilbake når/hvis du våkner.
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #70 Skrevet 7. september 2004 *hvikser* Kan jo ikke vise at jeg digger deg her da.. det ødelegger jo imaget mitt .. image som hva ??... Idiot ... elgku eller sideflesk
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #71 Skrevet 7. september 2004 .. image som hva ??... Idiot ... elgku eller sideflesk Alle gode ting er tre, særlig for den som hvikser!
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #72 Skrevet 7. september 2004 Alle gode ting er tre, særlig for den som hvikser! .. men den som hvisker lyver .. v- den som lyver - stjeler - og den som stjeler kommer i fengsel... Venter du besøk????
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #73 Skrevet 7. september 2004 Nå begynner det å ligne noe! Å vise finger`n er litt "old" for å si det sånn. Skikkelig verbal juling svir litt verre.. Håper det høljer ned dere alle bor, og at sola ikke kommer fram før i APRIL :evil: *den der var da ikke noe snill..?*
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #74 Skrevet 7. september 2004 Nå begynner det å ligne noe! Å vise finger`n er litt "old" for å si det sånn. Skikkelig verbal juling svir litt verre.. Håper det høljer ned dere alle bor, og at sola ikke kommer fram før i APRIL :evil: *den der var da ikke noe snill..?* Håper barna dine får en konkursrammet mor!
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #75 Skrevet 7. september 2004 De har i alle fall ikke en far som henger fast på dassdøra
Suzy Skrevet 7. september 2004 #76 Skrevet 7. september 2004 .. image som hva ??... Idiot ... elgku eller sideflesk Som ond... OND
LilleBille Skrevet 7. september 2004 #77 Skrevet 7. september 2004 De har i alle fall ikke en far som henger fast på dassdøra
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #78 Skrevet 7. september 2004 De har i alle fall ikke en far som henger fast på dassdøra Nei, hva var det nå du fortalte på folkeregisteret? "Jeg vet ikke helt hvem faren er, men jeg husker navnet på fotballaget... Kan du ikke bare skrive Odd Grenland"
Eplegrønn Skrevet 7. september 2004 #79 Skrevet 7. september 2004 Nei, hva var det nå du fortalte på folkeregisteret? "Jeg vet ikke helt hvem faren er, men jeg husker navnet på fotballaget... Kan du ikke bare skrive Odd Grenland" Du vet at vi damer diskuterer lengde, bredde og meter pr. sekund? *bruker lupe*
Suzy Skrevet 7. september 2004 #80 Skrevet 7. september 2004 *setter seg ned og ser på verbal-kampen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå