Gå til innhold

Hva skal man prate med jenter om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er vel kanskje den dårligste i verden til å prate med jenter. Har dere et tips til hvordan jeg kan holde en samtale gående med ei jente?



Anonymous poster hash: 593a9...a31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prate om alt. Absolutt alt. Det som er viktig er ikke hva du prater om, men hvordan du gjør det. Du må flørte og ha øyekontakt og virke litt mystisk. Slapp av og ikke virk overivrig. 



Anonymous poster hash: a19ac...d0d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanskelig å holde en samtale gående. Det føles som om jeg snakker om noe som ikke er interessant i det hele tatt og at jeg bare snakker for å snakke. Finnes det en måte å bare få henne til å prate og at jeg bare svarer av og til?



Anonymous poster hash: 593a9...a31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

om fitte :)

Anonymous poster hash: 95bfd...60e

 

He he, det kan jeg snakke om lenge, men ikke helt sikker på om jenter setter like stor pris på dette samtaleemnet som gutter. 

Anonymous poster hash: 593a9...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke snakk i 4 timer om et dataspill.

Vær interessert i henne, damer elsker å snakke om seg selv. Og snakk om spennende eller gøye opplevelser du har hatt. det er alltid interessant. Ellers vanlige ting, spør hva slags mat hun liker og om hun har noe favorittrett. og så kan du si hva du liker.

 

Hvis du skal noe gøy i fremtiden kan du snakke om det. Eller hva du gleder deg til i sommer.

Spør om hun skal noe gøy i ferien, hva hun drømmer om i fremtiden osv.

Se henne inn i øynene og si at hun er vakker.

 

Og ikke vær needy eller for ivrig. Du er jo en litt mystisk mann som ikke trenger noen  ;)



Anonymous poster hash: 9d392...714
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi egentlig bare vil du skal kunne holde deg unna monologen vår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er så vanskelig å holde en samtale gående. Det føles som om jeg snakker om noe som ikke er interessant i det hele tatt og at jeg bare snakker for å snakke. Finnes det en måte å bare få henne til å prate og at jeg bare svarer av og til?

Anonymous poster hash: 593a9...a31

 

 

Da er det ikke temaet som er problemet, men hvordan du snakker om det. Du kan som sagt snakke om alt. Til og med noe så kjedelig som algebra. Bare du gjør det på riktig måte. Kroppsspråk er 99%. Kanskje du er for kjedelig. Du må huske øyekontakt og vise at du lytter når hun snakker. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er så vanskelig å holde en samtale gående. Det føles som om jeg snakker om noe som ikke er interessant i det hele tatt og at jeg bare snakker for å snakke. Finnes det en måte å bare få henne til å prate og at jeg bare svarer av og til?

Anonymous poster hash: 593a9...a31

 

 

 

Altså, nei. Med mindre du er sykt, sykt spesiell, kommer ikke samtalen til å vare lenge om du bare svarer av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se henne inn i øynene og si at hun er vakker.

 

 

Nei. Ikke si noe om utseendet hennes. Skal du gi komplimenter så kommenter klærne. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei. Ikke si noe om utseendet hennes. Skal du gi komplimenter så kommenter klærne. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

 

 

Ja spør om du kan få se undertøyet hennes og så gi kompliment for det.

Anonymous poster hash: 9d392...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue, Komikerfrue, Pilotfrue, Paraise Hotel, osv, osv.

 

Si også negative ting om jenter som er penere enn hun du prøver deg på. "Synes du også Sandra har en nasal stemme?"

 

Gi jenta komplimenter, og la henne snakke om seg selv og hvor flink hun er og hvordan hun er annerledes så mange andre jenter.

 

Når hun snakker må du jatte med, det høres kanskje lett ut, men det er forbausende vanskelig. 



Anonymous poster hash: 78ab1...9f3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke snakk i 4 timer om et dataspill.

Vær interessert i henne, damer elsker å snakke om seg selv. Og snakk om spennende eller gøye opplevelser du har hatt. det er alltid interessant. Ellers vanlige ting, spør hva slags mat hun liker og om hun har noe favorittrett. og så kan du si hva du liker.

 

Hvis du skal noe gøy i fremtiden kan du snakke om det. Eller hva du gleder deg til i sommer.

Spør om hun skal noe gøy i ferien, hva hun drømmer om i fremtiden osv.

Se henne inn i øynene og si at hun er vakker.

 

Og ikke vær needy eller for ivrig. Du er jo en litt mystisk mann som ikke trenger noen   ;)

Anonymous poster hash: 9d392...714

 

Takk! Jeg skal prøve denne neste gang. Jeg har mest lyst til å få henne til å snakke konstant.

Anonymous poster hash: 593a9...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk! Jeg skal prøve denne neste gang. Jeg har mest lyst til å få henne til å snakke konstant.

Anonymous poster hash: 593a9...a31

 

 

Det er ikke vanskelig. Bare lytt aktivt. Nikk og spør spørsmål av og til. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fotballfrue, Komikerfrue, Pilotfrue, Paraise Hotel, osv, osv.

 

Si også negative ting om jenter som er penere enn hun du prøver deg på. "Synes du også Sandra har en nasal stemme?"

 

Gi jenta komplimenter, og la henne snakke om seg selv og hvor flink hun er og hvordan hun er annerledes så mange andre jenter.

 

Når hun snakker må du jatte med, det høres kanskje lett ut, men det er forbausende vanskelig. 

Anonymous poster hash: 78ab1...9f3

 

Hvordan gjør man dette? Jeg har prøvd, men jeg ender som regel opp med å svare med et problemløsning på det hun snakker om, og da dør liksom samalen ut med en gang.

Anonymous poster hash: 593a9...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke vanskelig. Bare lytt aktivt. Nikk og spør spørsmål av og til. 

Anonymous poster hash: a19ac...d0d

 

Okey, det skal jeg prøve.

Anonymous poster hash: 593a9...a31

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

om de selv, altså du må få de til å prate om seg selv.



Anonymous poster hash: 27746...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må gjerne snakke om spill om dama er interessert i spill..

 

AKA, finn ut hva hun er interessert i, still spørsmål og vær interessert i hennes liv. Da flyter samtalene som regel godt. 
PS: Det er ikke en one way street, om hun ikke lurer på noenting om deg så er det ikke sikkert hun er like interresert som det du er! :)

 

INTERESSERT

Endret av Adara den Vakre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ennå på stadiet hvor du bryr deg, forhåpentligvis kommer du deg videre snart. Poenget er å komme til et nivå hvor du rett og slett ikke bryr deg om jenta du snakker med. Se på det slik: hadde du brydd deg om hva hun mente om deg hvis du hadde trodd at du aldri ville møte henne igjen? Nei.

En gang så begynte jeg helt ut av det blå å snakke om søvnproblemene mine. Hva for et elendig tema er ikke det? Det viste seg at hun også hadde søvnproblemer, vi snakket mye den kvelden, ble etterhvert fuckbuddies, og nå er vi kun gode venner.

Prøv det selv. Snakk om det verste/kjedeligste du kunne tenke deg å snakke om. Lek deg litt fram, og du vil innse hvor lett det egentlig er. Lykke til!

Anonymous poster hash: 3c53c...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke si noe om utseendet hennes. Skal du gi komplimenter så kommenter klærne.  Anonymous poster hash: a19ac...d0d

Jeg komplimenterer alltid skoene når jeg snakker med ei jente, vet ikke om du skjønner hvorfor ;)

Anonymous poster hash: 3c53c...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...