Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Dette er et fristed for onde KG-brukere. Her oppfordrer vi til avsporinger, snikk-snakk, personsjikane, ironi, sarkasme og faktisk også humor! Ja, det er ondt. Ja, det betyr at du, din satans sarte sosionomwannabe av en smugleser kan gå ut i trafikken og leke, i stedet for å plage oss med den utagerende godheten og/eller sutringen din. Opp alle KGs onde! Kom fram, alle dere forviste sarkastikere! La freedom of cruel speech
Suzy Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Endelig!!!! Her har jeg egentlig bare et lite spørsmål - må vi faktisk hetse hverandre når sosionom-snobbe-bridezillaene ikke er her...? Hvem ellers? :klø:
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Så jeg får ikke lvo til å sklrive dritt om noe eller noe jeg, da? Bare fordi jeg er utdannet sosionom og har lyst til å jobbe som det? Drittfolk! Ekskludere en yrkesgruppe på den måten. :evil:
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 Jeg oppfordrer også moderatorerne til å slippe løs
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 #5 Skrevet 6. september 2004 Endelig, endelig, endelig en tråd for oss med sterk avsporingsdrift. Men det var jo ikke en bombe hvem som opprettet den, da...
Suzy Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 Så jeg får ikke lvo til å sklrive dritt om noe eller noe jeg' date=' da? Bare fordi jeg er utdannet sosionom og har lyst til å jobbe som det? Drittfolk! Ekskludere en yrkesgruppe på den måten. :evil:[/quote'] Er det en ond tråd så er det en ond tråd - det er bare å være ond tilbake igjen det Fighter!
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #7 Skrevet 6. september 2004 Så jeg får ikke lvo til å sklrive dritt om noe eller noe jeg' date=' da? Bare fordi jeg er utdannet sosionom og har lyst til å jobbe som det? Drittfolk! Ekskludere en yrkesgruppe på den måten. :evil:[/quote'] Ordentlige sosionomer er mye kulere enn wannabesosionomer, du kan slenge så mye drit du bare vil! Og Suzy; her slenger vi hva som helst om hvem som helst. Smuglesertaperne er advart i startinnlegget, og bør (selv om jeg slett ikke er sikker...) således ha vett til å gå tilbake til sminke og velvære, subsidiært en eller annen graviditetsdagbok eller Pia Haraldsen-tråd. Er det ikke deilig å ha noen å hate?
liv Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 "sosionomwannabe" Hmm jeg antar at ikke mitt fremtidig yrke kommer under her.. (Barnevernsped.) Og Fighter - du er jo ingen wannabe.. Du er jo faktisk sosionom da...
Suzy Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Og Suzy; her slenger vi hva som helst om hvem som helst. Smuglesertaperne er advart i startinnlegget, og bør (selv om jeg slett ikke er sikker...) således ha vett til å gå tilbake til sminke og velvære, subsidiært en eller annen graviditetsdagbok eller Pia Haraldsen-tråd. Er det ikke deilig å ha noen å hate? Føles det ikke godt å slå dem flate Jippi!!! *setter seg ned og pønsker ut faenskap*
Gjest Fighter Skrevet 6. september 2004 #11 Skrevet 6. september 2004 Og Fighter - du er jo ingen wannabe.. Du er jo faktisk sosionom da... Enm arbeidsledig en sådan. Godt jeg kan være her på kg å passe på dere.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #12 Skrevet 6. september 2004 Endelig, endelig, endelig en tråd for oss med sterk avsporingsdrift. Men det var jo ikke en bombe hvem som opprettet den, da... Hva mener du med at det ikke var en bombe? Hæ? Hæ? HÆÆÆH!??! Håper snørret ditt holder seg der inne, som en ekkel og grønn hoste-og-nyseklump! *ond*
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #13 Skrevet 6. september 2004 Dobbel faen... ...som om dét var noe nytt...
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 #14 Skrevet 6. september 2004 Bare kom hit du, lille blå kis, så skal jeg nyse på deg... :ondere:
Suzy Skrevet 6. september 2004 #15 Skrevet 6. september 2004 ...som om dét var noe nytt... En bak hvert øre lillegutt *ond*
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #16 Skrevet 6. september 2004 Hva mener du med at det ikke var en bombe? Hæ? Hæ? HÆÆÆH!??! Håper snørret ditt holder seg der inne, som en ekkel og grønn hoste-og-nyseklump! Det er vel ikke meningen at du skal være ond mot din egene er det vel :-? *ond*
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #17 Skrevet 6. september 2004 JEEEEEZZ! Kan du ikke sitatteknikk engang, du din...din...vannkoppmamma! *dyrisk ond* :o
Ingeborg Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 :o Så mer "dyrisk forskrekket" ut, spør du meg...
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #19 Skrevet 6. september 2004 Så mer "dyrisk forskrekket" ut, spør du meg... Trykkfeil, jeg innrømmer dét. Den smileyen hadde like mye der å gjøre som George W. Bush har å gjøre i et program om intelligente statsledere.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #20 Skrevet 6. september 2004 JEEEEEZZ! Kan du ikke sitatteknikk engang, du din...din...vannkoppmamma! *dyrisk ond* :o' Hva er galt med meg- klarer ikke være ond i dag *skjerpe seg* Din lille blå flisspikker med liten tiss *veldig ond*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå