AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #1 Del Skrevet 30. juni 2015 Lurer litt på dette. For vesla mi hun kan ligge lenge med puppen i munn og bare sugekose. Tror ikke hun drikker mer. Spesielt når hun er trøtt ! Skal jeg ta den vekk fra henne da ? Noen ganger så suger hun, drar og slipper og fortsetter på nytt. Andre ganger bare slipper hun og begynner å pludre og smile. Da forstår jeg godt at hun er fornøyd. Men de gangene hun suger slipper og suger - hva betyr dette ? Noen ganger når jeg da avslutter så begynner hun å sutre. Synes dette er vanskelig. Hun har våte bleier og legger godt på seg. Snart tre måneder. Anonymous poster hash: d5e18...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #2 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg ville bare latt henne holde på. Hun koser seg jo. Mi på 7 mnd holder fortsatt på sånn ☺Anonymous poster hash: ccfba...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #3 Del Skrevet 30. juni 2015 Jeg ville bare latt henne holde på. Hun koser seg jo. Mi på 7 mnd holder fortsatt på sånn ☺Anonymous poster hash: ccfba...809 Det gjør min på 11 mnd også. Så lenge ikke du blir stresset av det og ønsker å avslutte, så ville jeg holdt på. Synes det er koselig å være smokk jeg Anonymous poster hash: ee1a2...e06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 30. juni 2015 #4 Del Skrevet 30. juni 2015 (endret) Min gjør også dette og kan bli sur om jeg kobler han av. Jeg lar han ikke være mer enn 30 min på hver pupp, da blir jeg sår. Det virker som regel å erstatte puppen med smokk når jeg tar han av. Testet det? Når jeg ikke hører svelging tolker jeg det som kosesuging. Endret 30. juni 2015 av graving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #5 Del Skrevet 30. juni 2015 Tror de tar pauser på eget initiativ iblant når det kommer for mye melk for fort.Anonymous poster hash: f1224...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #6 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er kosing, og jeg lar han gjerne ligge slik lenge. Merker at han slapper skikkelig av og koser seg, selv om han verken spiser eller sover. Elsker de stundene, så bare nyt det så lenge du klarer det! Anonymous poster hash: f2da2...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #7 Del Skrevet 30. juni 2015 Lurer litt på dette. For vesla mi hun kan ligge lenge med puppen i munn og bare sugekose. Tror ikke hun drikker mer. Spesielt når hun er trøtt ! Skal jeg ta den vekk fra henne da ? Noen ganger så suger hun, drar og slipper og fortsetter på nytt. Andre ganger bare slipper hun og begynner å pludre og smile. Da forstår jeg godt at hun er fornøyd. Men de gangene hun suger slipper og suger - hva betyr dette ? Noen ganger når jeg da avslutter så begynner hun å sutre. Synes dette er vanskelig. Hun har våte bleier og legger godt på seg. Snart tre måneder. Anonymous poster hash: d5e18...114 Sånn gjør min også. Koser seg da vettu. Her får hun holde på sånn til hun begynner å titte på andre ting. Hun slipper og smiler, babler litt og spiser litt mer. Tar seg god tid noen ganger.. Anonymous poster hash: 0039b...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2015 #8 Del Skrevet 30. juni 2015 Det er kosing, og jeg lar han gjerne ligge slik lenge. Merker at han slapper skikkelig av og koser seg, selv om han verken spiser eller sover. Elsker de stundene, så bare nyt det så lenge du klarer det! Anonymous poster hash: f2da2...33f Enig! Veldig veldig koselig.Anonymous poster hash: 0039b...8a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. juni 2015 #9 Del Skrevet 30. juni 2015 Baby nikoser seg, la han holde på Å ha det godt former han som menneske vet du. Kose puppen og lukte/smake melken og ha god tid og fysisk kontakt med det mennesket han elsker mest i verden, mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 30. juni 2015 #10 Del Skrevet 30. juni 2015 Baby nikoser seg, la han holde på Å ha det godt former han som menneske vet du. Kose puppen og lukte/smake melken og ha god tid og fysisk kontakt med det mennesket han elsker mest i verden, mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #11 Del Skrevet 1. juli 2015 For en grotesk overskriftAnonymous poster hash: 47021...5e0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #12 Del Skrevet 1. juli 2015 For en grotesk overskriftAnonymous poster hash: 47021...5e0 Haha 😂Anonymous poster hash: ca682...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå