AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Skrevet 30. juni 2015 Hei, lurer på om hvor mange jenter/damer kunne tenke seg å rimme sin partner? Må han være barbert eller vokset nedentil? Anonymous poster hash: 0cec5...812
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #2 Skrevet 1. juli 2015 Gjort det flere ganger. Nei det må han ikke. Anonymous poster hash: 2f894...892
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #3 Skrevet 1. juli 2015 nei, nei og atter nei Anonymous poster hash: 18aa8...292 2
Gjest Hofmann Skrevet 1. juli 2015 #4 Skrevet 1. juli 2015 Ah, den rustne trombone: (ikkje eg som har teikna) 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #7 Skrevet 1. juli 2015 Om man er gullende ren rett fra dusjen kunne jeg egentlig tenke meg å prøve. Men jeg skjønner meg ikke på de som rimmer folk som ikke har vaska seg først. Hvor digg er det å slikke en svett rumpe som lukter bæsj og fjert liksom.. Og JA, de finnesAnonymous poster hash: f1329...707 3
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #8 Skrevet 1. juli 2015 Om man er gullende ren rett fra dusjen kunne jeg egentlig tenke meg å prøve. Men jeg skjønner meg ikke på de som rimmer folk som ikke har vaska seg først. Hvor digg er det å slikke en svett rumpe som lukter bæsj og fjert liksom.. Og JA, de finnesAnonymous poster hash: f1329...707 Æsj. Hva folk får seg til å gjøre...
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #9 Skrevet 1. juli 2015 Tøsen får noen ganger rimme meg. Hun elsker å rævpule meg mens vibratoren surrer på klitten. Da har den skitne lille Piken en maks dag. Litt av en følelse når hun kommer. Da kjennes lydene som vibrasjoner der bak som bare iler langt innover. Og hva folk "får seg til å gjøre"..... Ja vi som utforsker litt har det faktisk gøy. Ikke minst blir hun aldri møtt med fornektelse eller typen tilbakemelding: "Du er rar" "Du er syk".... osv. 2
UniqueFemale Skrevet 1. juli 2015 #10 Skrevet 1. juli 2015 Ja, jeg gjør det av og til på typen. Men kun om han kommer rett fra dusjen
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #11 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Tøsen får noen ganger rimme meg. Hun elsker å rævpule meg mens vibratoren surrer på klitten. Da har den skitne lille Piken en maks dag. Litt av en følelse når hun kommer. Da kjennes lydene som vibrasjoner der bak som bare iler langt innover. Og hva folk "får seg til å gjøre"..... Ja vi som utforsker litt har det faktisk gøy. Ikke minst blir hun aldri møtt med fornektelse eller typen tilbakemelding: "Du er rar" "Du er syk".... osv.Det er rett og slett ekkelt å rimme en uvasket rumpe. Det jeg skrev den kommentarer for. Endret 1. juli 2015 av Vireo
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #12 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Det er rett og slett ekkelt å rimme en uvasket rumpe. Det jeg skrev den kommentarer for. Hmmmmm - ja seff. Men jeg stiller heller spørsmål ved at personlig hygiene er på det nivået at du har opplevd det. Da tenker jeg du har egentlig andre ting å gripe fatt i :D All sex uten personlig hygiene er ekkelt. Etter at vasken er på plass, er det egentlig ikke grenser for hva en kan ta seg til :-) Endret 1. juli 2015 av TightRope
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #13 Skrevet 1. juli 2015 Hmmmmm - ja seff. Men jeg stiller heller spørsmål ved at personlig hygiene er på det nivået at du har opplevd det. Da tenker jeg du har egentlig andre ting å gripe fatt i :D Jeg har da aldri rimmet en mann engang, og kommer ALDRI til å gjøre det. Så har da aldri opplevd det jeg. Skjønner ikke hvor du får det fra?
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #14 Skrevet 1. juli 2015 Jeg har da aldri rimmet en mann engang, og kommer ALDRI til å gjøre det. Så har da aldri opplevd det jeg. Skjønner ikke hvor du får det fra? Hvordan vet du da at det er ekkelt..... ????
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #15 Skrevet 1. juli 2015 Hvordan vet du da at det er ekkelt..... ???? Det sier da seg selv at å slikke en svett og uvasket ræv er ekkelt?!!!! 5
TightRope Skrevet 1. juli 2015 #16 Skrevet 1. juli 2015 Det er helt rett....... - mann stikker neppe tunga ned i dassen for å ha sex heller. Det som sier seg selv er at folk har en normalt god norsk hygiene før sex. Når en antar annet - burde en egentlig sjekke sine egne rutiner. Dusj - ha sex, sov, dusj igjen........ and so we go on.....
Gjest Vireo Skrevet 1. juli 2015 #17 Skrevet 1. juli 2015 (endret) Det er helt rett....... - mann stikker neppe tunga ned i dassen for å ha sex heller. Det som sier seg selv er at folk har en normalt god norsk hygiene før sex. Når en antar annet - burde en egentlig sjekke sine egne rutiner. Dusj - ha sex, sov, dusj igjen........ and so we go on.....Jeg tror du burde lese tråden før du uttaler deg. Jeg kommenterte at det var ekkelt da ei annen her skrev at mange rimmer folk selvom de ikke har vært i dusjen. Neste gang du skriver burde du lese det de du siterer skriver ordentlig først, fordi ingenting av det du skriver gir mening opp mot det jeg har skrevet tidligere. Endret 1. juli 2015 av Vireo 1
oxox Skrevet 4. juli 2015 #18 Skrevet 4. juli 2015 Rimming er kjempedeilig! Vi gjør det ofte på hverandre. En av mine favoritter er å ligge i 69 og slikke hverandre i rumpa, og å veksle på å suge på kuken / fitta. Jeg synes det er digg å slikke både gutter og jenter i rumpa. Liker også å bli tatt i rumpa av en hard kuk!
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #19 Skrevet 6. juli 2015 Nå generaliserer du litt, tror du alle menn er like uhygieniske som deg.... Det sier da seg selv at å slikke en svett og uvasket ræv er ekkelt?!!!! Anonymous poster hash: 0cec5...812
Gjest Vireo Skrevet 6. juli 2015 #20 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Nå generaliserer du litt, tror du alle menn er like uhygieniske som deg....Anonymous poster hash: 0cec5...812 Herregud nå får du gi deg. JEG siterte et innlegg hvor en bruker skrev at NOEN tenner på det. Så slutt med sånne tåpelige kommentarer. Les før du kommenterer du. Er langt i fra uhygenisk skal jeg si deg. Er nettopp derfor jeg synes det er ekkelt at folk faktisk rimmer uvaska folk. Endret 6. juli 2015 av Vireo 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå