Gå til innhold

Kjedligste film?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

"Harry Potter og fangen fra Azkaban" er en gørrkjedelig, langtekkelig film der det eneste morsomme er ansiktsuttrykkene til den rødhårede gutten.

Anbefaler ingen å se den! Og jeg som likte de to første filmene. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt å se hva andre synes er kjedelige filmer! En ting er sikkert. Smaken er som baken!

En annen ting jeg ikke synes er så morsomt er når folk anbefaler andre ikke å se den og den filmen. La andre gjøre opp en egen mening og evnt. få seg en god søvn :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Som om alle her inne gjør akkurat som jeg skriver :ler:

Fatter ikke at filmen fikk terningkast 6 i VG.

Anmelderen må være hjernevasket. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Patriot med Steven Segal.... (Må ikke forveksles med en film med samme tittel, der Mel Gibson spiller... for den er bra!)

Cr@sh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pearl Harbour

Ringenes Herre-filmene(de er bra pga animasjon, men ellers dølle)

Alle sci-fi filmer, etc..

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 12 år, fikk jeg vannkopper. Mamma var nødt på jobb i noen timer, så da lånte hun en film til meg. Filmen var sånn at det satt en mann og en dame rundt et bord og diskuterte diverse ting og det sto en kaktus på bordet, kaktusen var grønn og resteb av bildet var svart/hvitt! Herregud, jeg holdt på og klikke!! Så til slutt måtte jeg bare slå av, da var det bedre og sitte og klø meg og se ut i luften! :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ninakanin
Det er maaaange filmer jeg har syntes var uendelig kjedelige. De fleste har jeg ikke sett ferdig fodi man kan slå av TV'en/forlate kinoen e.l.' date= men for mange år siden var vi samlet mange venner og hadde leid en film, "Last Man Standing", og da måtte jeg jo se hele. Den var aldeles forferdelig, trodde aaaaaldri den skulle bli ferdig. Ringenes Herre-filmene synes jeg også var veldig langtekkelige, de drar ut historien i det uendelige.

Du kan umulig ha lest bøkene :) Da hadde du visst at filmene faktisk kun tar med seg det aller aller aller nødvendigste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninakanin
Som om alle her inne gjør akkurat som jeg skriver :ler:

Fatter ikke at filmen fikk terningkast 6 i VG.  

Anmelderen må være hjernevasket.  :sjarmor:

Eller kanskje han hadde lest boken..? ;)

Isåfall er det nok mange som er "hjernevasket"!

Synes at det var merkelig mange som syntes filmer som har snev av fantasi eller fulle av alvor i seg ble stemplet som kjedelige. Tror kanskje det kan skyldes at enten er KG-brukerene jenter i tenårene (som synes filmer som the hours går over hodet på dem og er kjedelige), eller voksnere damer som ikke er helt med på filmer som ringenes herre.

Det tror jeg!! Ikke at filmene er kjedelige, heller at det er feil publikum som har sett dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Ringenes Herre-trilogien var langtekkelig og søvndyssende. Spesielt den siste.

Siste Matrix-greien var heller ikke akkurat noe superspennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sansen for svenske weirdo filmer som smala sussie og tilsammans....... Og er på dataen nå fordi jeg ikke hadde så sansen for Van Helsing.....( Det er vel ikke akkurat en typisk jente film heller dah....) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg heller likte ikke Monster....veldig kjedelig!

Men The Hours liker jeg. Tror det har mye å si om man har noe bakgrunnskunnskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har sett mange kjedelig filmer på TV, men den filmen jeg har sett på kino som var absolutt kjedeligst var Sofies verden. Trodde aldri filmen skulle bli ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kjedeligste filmen jeg har sett noen gang husker jeg ikke navnet på. Den handler om en gamling som kjører for å besøke broren sin på en gressklipper. Kjøreturen er da 99 prosent av filmen.....

:sove:

Liker både Matrix, Ringenes herre.

Og onsdagsfilmene på TVN- :ler: (tulla)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...