Gå til innhold

Hva skal man prate med jenter om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

TS jeg vet ikke hva du er ute etter, men jeg ikke si at du har søvnproblemer eller andre issues. Det du ønsker er vel en god kjæreste ikke en som sliter. Å fortelle intime ting om seg selv vitner om at man er desperat og mangler sosiale antenner. 

 

Det var ikke et stikk til han ene ABen, men et tips.

 

 

Hvordan gjør man dette? Jeg har prøvd, men jeg ender som regel opp med å svare med et problemløsning på det hun snakker om, og da dør liksom samalen ut med en gang.



Anonymous poster hash: 593a9...a31

 

Jenter har ikke lyst på en løsning på problemet, de har lyst til å sutre. Så bare jatt med, ikke prøv å vær rasjonell. 

 

 

Nei. Ikke si noe om utseendet hennes. Skal du gi komplimenter så kommenter klærne. 



Anonymous poster hash: a19ac...d0d

 

Det kommer selvsagt an på jenta. Er mange jenter som liker komplimenter for utseende.



Anonymous poster hash: 78ab1...9f3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

TS jeg vet ikke hva du er ute etter, men jeg ikke si at du har søvnproblemer eller andre issues. Det du ønsker er vel en god kjæreste ikke en som sliter. Å fortelle intime ting om seg selv vitner om at man er desperat og mangler sosiale antenner. 

 

Det var ikke et stikk til han ene ABen, men et tips.

 

Jenter har ikke lyst på en løsning på problemet, de har lyst til å sutre. Så bare jatt med, ikke prøv å vær rasjonell. 

 

Det kommer selvsagt an på jenta. Er mange jenter som liker komplimenter for utseende.

Anonymous poster hash: 78ab1...9f3

 

 

Ja, de usikre. Men det er vel ikke de TS ser etter. Det gjelder å skille seg litt ut også. "Du er pen" har de hørt tusen ganger før fra desperate menn. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å holde en samtale gående. Det føles som om jeg snakker om noe som ikke er interessant i det hele tatt og at jeg bare snakker for å snakke. Finnes det en måte å bare få henne til å prate og at jeg bare svarer av og til?

Anonymous poster hash: 593a9...a31

Det hele kommer jo helt at på hvilen type jente hun er. Om hun er litt særegen, ikke helt gjennomsnittlig, nytter det ikke å prate om klær eller antar at hun bare vil holde på med en monolog!

For alt du vet liker hun å høre på deg.

Selv har jeg en jeg elsker å høre på når han prater, og han prater ofte bare omsine sine daglige ting. Problemløser er han også - og jeg liker det.

Når våre samtaler går stå, er de ikke pga samtaleemner men generell usikkerhet.

Mitt tips måtte være å gjøre henne sikker på at du liker å være med henne. Slik at hun skjønner at du ikke bare prater for å prate.

Vil du at hun skal prate og prate, er det lurt å stille oppfølgingsspørsmål til det hun sier.

Anonymous poster hash: 79859...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som du snakker med hvilke som helst andre folk.. Alle folk er forskjellige, og hva man liker å snakker om er helt uavhengig av kjønn. Jeg er jente, og får helt fnatt når folk prøver å snakke om "jenteting" med meg. 



Anonymous poster hash: 0c28f...0b9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den finansielle årsrapporten til Polsk Modelltogforening anno 1927. Chicks dig that shit. 



Anonymous poster hash: 4a20b...a6d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På samme måte som du snakker med hvilke som helst andre folk.. Alle folk er forskjellige, og hva man liker å snakker om er helt uavhengig av kjønn. Jeg er jente, og får helt fnatt når folk prøver å snakke om "jenteting" med meg. 

Anonymous poster hash: 0c28f...0b9

 

Marry me. 

Anonymous poster hash: 4a20b...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ikke snakk i 4 timer om et dataspill.

 

Anonymous poster hash: 9d392...714

 

 

eh neivel nei? du... det finnes faktisk jenter som er gamere og har det som hovedinteresse. Jeg kjenner opptil flere jenter som har dataspill som favoritt samtale emne.

 

Tror du det bare er gutter som liker dataspill? Tåpelig råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter liker å snakke om koteletter



Anonymous poster hash: dcaa1...a54
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fotballfrue, Komikerfrue, Pilotfrue, Paraise Hotel, osv, osv.

 

Si også negative ting om jenter som er penere enn hun du prøver deg på. "Synes du også Sandra har en nasal stemme?"

 

Gi jenta komplimenter, og la henne snakke om seg selv og hvor flink hun er og hvordan hun er annerledes så mange andre jenter.

 

Når hun snakker må du jatte med, det høres kanskje lett ut, men det er forbausende vanskelig. 

Anonymous poster hash: 78ab1...9f3

 

Dette er nok de desidert dårligste rådene man kan gi. Dersom en mann åpner opp for å diskutere om Fotballfrue eller Paradise Hotel har jeg avskrevet han umiddelbart. Dersom han videre snakker nedsettende om andre mennesker er det et helt klart nei. Jatting er heller ikke noe jeg synes er særlig spennende. Selv er jeg 20 år. Det er selvsagt individuelt hvordan man blir interessert, men for min del er humor, et godt smil/humør og interesse det som gjerne skaper interesse hos meg. Jeg vil ha en toveissamtale, ikke en samtale der en av partene dominerer. Det sistnevnte gjelder vel for de fleste som er ute etter noe mer enn bare en engangsgreie. 

Anonymous poster hash: a8ee5...490

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei. Ikke si noe om utseendet hennes. Skal du gi komplimenter så kommenter klærne. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

 

Uenig. Jeg synes noen komplimenter som går direkte på utseende er helt greit (klærne man bruker går jo også innenfor dette), så lenge det ikke blir for mye. Komplimenter som går utelukkende på utseende tas nok også bedre imot dersom det går på noe spesifikt, slik som smilet hennes. Øynene synes jeg er litt for klisjé, men det finnes nok jenter som liker dette også. Å nevne at hun har en fin utstråling er nok også noe som blir godt tatt imot av de fleste (såfremt det ikke er helt galt). Dersom man virkelig skal gi et inntrykk bør man vel gi noen komplimenter som går litt utenfor/dypere enn utseende, eksempelvis personlighet. Tenk på hva du liker med personligheten hennes og gjerne gi uttrykk for dette i løpet av samtalen. Da blir hun nok også litt mer sikrere når det gjelder å vise personligheten sin rundt deg, og hun gir litt mer av seg selv. Da går samtalen også litt lettere. :) 

Anonymous poster hash: a8ee5...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...