Annie Skrevet 5. september 2004 #1 Del Skrevet 5. september 2004 Liker ikke hunder som kommer bort og skal slikke meg på hender og lukte på alt. Blir de våte lukter de pyton i tillegg. Og at man skal ta opp dritten etter dem, gjør at jeg er helt klar på det at jeg ALDRI skal ha hund! Katter..... De lukter vondt de også. Kattemat og hundemat stinker. Og hvem klarer å se blid ut når de får inn en møkkete hund eller katt på nyvaska gulv??? Kjenner ingen andre enn dama i reklamen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #2 Del Skrevet 5. september 2004 Deg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Viva~ Skrevet 5. september 2004 #3 Del Skrevet 5. september 2004 Katter lukter godt. Det gjør ikke dritten deres. Ikke min heller. Men verken jeg eller kattene mine driter på stuegolvet, så det er ikke noe problem. Fôret lukter ingenting. Ellers så er pusene gode og mye og tillitsfulle, så jeg liker dem på alle punkter jeg. Og de har aldri skitnet til gulvet mitt- de vasker seg før de kommer inn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 5. september 2004 #4 Del Skrevet 5. september 2004 Da får du vel bare la være å skaffe deg hund eller katt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. september 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 5. september 2004 Problemet er når man skal bort til folk, famiilie med dyr. Det stinker der. Har enda ikke vært i et hus som det bor dyr, og som det ikke har lukta dyr i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ylajali Skrevet 5. september 2004 #6 Del Skrevet 5. september 2004 Ja stakkars deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #7 Del Skrevet 5. september 2004 Da kan du vel bare la være å besøke dem da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. september 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. september 2004 Neida, det er ikke synd på meg. Det er ikke det jeg vil ha fram. Men kjenner ikke dere som har dyr at det stinker i huset /leiligheten? For ikke å snakke om bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. september 2004 #9 Del Skrevet 5. september 2004 Neida' date=' det er ikke synd på meg. Det er ikke det jeg vil ha fram. Men kjenner ikke dere som har dyr at det stinker i huset /leiligheten? For ikke å snakke om bilen?[/quote'] Nei. Stinker ikke her. ikke hos foreldrene mine og ikke hos søsteren min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 5. september 2004 #10 Del Skrevet 5. september 2004 Neida' date=' det er ikke synd på meg. Det er ikke det jeg vil ha fram. Men kjenner ikke dere som har dyr at det stinker i huset /leiligheten? For ikke å snakke om bilen?[/quote'] Kjæresten har tre katter og det lukter overhodet ikke. jeg har en, lukter ikke her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. september 2004 #11 Del Skrevet 5. september 2004 Jeg misliker naboens katt jeg.. for den har anektert utemøblene mine .. som alltid er fulle av hår .. selv om jeg har "Katt vekk" rundt .. :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. september 2004 #12 Del Skrevet 5. september 2004 Ja og hva så??? du er ikke nødt til å ha dyr du vel? Du slipper og ta drit og hår. du slipper og vaske til folk. eg skjønner ikke problemet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. september 2004 #13 Del Skrevet 5. september 2004 Mitt problem er hvertfall at naboens katt .. tror den bor hos meg... - eller hvertfall i utemøblene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*SOL* Skrevet 5. september 2004 #14 Del Skrevet 5. september 2004 Eg liker ikkje heller andres katter eller hunder som kjem og banke hannkatten min av og til..det gjer sikkert ikkje hann heller. Men sånn er det bare, katter er katter, de slåss, stryker seg inntil folk som ikkje liker sånne dyr, driter i naboens bed...men de gjer det med stil syns eg I dag er eg litt sint på den hannkatten min for han har klort meg opp i fjeset.. :o ...skyt an ville noen sakt..mor sa det....men som sakt: katter er katter og hunder er dyr de og.. og har tydeligvis kommet for å bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 5. september 2004 #15 Del Skrevet 5. september 2004 Selv om det kanskje lukter hjemme hos mennesker som har innedyr, så trenger ikke det å bety at det er et skadelig eller urent hjemmeklima? Og egentlig så er det vel heller styrkende for immunforsvaret å ha litt dyrehår og hudavfall virvlende rundt oss. Eller hva med et lite hundesleik rett på munnen.... Tror det er viktig at vi ikke mister helt bakkekontakten, vi er jo innedyr vi mennesker også! Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. september 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 5. september 2004 Og egentlig så er det vel heller styrkende for immunforsvaret å ha litt dyrehår og hudavfall virvlende rundt oss. Eller hva med et lite hundesleik rett på munnen.... ÆSJ!!!!! Noe så uhygienisk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #17 Del Skrevet 6. september 2004 Slike som deg burde abselutt prøvd deg med et husdyr. tror du har et problem, men tror ikke det gelder dyr. :-? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. september 2004 Forfatter #18 Del Skrevet 6. september 2004 Slike som deg burde abselutt prøvd deg med et husdyr. tror du har et problem, men tror ikke det gelder dyr. :-? :-? Jeg HAR prøvd husdyr. Katter, fugler (undulater), rotter, hamster..... husker ikke om det er fler jeg i farta. Konklusjonen min er at dyr lukter vondt! Og dette med at de skal slikke på alt, ja da blir det bare ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 6. september 2004 #19 Del Skrevet 6. september 2004 Slike som deg burde abselutt prøvd deg med et husdyr. tror du har et problem, men tror ikke det gelder dyr. :-? :-? Jeg synes ikke at "slike" mennesker burde prøve å ha dyr. Det må da være lov å ikke ønske seg dyr, uansett hva grunnen er? Og hvor godt liv ville en hund eller katt fått hos en person som ikke bryr seg om det? Lite eller ingen kosetid sammen med eieren har mye å si for ett dyr. En eier som ikke er engasjert vil kanskje også slurve med oppdragelsen/stellet av dyret. Og kanskje blir eieren fort irritert når dyret bråker og søler, noe som kan skape nervøse dyr. Og ja, alle dyr har perioder hvor de bråker og søler. Selv elsker jeg dyra mine, men noen ganger blir jeg også drittlei og tenker "hadde det ike vært for at jeg er så glad i deg..." Synes også at vanlig sunn hunde- og kattelukt er god, særlig lukten av kattunger... Dyr lukter også annerledes/vondt dersom de ikke får skikkelig stell/for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella Skrevet 6. september 2004 #20 Del Skrevet 6. september 2004 ÆSJ!!!!! Noe så uhygienisk!!! Tvert imot!! Dette ER ikke uhygenisk (så lenge hunden har fått sine ormekurer etc...), men rett og slett sunt! Hilsen Ella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå