Gå til innhold

Kjedligste film?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

he he. altså, jeg husker jo spektakulært elendige filmer. men de som bare er kjedelige...nei. dessuten var det nok uansett en tv-film jeg aldri engang fikk med meg navnet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

imponert over alle som husker navnet på de dølleste filmene de har sett, jeg.

jeg er nemlig såpass selektiv i hukommelsen at det som er kjedelig detter bare ut...

Jeg husker da ikke alle! - mine over var filmer jeg gledet meg til å se, men ble sørgelig skuffet over. Alle onsdagsfilmene på TVNorge eller søndagsformiddagsfilmene på TV3 som jeg har lidd meg gjennom store eller mindre deler av, er elegant slettet fra hukommelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å jeg glemte helt...jeg tror de aller kjedeligste filmene jeg ser.....(dvs ser litt av som regel) og dem husker jeg ikke heller hva heter..er ONSDAGSFILMEN på TVNORGE!! Temaene varierer som regel mellom: tenårings graviditet, anoreksi, voldtekt, incest, menn som banker konene sine og hmm vard et noe mere tro?

Til deg som satte spørsmålstegn ved at jeg syns LA Confidential var kjedelig....som sagt..jeg så den på nattkino fra 1-4 og var trøtt fra før av. Jeg har tenkt å gi den en sjanse til i litt mere våken tilstand...kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gosford park er den kjedeligste filmen jeg kommer på akkurat nå... ellers er det sikkert flere...

synes den var fascinerende og bra laget! Ellers synes jeg at Love, Actually var kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gresk film om en mann og en gutt og noen greier. Jeg tror kanskje den het "Evigheten og en dag", men jeg er neimen ikke sikker.

Jeg liker ofte smale filmer, men skulle den "veldig gode filmen" likevel vise seg å være en film jeg ikke liker/skjønner, da er det ingen ting som er verre enn å måtte se den ferdig...

"Filmklubbfilmer" er ofte enten eller, og det er aldri godt å vite på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Palassets stillhet (fra Tunisia?)

Den var uuuuutrolig langtekkelig og kjedelig. Var med en venninne som MÅTTE se den i forbindelse med et skoleprosjekt. Men så er jeg stortsett ikke begeistret for filmer som får terninkast seks.

Som flere andre her, liker jeg heller ikke onsdagsfilmene på TVNorge og heller ikke science fiction.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle er det et veldig dårlig tegn for en film dersom den inneholder mye amerikansk patriotisme... Har heldigvis lært meg faresignalene slik at jeg kan styre unna garantert dårlige filmopplevelser. Gjennom åra har jeg blant annet droppet å se filmer som Armageddon og Pearl Harbour. I tillegg bestemte jeg meg tidlig for at jeg ikke hadde noe behov for å se en amerikansk versjon av Troja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matrix..har prøvd å se første filmen x antall ganger...har sovna hver gang...

Også en film som jeg ikke husker navnet på, men som handlet om et eller annet quiz-show..den var også VANVITTIG kjedelig..sovna til den å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Zoolander og Kopps sovnet jeg til. Kjeeedelige begge to! :sove:

Kopps :o Jeg lo så jeg grein under hele filmen jeg :hoho: var utslitt daj eg kom ut fra kinosalen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kopps :o Jeg lo så jeg grein under hele filmen jeg :hoho: var utslitt daj eg kom ut fra kinosalen

Ærklærer meg veldig enig. Hvoirdan noen kan kjede seg gjennom Kopps er meg en gåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lilletroll

Heftig og begeistret!! Satt liksom hele tiden og ventet på at den skulle "begynne"...så var den over...uten at det hadde skjedd NOE av interesse!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Zoolander og Kopps sovnet jeg til. Kjeeedelige begge to! :sove:

Kopps må være den mest humoristiske filmen ever, da! (okei... tok kanskje litt for hardt i der, men dog)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slenger meg på onsdagsfilmene på TVNorge. Det er riktignok ikke mange av dem jeg faktisk har sett, men har fått med meg et par, og de er jo så dårlige at det ikke skulle vært lov.

Også var jeg på gratis førpremiere på Velvet Goldmine en gang. Halve salen forsvant før filmen var halvveis. Jeg satt der til den var ferdig, bare sånn på pur f. Husker ikke bæret av handlingen, bare at jeg syntes den var grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...