AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #21 Del Skrevet 30. juli 2015 Morgan har aspergers og er rik:)Anonymous poster hash: 35cff...890 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #22 Del Skrevet 30. juli 2015 De viste den første episoden her en dag. Jeg ble overrasket over hvor smart Morgan var i forhold til hvordan de fremstiller ham nå. Han hadde heller ikke den idiot-musikken de spiller til ham. Han snakket mye. Ola Conney sa nesten ingen ting. Det er helt motsatt nå. Det virket som han ble helt overkjørt av Ola Conney, og bare ga opp. Det er som om de ga ham den idiot-rollen, det fungerte for serien, han sa ikke noe på det. Ola Conney sa i den serien hvor de besøker flere land at han hadde mistet mange at hans venner fordi de mente han hadde blitt så, husker ikke helt ordet...høy på pæra...noe i den duren...eller arrogant...og sammenlignet med den han pleide å være stemmer det veldig bra. Anonymous poster hash: 21259...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 30. juli 2015 #23 Del Skrevet 30. juli 2015 Det finnes allerede en tråd om dette Har du virkelig ikke hørt om dem?Anonymous poster hash: 35cff...890 Velkommen etter! Det er en måned siden jeg spurte, og jeg har fått svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #24 Del Skrevet 30. juli 2015 De viste den første episoden her en dag. Jeg ble overrasket over hvor smart Morgan var i forhold til hvordan de fremstiller ham nå. Han hadde heller ikke den idiot-musikken de spiller til ham.Han snakket mye. Ola Conney sa nesten ingen ting. Det er helt motsatt nå. Det virket som han ble helt overkjørt av Ola Conney, og bare ga opp. Det er som om de ga ham den idiot-rollen, det fungerte for serien, han sa ikke noe på det. Ola Conney sa i den serien hvor de besøker flere land at han hadde mistet mange at hans venner fordi de mente han hadde blitt så, husker ikke helt ordet...høy på pæra...noe i den duren...eller arrogant...og sammenlignet med den han pleide å være stemmer det veldig bra. Anonymous poster hash: 21259...c81 Ja det har jeg lagt merke til med. Ola kom jo ikke med før sesong 2 og da fikk han mer screen timeAnonymous poster hash: 35cff...890 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #25 Del Skrevet 30. juli 2015 Hvem er disse? Her er de på reise. Anonymous poster hash: d1203...b01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mocchhaa Skrevet 30. juli 2015 #26 Del Skrevet 30. juli 2015 Morgan tror jeg, selvom han virker ganske treig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 30. juli 2015 #27 Del Skrevet 30. juli 2015 Det måtte vel blitt Ola Conny hvis jeg måtte velge mellom de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 30. juli 2015 #28 Del Skrevet 30. juli 2015 De viste den første episoden her en dag. Første episoden av hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #29 Del Skrevet 30. juli 2015 Ola Conny ser ut som en sliten Jon Bon Jovi. Anonymous poster hash: cd6ce...083 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 30. juli 2015 #30 Del Skrevet 30. juli 2015 Måtte blitt Morgan, han virker mest "normal". Ola Conny snakker jo hele tiden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2015 #31 Del Skrevet 30. juli 2015 Hæ, mener dere virkelig at dere synes Morgan virker mest normal? Jeg har alltid tenkt at Ola Conny var den mest oppegående av de to. Morgan faller jo ut på hvert spørsmål han får, og virker helt lost. Mener ikke noe vondt altså, men har bare sett på det som at det alltid er Ola-Conny som fikser og ordner - og Morgan som dilter etter. Vet ikke om dere har sett episoden der Morgan skal løfte vekter.... Anonymous poster hash: 1b205...1d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2016 #32 Del Skrevet 4. mars 2016 Ola Conny helt klart! Morgan er så treig! Men noe som er litt rart er at begge er så sykt dårlige i engelsk! Da tenker jeg ikke på uttale, det sliter mange med, men de skjønner jo nesten ingen ord! Har de ikke hatt engelsk på skolen? De er jo ikke sååååå gamle. Anonymkode: f9708...b40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallis Skrevet 4. mars 2016 #33 Del Skrevet 4. mars 2016 Ingen av dem! Men måtte jeg velge så måtte det blitt Ola conny. Han kan iallfall prate om ikke annet. Morgan er jo sååå treg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 7. mars 2016 #34 Del Skrevet 7. mars 2016 Ingen av dem. Hjelpe meg for noen folk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kontormus Skrevet 7. mars 2016 #35 Del Skrevet 7. mars 2016 At de er dårlige i engelsk er jo litt av sjarmen, og noe som mange (voksne) kan kjenne seg igjen i. Og at de er folkelige har kanskje gjort dem så populære. Syns de er søte jeg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 7. mars 2016 #36 Del Skrevet 7. mars 2016 Hadde før gnagd av meg armen før jeg hadde datet noen av de. OMG!! Synes nesten det er litt stygt gjort å gjøre underholding utav noen så tafatte personer, som åpenbart ikke kan "gjøre rede" for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 7. mars 2016 #37 Del Skrevet 7. mars 2016 Ingen av de. Vet ikke hvem som er verst. OC virker ganske slitsom å være sammen med. Han overkjører jo Morgan helt! 'Morgan er så utrolig tafatt. Får nesten litt vondt av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corinne Skrevet 7. mars 2016 #38 Del Skrevet 7. mars 2016 Måtte blitt Ola Conny selv om han er helt på bærtur han og... Glemmer ikke da Morgan fortalte at han var i fjøset (han jobber på en gård som bi-inntekt) og en ku hadde bitt tak i håret hans fordi det lignet på høy... Og da fikk Morgan whiplash!! Jeg lo så jeg gråt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 8. mars 2016 #39 Del Skrevet 8. mars 2016 Den 7. mars 2016 at 17.43, Corinne skrev: Måtte blitt Ola Conny selv om han er helt på bærtur han og... Glemmer ikke da Morgan fortalte at han var i fjøset (han jobber på en gård som bi-inntekt) og en ku hadde bitt tak i håret hans fordi det lignet på høy... Og da fikk Morgan whiplash!! Jeg lo så jeg gråt Haha, så konge! Ser det for meg! Måtte blitt Ola-Conny her også om noen truet meg med hagla. Morgan er så utrolig treig mens Ola-Conny blir altfor mye igjen. Han virker fryktelig utålmodig i reiseprogrammene om det er noe Morgan vil se som han syns er kjedelig. Maser om å gå hele tiden. Han bestemmer alt mens Morgan bare dilter etter. Også den latteren hans da, herregud jeg ler meg skakk! Men jeg syns han virket mye mer oppegående i 4 stjerners middag, så mulig både han og Morgan gjør seg dummere enn de er på Ullared og reiseprogrammene De er morsomme sammen da, det skal de ha. Har ledd mye av de to der. Men jeg lurer også på hvorfor de er så dårlige i engelsk. De forstår jo nesten ingenting. De må jo ha hatt engelsk på skolen, de fleste under 60 har vel det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zyria Skrevet 8. mars 2016 #40 Del Skrevet 8. mars 2016 Ola Conny Morgan er så sær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg