Gjest Eline ikke pålogget Skrevet 5. september 2004 #1 Del Skrevet 5. september 2004 Rart det, men jeg blir alltid sjekket opp av eldre menn :oops: dvs. de som er 10-15 år eldre enn meg. Ikke skjønner jeg hvorfor, jeg ser ikke eldre ut enn jeg er! :brunette: Har en venninne, hun blir bare sjekket om av lesber Skal vel kanskje ikke klage, jeg blir da ihvertfall sjekket opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. september 2004 #2 Del Skrevet 5. september 2004 De fyrene som skiller seg ut. På en bra måte altså, ikke raringer. De som ikke er helt A4. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alisia4 Skrevet 6. september 2004 #3 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg blir sjekket opp av menn som er 5-10 år eldre enn meg selv. Og har også tendensen til falle borti psykoptater. Hvorfor????? vet ikke, har ingen svar. Noen som vet hva jeg gjør galt? Jeg har hørt at det er psykopater som ser seg ut etter ofre. Men hva er det med meg som gjør at de går etter meg og andre som meg? Nei nå går jeg kanskje litt utover temaet, men det falt meg bare inn å skrive det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 6. september 2004 #4 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg har hørt at det er psykopater som ser seg ut etter ofre. Men hva er det med meg som gjør at de går etter meg og andre som meg? Hva er det med psykopatene som tiltrekker deg? Og hva er det med deg som gjør at du tiltrekkes av nettopp slike egenskaper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. september 2004 #5 Del Skrevet 6. september 2004 Har fått en tendens til å bli sjekket opp av menn som er 5 - 15 år yngre enn meg jeg.... aner ikke hvorfor.. kanskje det ligger i tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petzl Skrevet 6. september 2004 #6 Del Skrevet 6. september 2004 Idioter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dustemenn Skrevet 6. september 2004 #7 Del Skrevet 6. september 2004 Teite dustegutter/menn som drikker alt for mye, tar deg på rumpa og tror det blir ONS på dem- selv tror de visst at de er uimotståelige..men det er de dessverre ikke. (De pene kjekke mennene står tause i baren og tør ikke sjekke!) Jeg er faktisk konservativ og liker en mann som tar initiativ. Derfor har jeg jo et lite dilemma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 6. september 2004 #8 Del Skrevet 6. september 2004 Ser ingen klar tendens når det gjelder å bli sjekket opp av spesielle typer menn. Bortsett fra innvandrere, men det regner jeg med at er fordi de generelt er mer pågående på byen enn nordmenn er. Ellers har jeg blitt sjekket opp av pene gutter, snille gutter og akademikere. Bare ei lesbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. september 2004 #9 Del Skrevet 6. september 2004 gamle fylliker pleier å ha sansen for meg. ikke at deres sjekkeforsøk pleier å komme særlig langt. vi kan vel egentlig ikke snakke om sjekking. ellers har jeg mest draget på klin sprø menn, derfor har jeg utviklet 'gærning-radar'. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #10 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg blir alltid sjekket opp av menn som er 10-20 or eldre enn meg, og de forteller meg alltid at de skal "ta vare po meg" osv..... huff, begynner o lure po om jeg ser ut som en hjelpelos idiot eller noe.....hehe, rart det der. Men de er ihvertfall alltid utroolig snille mot meg, so jeg burde vel ikke klage akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. september 2004 #11 Del Skrevet 6. september 2004 Karer med langt hår og skjegg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tenker Skrevet 6. september 2004 #12 Del Skrevet 6. september 2004 Ække singel, men har jo vært det og blir jo fortsatt sjekket opp iblandt allikevel. Og svarer her inne fordi jeg sitter og kjeder meg litt i kveld. Jeg synes det er en unaturlig stor andel kraftige/lett overvektige menn som blir interessert i meg! Og ikke er jeg feit selv heller, synes jeg i alle fall da... Bruker strl 38(40) og 29" i livet på bukser, er 172 høy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hillary Skrevet 6. september 2004 #13 Del Skrevet 6. september 2004 Jeg tror jeg må være utilnærmelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 6. september 2004 #14 Del Skrevet 6. september 2004 Alt slags rubbel og skrot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pace Skrevet 6. september 2004 #15 Del Skrevet 6. september 2004 Litt viltre blonde jenter :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #16 Del Skrevet 7. september 2004 nå kom jeg på den gruppen som VIRKELIG er overrepresentert: de moderat synshemmede. mulig jeg rett og slett er litt stygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 7. september 2004 #17 Del Skrevet 7. september 2004 Det er spesielt noen typer menn som sjekker meg opp...... Den høyt utdannede akademikeren, som ofte sitter og forteller i det vide og brede hvor intelligent han er. (blæh!) Så har vi "kjekkas frekkas" typen, som brauter i vei, og skråler høyt om hvor pen og søt jeg er, og i samme åndedrag spør om vi skal ha heftig sex sammen. ( ISJ!) De unge mellom 20 og 25 syns tydeligvis også det er verdt å sjekke meg opp. De søte men akk, så uvitende og naive guttene Den siste typen er de jeg syns det er vanskelig å være avvisende ovenfor. Det er de snille, forsiktige "nerdene" som ikke helt har skjønt hvordan det sosiale spillet fungerer. Mitt morshjerte svulmer når disse typer menn krysser min vei. (sukk!) Hmm, jeg ser nå at de fleste typer menn pleier å sjekke meg opp.....alt utenom de eldre, de gifte/samboende/kjæreste og tilslutt de NORMALE....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 7. september 2004 #18 Del Skrevet 7. september 2004 Det er spesielt noen typer menn som sjekker meg opp...... Den høyt utdannede akademikeren, som ofte sitter og forteller i det vide og brede hvor intelligent han er. (blæh!) Så har vi "kjekkas frekkas" typen, som brauter i vei, og skråler høyt om hvor pen og søt jeg er, og i samme åndedrag spør om vi skal ha heftig sex sammen. ( ISJ!) Dette er fordi du henger på steder som TigerTiger. Det er visstnok viktig å vise seg fram der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 7. september 2004 #19 Del Skrevet 7. september 2004 hehe........morsom du, Tommern!! Grunnen til at du fortsatt er singel er fordi du enda ikke har møttt meg...og da må du nok ut på komerse uteplasser...som feks. Tiger. Dannede rølpebuler med studentrabatt er ikke noe for meg( tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 7. september 2004 #20 Del Skrevet 7. september 2004 er tom singel? vil ha vil ha vil ha. han er ikke litt svaksynt og vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå