Gå til innhold

Kjedligste film?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert vært tråder om det før.Men den jeg synes var kjedelig var Monster, et grusomt langt gjesp hele filmen, skuespilleren var bra men historien var for tynn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Døden på Oslo S- den var rett og slett døden... :Gjesp:

Skrevet

Alle filmer som handler om romskip/båter og romvesen/sjøudyr.

Skrevet

Gosford park er den kjedeligste filmen jeg kommer på akkurat nå... ellers er det sikkert flere...

Skrevet

Det er maaaange filmer jeg har syntes var uendelig kjedelige. De fleste har jeg ikke sett ferdig fodi man kan slå av TV'en/forlate kinoen e.l., men for mange år siden var vi samlet mange venner og hadde leid en film, "Last Man Standing", og da måtte jeg jo se hele. Den var aldeles forferdelig, trodde aaaaaldri den skulle bli ferdig. Ringenes Herre-filmene synes jeg også var veldig langtekkelige, de drar ut historien i det uendelige.

Skrevet

RINGENES HERRE!!! (den første i serien).

Endte med at jeg spolte meg gjennom hele greia. Tror neppe at jeg gidder å se de andre to.

Nå følte jeg meg litt kjedelig selv :roll:

Hilsen Ella

Skrevet

"Bad Company".. var på date og holdt på å sovne :ler:

Skrevet

Ringenes Herre og Matrix! Det finnes haugevis med dårlige filmer, men som regel blir man jo advart på forhånd. Filmene over er to som "alle" liker, men som jeg ikke hadde noe til overs for.

Skrevet

Office et eller annet, på coveret er det en fyr med masse post-its.

FY faen jeg sovna! The bunker også! "Å vi må se the bunker den er DRITTTTTTskummel" jeg sovna 5-6 ganger hhuhuu!

Skrevet

Ja, holdt på å glemme Matrix. fins ikke noe kjedeligere...

Skrevet
Enig! Jeg sovna (overrasket?)

Tenk på meg som så den to ganger! hva gjør man ikke for de man elsker? :ler: fikk meg en god natts søvn i alle fall.

Skrevet

Spiderman og andre superheltfilmer :tunge1:

Skrevet

(selv om jeg må innrømme at han som spiller Spidermann er litt kjekk, selv om filmen er teit :wink:)

Skrevet
(selv om jeg må innrømme at han som spiller Spidermann er litt kjekk' date=' selv om filmen er teit :wink:)[/quote']

En av grunnen til at filmen IKKE er kjedelig, bortsett fra når de sitter på sykehuset, jeg har sett filmen ca 20 ganger, og mister tråden hver eneste gang, when you look into mj's eyes blaaaaablaaablaaaa

Skrevet

Jeg synes Oceans 11 var kjedelig, veldig overvurdert.

Skrevet

Jeg kan forsikre at de som ikke har sett den av noen oppskrytte "The Hours", har enda ikke sett en kjedelig film....

Forøvrig så jeg Terminalen med Tom Hanks nå i helga, den var ihvertfall ikke kjedelig....anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...