Vampen Skrevet 2. juli 2015 #21 Del Skrevet 2. juli 2015 Har samme erfaring. Jeg trodde ikke utseendet betø noe for meg, men etter 8 år begynte det å plage meg at jeg ikke likte utseendet hans. Bl.a. intimiteten dabbet av...Anonymous poster hash: 04c63...149 Her gikk det litt motsatt vei. Det viste seg at utseendet tross alt var det vakreste, fordi personligheten var råtten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #22 Del Skrevet 2. juli 2015 Man må være tiltrukket av både utseende, utstråling og personlighet. Ellers vil det som regel dabbe av på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: dc294...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 3. juli 2015 #23 Del Skrevet 3. juli 2015 Nei, utseende er en del av pakka for min del del. Men ikke dermed sagt at jeg ikke kan like utseendet til menn som ikke er typisk "pene". Min nåværende er dog veldig kjekk, helt uavhengig av personlighet, og jeg må jo innrømme at det er litt ekstra digg å være forelska når utseendet til den du liker er veldig tiltalende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 3. juli 2015 #24 Del Skrevet 3. juli 2015 Man må være tiltrukket av både utseende, utstråling og personlighet.Ellers vil det som regel dabbe av på et eller annet tidspunkt. Anonymous poster hash: dc294...1c6 Utseende teller ikke, det er det indre som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #25 Del Skrevet 30. august 2015 Jeg forelsker meg ALLTID pga personligheten, utseendet har aldri vært noen årsak til det. Den som blir forelsket i Heidi Klum bryr seg sikkert heller ikke noe om utseendet hennes. Anonymous poster hash: 5d9b9...16d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2015 #26 Del Skrevet 30. august 2015 Ja det har jeg Spesielt i sammenhenger hvor jeg har vært tett på vedkommende over tid og vært meg selv og han vært seg selv så etter en tid så vips innser man at man er kliss like og veldig komfortable i hverandres selskap og da blir utseende bedre også siden man liker hele pakken på en måte Faktisk var min ex (ex av helt andre årsaker) en jeg falt for personligheten til. Vi var innlagt på samme instutisjon og så hverandre på det værste. Tanken om at han var søt slo meg aldri, men jeg husker jeg tenkte de første gangene jeg så han på fellesrommet at "søren kunne det ikke være noen kjekke her når det først skulle være flere på min alder her". Det tok vel to mnd så var jeg stormforelsket i han! Når vi kom ut derifra og vi hadde sex første gang, så måtte jeg be han "freeze" en pose han stod i i bar overkropp fordi jeg syns han så ufattelig hot ut plutselig haha! Så man kan raskt snu på meningen om utseende når personligheten klaffer så godt! Anonymous poster hash: 35bec...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjente Skrevet 30. august 2015 #27 Del Skrevet 30. august 2015 Den som blir forelsket i Heidi Klum bryr seg sikkert heller ikke noe om utseendet hennes. Anonymous poster hash: 5d9b9...16d Menn går vel mer etter utseendet enn damer, har jeg lest flere plasser. tror det stemmer, men jeg gjør iallefall ikke det. Jeg forelsker meg i personligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. august 2015 #28 Del Skrevet 30. august 2015 Tråden er ryddet for brukerdiskusjon. Ann Christin, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 30. august 2015 #29 Del Skrevet 30. august 2015 Forelsket meg i personligheten til kjæresten min. Syntes ikke han var spesielt kjekk før jeg ble ordentlig kjent med han. Nå synes jeg han er superhot og knurrer bare noen andre jenter ser på han Har også opplevd det motsatte. Datet en fyr som var modell, ekstremt kjekk fyr som bare ble mindre og mindre attraktiv jo mer jeg ble kjent med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklo Velka Skrevet 30. august 2015 #30 Del Skrevet 30. august 2015 Vet ikke hvor ofte det skjer, men håper jo at det er relativt vanlig, siden jeg ikke er av den typen som jenter snur seg etter på gata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå