AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #181 Skrevet 1. juli 2015 Ja er bare å sende meg PM det Men vet ikke om jeg har tid ikveld for jeg har fått brev (lange) fra 5 andre brukere som hadde lyst til å prate litt om sine opplevelser med narsissister/psykopater. Dessverre var det langt fra hyggelige opplevelser :-/ Mye guffent i verden desverre. Ok. Det står en mail i profilen din. Kan jeg legge deg til Skype der i stedet, også kan vi for eksempel avtale noe nærmere der? Anonymous poster hash: d5cd2...ef3
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #182 Skrevet 1. juli 2015 Ok. Det står en mail i profilen din. Kan jeg legge deg til Skype der i stedet, også kan vi for eksempel avtale noe nærmere der? Anonymous poster hash: d5cd2...ef3 Kjør på
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #183 Skrevet 1. juli 2015 Det må jeg jo bare ta deg på ordet på og jeg sa jo ikke at det ikke fantes folk som er flinke til å manipulere. Men igjen min erfaring er at de fleste som manipulerer ikke er flinke til å manipulere, det er offeret som er naivt(f.eks om man er forelsket i personen da er man villig til å se gjennom mye eller om man ikke har noen andre). Min erfaring er at folk som manipulerer lever i en egen verden og faktisk ikke er så flinke til å se hvordan de faktisk fremstår. Altså å lure en psykolog er ikke vanskelig. En psykologs primære oppgave er ikke å sjekke om du snakker sant. For all del psykologen kan sikkert oppdage at det psykopaten sier ikke henger på greip, men psykologen er sikert personen som er minst skikket til å avsløre et spill. Psykologen hører bare på hva du har å si i en times tid, i motsetning til f.eks medarbeiderne til psykopaten som ser hvordan personen faktisk oppfører seg. Anonymous poster hash: b31ae...938 Det kan jeg gå god for. Jeg var ganske naiv og forelsket, så det stemmer nok. Men samtidig: Hvis jeg skal legge det frem så enkelt, så forklarer det virkelig ikke hele samspillet og dynamikken. Ting var jo i grunnen ikke så enkelt, det var mange metoder og teknikker som ble brukt for å nettopp dyrke frem naivitet og forelskelse. Mange rundt meg så hva som foregikk, mens andre ikke gjorde det. Anonymous poster hash: d5cd2...ef3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #184 Skrevet 1. juli 2015 Kjør på Ok Anonymous poster hash: d5cd2...ef3
Vampen Skrevet 1. juli 2015 #185 Skrevet 1. juli 2015 Det kan jeg gå god for. Jeg var ganske naiv og forelsket, så det stemmer nok. Men samtidig: Hvis jeg skal legge det frem så enkelt, så forklarer det virkelig ikke hele samspillet og dynamikken. Ting var jo i grunnen ikke så enkelt, det var mange metoder og teknikker som ble brukt for å nettopp dyrke frem naivitet og forelskelse. Mange rundt meg så hva som foregikk, mens andre ikke gjorde det. Anonymous poster hash: d5cd2...ef3 Jeg sier meg enig i denne. Fra utsiden er det vanskelig å se både teknikkene som brukes, samspill og dynamikk. Jeg har også vært dum, naiv og forelsket. Det var det noen som så, og prøvde å fortelle meg. De man derimot ikke så fra utsiden var hvordan jeg havnet i den posisjonen, og hvilke teknikker som ble brukt for å holde meg der. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #186 Skrevet 1. juli 2015 Hvorfor ikke? Jeg er veltrent med et meget bra utseendet og jeg har iq på 141, for og ikke snakke om kunnskapsnivået mitt som er skyhøyt. Jeg kjenner flere historie lærere og de ringer meg når det er noe de lurer på. Jeg har tilnærmet fotografisk hukommelse. Jeg er også verdensmester i løgn og bedrag. Manipulasjon er min største styrke. Så hvorfor kan du ikke date noen som har så mange positive sider? Tviler sterkt på at du er så smart, og tviler enda mer på alle damene som sender deg brev på PM. Du sier det jo selv, du er rett og slett løgner. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #187 Skrevet 1. juli 2015 Jeg er generelt motstander av å gi offeret skyld her. De fleste normale mennesker vil tro det beste om sin kjæreste, er man empatisk anlagt i tillegg så vil dette bli utnyttet. Er ikke meningen å gi offeret skyld. Selv stjal jeg lommebøker tidligere, tok lommebøker som stakk opp fra baklommen på jeans. Det gjør meg til lommetyv, men jeg kan jo ikke si at jeg var en svært dyktig lommetyv. Det å ta ta lommebøker som stikker opp fra baklommer er rimelig enkelt, man må bare være frekk nok til å ta dem. Min erfaring er at folk som manipulerer lever i sin egen verden, de er ikke flinke til å se hvordan de blir oppfattet. Det kan jeg gå god for. Jeg var ganske naiv og forelsket, så det stemmer nok. Men samtidig: Hvis jeg skal legge det frem så enkelt, så forklarer det virkelig ikke hele samspillet og dynamikken. Ting var jo i grunnen ikke så enkelt, det var mange metoder og teknikker som ble brukt for å nettopp dyrke frem naivitet og forelskelse. Mange rundt meg så hva som foregikk, mens andre ikke gjorde det. Anonymous poster hash: d5cd2...ef3 Men var dette teknikker som andre ikke ville klart eller er det bare teknikker andre ikke ville brukt fordi de faktisk ikke ønsket å manipulere? AB183 Anonymous poster hash: b31ae...938
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #188 Skrevet 1. juli 2015 Du skriver 90% løgn og fanteri, og 10% bullshit og svada. Du kaller deg selv for KG kjendis, men du er mer den personen folk misliker og ler av. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #189 Skrevet 1. juli 2015 Tviler sterkt på at du er så smart, og tviler enda mer på alle damene som sender deg brev på PM. Du sier det jo selv, du er rett og slett løgner. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f Du er i din rett til å tro hva du vil. Nå er det ikke akkurat kjærlighetsbrev jeg er mottaker av, er stort sett mennesker som ikke har det så greit og trenger noen å prate med. 1
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #190 Skrevet 1. juli 2015 Du skriver 90% løgn og fanteri, og 10% bullshit og svada. Du kaller deg selv for KG kjendis, men du er mer den personen folk misliker og ler av. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f Nå roer vi personangrepene et par hakk. Ta det piano bro
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #191 Skrevet 1. juli 2015 Du skriver som en med aspergers... sikker på at det ikke er det du har? Anonymous poster hash: 3b7a2...31f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #192 Skrevet 1. juli 2015 Nå roer vi personangrepene et par hakk. Ta det piano bro det er ikke personangrep, det er observasjon og min personlige mening. Prøver å finne ut hva du er, men du er jo over alt. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f
Vampen Skrevet 1. juli 2015 #193 Skrevet 1. juli 2015 Med tanke på teknikkene, jeg tror definitivt andre kunne ha klart det, sånn praktisk sett. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Men jeg tror ikke normalt sammenskrudde mennesker ville ha hatt samvittighet til det, eller kommet på det, for den saks skyld. 1
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #194 Skrevet 1. juli 2015 det er ikke personangrep, det er observasjon og min personlige mening. Prøver å finne ut hva du er, men du er jo over alt. Anonymous poster hash: 3b7a2...31f Ifølge KG så har jeg alle diagnoser. Jeg har ikke helt forstått den store interessen folk har av å kunne plassere meg i en bås med en diagnose - men jeg bruker den interessen til noe nyttig i det minste. Om folk misliker eller ler av meg er helt greit. Man kan ikke like alle i verden og noen mennesker er ufrivillig komiske. Faktisk er det fint om folk ler av meg, latter er bra. Det forlenger livet
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #195 Skrevet 1. juli 2015 Ifølge KG så har jeg alle diagnoser. Jeg har ikke helt forstått den store interessen folk har av å kunne plassere meg i en bås med en diagnose - men jeg bruker den interessen til noe nyttig i det minste. Om folk misliker eller ler av meg er helt greit. Man kan ikke like alle i verden og noen mennesker er ufrivillig komiske. Faktisk er det fint om folk ler av meg, latter er bra. Det forlenger livet Jeg har ei på facebook som har aspergers, og du skriver IDENTISK til hvordan hun skriver! Har du blitt utredet for Aspergers? Eller kanskje du er hun? Måten du ordlegger deg på, måten du "forklarer" ting, måten du snakker om div emner, måten du skriver på er identisk. Og det er ikke personangrep, men en observasjon og nysgjerrighet fra min side Anonymous poster hash: 3b7a2...31f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #196 Skrevet 1. juli 2015 WubWub, takk for åpenhet og tilstedeværelsen din på Skype. Det er snilt av deg å gi av deg selv på den måten. God natt! Anonymous poster hash: d5cd2...ef3 1
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #197 Skrevet 1. juli 2015 (endret) WubWub, takk for åpenhet og tilstedeværelsen din på Skype. Det er snilt av deg å gi av deg selv på den måten. God natt! Anonymous poster hash: d5cd2...ef3 Skulle bare mangle, ikke noe å takke for. Prekæs Endret 1. juli 2015 av WubWub
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #198 Skrevet 1. juli 2015 AB183 her. Det å finne svake punkter eller hva personen liker å høre er jo heller ikke vanskelig. Det som skiller en drittsekk fra oss andre er jo at de er villige til å presse på de svake punktene på folk. Med tanke på teknikkene, jeg tror definitivt andre kunne ha klart det, sånn praktisk sett. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Men jeg tror ikke normalt sammenskrudde mennesker ville ha hatt samvittighet til det, eller kommet på det, for den saks skyld. Enig der. Til WubWub. Tror ikke du bør overvurdere psykologene/psykiatere. Altså de har selvsagt mer peiling enn meg, men med pasientene sine har de begrenset med tid og man så jo selv med Breivik klarte ikke de to rapportene å komme til samme konklusjon og han er sikkert den rettspsykologene har brukt mest ressurser på. Da kan du jo tenkte deg hvordan det står til med andre fanger. Ingen vil vel hevde at Breivik er flink til å manipulere heller, er jo ingen som tror på noe av hva han sier. Var en reportasjeserie i Aftenposten like etter 22. juli hvor det de skrev om rettspsykatrien. Det er utrolig mye rart der. Psykiatere som stiller diagnoser på magefølelsen for å spare tid(og sikkert har for stor tro på seg selv), Psykiatere som behandler kriminelle som har incentiver til å tro på kjeltringen når han sier han er frisk fordi da fremstår psykiateren som en flink behandler! og at forsikringsselskaper gjerne velger ut psykiatere etter hvor lett de stiller diagnoser som kan gi krav til forsikringsutbetaling. AB183 Anonymous poster hash: b31ae...938
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #199 Skrevet 1. juli 2015 Hjelpe meg, hva er det du røyker wubbern? Må være noe bra ihvertfall! Har du asperger? Ikke bli fornærmet, veldig mange smartinger har asperger. Kjenner jeg blir litt skremt av noen av innleggene dine, du minner meg for mye om noen. Noen som også er interessert i historie, er ekstremt narsissistisk, har våpen og har mottatt drapstrusler. Håper du får hjelp men narsissismen din, det sier jeg ikke for å fornærme, men fordi jeg håper du blir frisk. Anonymous poster hash: 0d410...a6a 4
WubWub Skrevet 1. juli 2015 Forfatter #200 Skrevet 1. juli 2015 AB183 her. Det å finne svake punkter eller hva personen liker å høre er jo heller ikke vanskelig. Det som skiller en drittsekk fra oss andre er jo at de er villige til å presse på de svake punktene på folk. Enig der. Til WubWub. Tror ikke du bør overvurdere psykologene/psykiatere. Altså de har selvsagt mer peiling enn meg, men med pasientene sine har de begrenset med tid og man så jo selv med Breivik klarte ikke de to rapportene å komme til samme konklusjon og han er sikkert den rettspsykologene har brukt mest ressurser på. Da kan du jo tenkte deg hvordan det står til med andre fanger. Ingen vil vel hevde at Breivik er flink til å manipulere heller, er jo ingen som tror på noe av hva han sier. Var en reportasjeserie i Aftenposten like etter 22. juli hvor det de skrev om rettspsykatrien. Det er utrolig mye rart der. Psykiatere som stiller diagnoser på magefølelsen for å spare tid(og sikkert har for stor tro på seg selv), Psykiatere som behandler kriminelle som har incentiver til å tro på kjeltringen når han sier han er frisk fordi da fremstår psykiateren som en flink behandler! og at forsikringsselskaper gjerne velger ut psykiatere etter hvor lett de stiller diagnoser som kan gi krav til forsikringsutbetaling. AB183 Anonymous poster hash: b31ae...938 Her er jeg enig. Psykiatri er ingen eksakt vitenskap. Det er fullt mulig å gå til 10 psykologer å få 10 forskjellige diagnoser. Som jeg har nevnt tidligere har jeg selv fått 3 feil diagnoser av forskjellige behandlere og jeg kjenner til flere som ikke har fått riktig behandling / diagnose. Psykiatrien sliter som du sier , de er sprengt av mengden nye syke mennesker som strømmer inn i psykiatrien. Vi blir bare dårligere og dårligere. Er nesten mer vanlig med en diagnose enn uten. Og mange behandlere er dessverre over-kåte når det gjelder diagnoser å hiver de rundt seg uten å ha hatt omfattende og langvarige samtaler med brukeren. Men det forandrer ikke det faktisk at mange psykopater er dyktige til å overtale eller spille på folks følelser. Ja greit det finnes også ikke-psykopater som er dyktige til det også. Men manipulasjon er jo i store trekk et av de største symptom punktene inn under denne diagnosen. Men for all del, selv en kleptoman kan være flink til å juge. Eller en normal person. Alle juger og manipulerer til en viss grad - man liker kanskje ikke si det eller innrømme det men man gjør det underbevisst ganske ofte. I løpet av en dag med diverse sosiale interaksjoner vil selv friske ha servert mange løgner eller lagd fasader eller skuespilt. Vi har alle forskjellige masker i forskjellige settinger. Forskjellen er omfanget, psykopater gjør dette langt oftere derfor blir de mer drevne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå