Gjest Morello Skrevet 6. juli 2015 #21 Skrevet 6. juli 2015 Om han ville at jeg skulle gjøre det kunne jeg gjort det ja, helst om han var mer eller mindre nyvaska i begynnelsen i hvert fall. Men han har ikke ytret noe ønske om det og jeg har ikke særlig behov for å gjøre det så det blir med at han rimmer meg. ^^
Kjibba Skrevet 6. juli 2015 #22 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Aldri i livet! 😖 Endret 6. juli 2015 av Kjibba
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #23 Skrevet 6. juli 2015 Hvis dere tror at rimming betyr å slikke en skitten, stinkende rumpe, så sier det mer om dere enn det sier noe om de som liker rimming. Ærlig talt, ALL sex er ubehagelig og ekkelt om man ikke er ren. Å slikke en skitten rumpe kan sammenlignes med å slikke en jentes underliv som er fullt av urinrester, svette og smegma, eller å suge en klam penis full av kukost. Det er ikke noe folk flest gjør (med mindre de har en fetisj for sånt), alle oppegående folk vet at god hygiene er en naturlig forutsetning for sengekos. De som praktiserer rimming, vasker seg godt. Gjerne like før sexen, om det er noen timer siden dusj. En rumpe som er godt vasket, er ikke frastøtende, den er temmelig nøytral både på lukt og smak. Det finnes mange av oss som har praktisert dette i årevis, uten antydning til sykdom eller magesjau. Det burde vel si litt om hvor lite ekkel denne aktiviteten kan være, når den gjøres riktig. Anonymous poster hash: 41f75...533 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #24 Skrevet 6. juli 2015 Om han ville at jeg skulle gjøre det kunne jeg gjort det ja, helst om han var mer eller mindre nyvaska i begynnelsen i hvert fall. Men han har ikke ytret noe ønske om det og jeg har ikke særlig behov for å gjøre det så det blir med at han rimmer meg. ^^ jeg kunne gjerne tenkt meg å bli rimmet, men vet ikke om jeg hadde turt å spørre om det. basert på reaksjonene her kan det jo fort gå veldig galt og jenta kan tro både det ene og det andre om deg. Anonymous poster hash: 5542b...998
Gjest anonym2233 Skrevet 6. juli 2015 #25 Skrevet 6. juli 2015 (endret) 😶 Endret 29. april 2021 av anonym2233
Gjest Morello Skrevet 6. juli 2015 #26 Skrevet 6. juli 2015 jeg kunne gjerne tenkt meg å bli rimmet, men vet ikke om jeg hadde turt å spørre om det. basert på reaksjonene her kan det jo fort gå veldig galt og jenta kan tro både det ene og det andre om deg. Anonymous poster hash: 5542b...998 Jepp dessverre er altfor mange i dag überpripne og lager problemer ut av ingenting.. Om hun ikke vil rimme er det jo bare å si nei og så ferdig med den saken, men reaksjonene i denne tråden tyder jo på at mange ville latt det gå ut over hvordan de ser på partneren etter det også.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #27 Skrevet 7. juli 2015 Ja, men foretrekker at han er barbert, og et MUST at han er nydusjet. Anonymous poster hash: 37fd9...d9d
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #28 Skrevet 7. juli 2015 jeg kunne gjerne tenkt meg å bli rimmet, men vet ikke om jeg hadde turt å spørre om det. basert på reaksjonene her kan det jo fort gå veldig galt og jenta kan tro både det ene og det andre om deg. Anonymous poster hash: 5542b...998 Jeg tror de fleste synes det er så digg når de opplever det at de hadde hatt vanskelig for å si nei. Men det kommer selvsagt an på hvor unge dere er og hvor sikre man er på seg selv. Jeg tror ikke det hadde vært min greie da jeg var veldig ung, men nå har jeg blitt 30 og har vært sammen med samme mann ganske lenge. Vi er trygge på hverandre og har prøvd mye. Da blir ikke slike ting en stor greie. Anonymous poster hash: 95710...315
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #29 Skrevet 7. juli 2015 Og at man må være nydusjet sier seg selv, det burde ikke være nødvendig å presisere her engang. Anonymous poster hash: 95710...315
Gjest Vireo Skrevet 7. juli 2015 #30 Skrevet 7. juli 2015 Hvis dere tror at rimming betyr å slikke en skitten, stinkende rumpe, så sier det mer om dere enn det sier noe om de som liker rimming. De som praktiserer rimming, vasker seg godt. Gjerne like før sexen, om det er noen timer siden dusj. En rumpe som er godt vasket, er ikke frastøtende, den er temmelig nøytral både på lukt og smak. Det finnes mange av oss som har praktisert dette i årevis, uten antydning til sykdom eller magesjau. Det burde vel si litt om hvor lite ekkel denne aktiviteten kan være, når den gjøres riktig.Anonymous poster hash: 41f75...533 For 10000 gang, jeg har aldri hørt at det var vanlig men da ei kommenterte her at folk gjør det måtte jeg si det var ekkelt. Skjønner ikke at folk ikke kan lære seg å lese før de angriper MEG?
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #31 Skrevet 7. juli 2015 Mange gutter syns at det å slikke din vagina full av bakterier (normalflora), er også ekkelt, men de gjør det for å tilfredstille kvinnfolka. Hvorfor kan ikke du rimme mannfolk for å gi dem noe tilbake? For 10000 gang, jeg har aldri hørt at det var vanlig men da ei kommenterte her at folk gjør det måtte jeg si det var ekkelt. Skjønner ikke at folk ikke kan lære seg å lese før de angriper MEG? Anonymous poster hash: 0cec5...812
Gjest Vireo Skrevet 7. juli 2015 #32 Skrevet 7. juli 2015 (endret) Mange gutter syns at det å slikke din vagina full av bakterier (normalflora), er også ekkelt, men de gjør det for å tilfredstille kvinnfolka. Hvorfor kan ikke du rimme mannfolk for å gi dem noe tilbake?Anonymous poster hash: 0cec5...812 Tvinger ingen til å slikke musa mi. Typen min elsker det og gjør det hele tiden fordi han vil. Han maser om å få gjøre det. Og han vil ikke at jeg skal nærme meg rumpa hans og takk og lov for det. Mannen min er renslig men kunne aldri slikket han i rumpa. Endret 7. juli 2015 av Vireo
RockyRose Skrevet 7. juli 2015 #33 Skrevet 7. juli 2015 Rimming er kjempedeilig! Vi gjør det ofte på hverandre. En av mine favoritter er å ligge i 69 og slikke hverandre i rumpa, og å veksle på å suge på kuken / fitta. Jeg synes det er digg å slikke både gutter og jenter i rumpa. Liker også å bli tatt i rumpa av en hard kuk! Og kor ofte har de urinvegsinfeksjon? Eg måtte ærlig google rimming, men nei. Kunne aldri tenkt meg å gjort dette på min. Han lar meg ikkje nærme meg rumpa hans, og det er eg eigentleg glad for..
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #34 Skrevet 7. juli 2015 Så lenge han er ren er det ikke noe problem. Vi liker å gjøre det begge to. Anonymous poster hash: 39aae...ab3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå