Gå til innhold

Liker ikke hunder og katter

Annie

Anbefalte innlegg

Kan du henvise til noen undersøkelser som sier at det er sunt????? Kan til NØD gå med på at det ikke er farlig, men sunt??? Den går jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Problemet er når man skal bort til folk' date=' famiilie med dyr. Det stinker der. Har enda ikke vært i et hus som det bor dyr, og som det ikke har lukta dyr i.[/quote']

kom til meg! Har to katter, men hos meg lukter det bare godt! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke unger som kommer bort og skal kose meg og og snørre og sikle på alt. Blir de våte lukter de pyton i tillegg. Og at man skal ta opp dritten etter dem, gjør at jeg er helt klar på det at jeg ALDRI skal ha unger!

Problemet er når man skal bort til folk, famiilie med unger. Det stinker der. Har enda ikke vært i et hus som det bor unger, og som det ikke har lukta unger i.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke unger som kommer bort og skal kose meg og og snørre og sikle på alt. Blir de våte lukter de pyton i tillegg. Og at man skal ta opp dritten etter dem, gjør at jeg er helt klar på det at jeg ALDRI skal ha unger!

Problemet er når man skal bort til folk, famiilie med unger. Det stinker der. Har enda ikke vært i et hus som det bor unger, og som det ikke har lukta unger i.

Skriver under på denne... :wink:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig sant. Dessuten BRÅKER unger. Og de som har unger tar ikke engang så mye hensyn at de klarer å sette dem igjen utenfor butikken. Nei, INN skal de dra med seg skrikerungene.

Takke meg til min nydelige velduftende lydløse lille kattefrøken. *glad i*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er verre å besøke folk som røyker - det STINKER det.

Synes selv ikke at dyr stinker. Eneste gangen jeg merker lukt er når jeg har vært i stallen .....men hest er ikke noe innehus dyr så de tells ikke. Ellers lukter jeg aldri noe av hundene eller katten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulper gjør de også, og det er nesten det værste spør du meg. :kvalm:

Nei, jeg vil heller ha genseren (og sofaen) full av dyrehår enn full av babygulp som stinker sur melk.

(har foressten både barn og dyr, tar gjerne flere dyr men det holder med en unge. :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke hunder som kommer bort og skal slikke meg på hender og lukte på alt. Blir de våte lukter de pyton i tillegg. Og at man skal ta opp dritten etter dem, gjør at jeg er helt klar på det at jeg ALDRI skal ha hund!

Katter..... De lukter vondt de også. Kattemat og hundemat stinker. Og hvem klarer å se blid ut når de får inn en møkkete hund eller katt på nyvaska gulv??? Kjenner ingen andre enn dama i reklamen jeg.

Neivel? :roll:

..jeg liker ikke katter heller.. ok, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hund, og jeg må si at det lukter ikke hund hjemme hos oss! Bikkja er korthåret, og flink til å vaske seg selv! Lukter ikke noe særlig i bilen heller! - det kommer an på hvilken rase man har!

De som har hund kunne nok aldri i verden vært foruten...det er flotte, hengivne dyr!

og NEIDA, jeg liker ikke gjørmete hundepoter på stua, så den blir tørket av på potene om den har vært ute i ruskevær!

I tillegg driver den ikke å sleiker oss i fjeset! - samme hvor glad jeg er i bikkja mi, så synes jeg ikke at tunga hans passer i fjeset mitt!...Den får gjerne lukte meg i fjeset, men ikke slikke - og den gjør det heller ikke!

noen liker dyr, andre ikke, sånn er det vel bare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Annie!

Håper at du leste gjest sine linker til diverse forskninger hvor pendelen peker mot at dyrehold med eller uten pels ER sunt :wink: !!

Noen kommentarer?

Hilsen Ella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...