Gå til innhold

liker at gjester er gjester.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I min familie er vi alle veldig avslappet til sånne ting, de fleste synes det er mindre høytidelig og mer praktisk hvis gjestene finner frem selv om det er noe de mangler osv. Jeg må innrømme at jeg ser i baderomsskapene til folk også jeg, men nøyer meg med å åpne døra, jeg begynner ikke å grave i toalettmapper. Vet ikke hvorfor jeg gjør det, det er en litt ubevisst greie egentlig. Jeg tar meg heller ikke nær av om andre gjør det samme hjemme hos meg.

Anonymous poster hash: 5e1a6...276

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De fleste snoker vel når de er på besøk til noen.

Nei???

Anonymous poster hash: 8eda8...2ea

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje sær, men liker ikke når gjester går i kjøkkenskap osv og finner ting. Feks har en venninne som kikker i skapa, i grunn greit, men har litt skrekken for at folk synes ting hos oss er ekkelt eller rotete. Vi har det rent, men ofte i kjøkkenskoffene er det ofte rotete. Hver gang svigermor er her så hører jeg henne smelle med døra til skapet på do, hvor jeg har bind tamponger osv, hadde en graviditetstest der en gang og, det var tydelig at ting var flyttet på. Greit om hun ønsket å ta et bind, men ved hvert besøk må man jo ikke kikke i skapet? Føler at det som er bak lukka dører er litt privat, og at gjester tar seg vel mye til rette ved å åpne og kikke. Liker heller ikke at folk drivet i kjøleskapet.. er det vanlig at folk snoker i skapene på denne måten??

Anonymous poster hash: aff93...83b

Du løser dette enkelt og greit ved hjelp av kommunikasjon.

Neste gang svigers er på besøk så sier du "dersom du trenger noe på badet så er håndklær, kluter og ekstra toalettpapir plassert der-og-der. Så du hadde rotet gjennom skapet sist, og gjør deg derfor oppmerksom på at det ikke er greit her i huset. Jeg har private ting i skapene, og de er organisert slik jeg liker dem." Grensesetting er helt ok.

Snoker dama igjen: plasser ut røde stringtanga i herrestørrelse og pisk og litt forskjellig så du i det minste får litt moro med henne. :laugh:

Anonymous poster hash: 62134...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kanskje sær, men liker ikke når gjester går i kjøkkenskap osv og finner ting. Feks har en venninne som kikker i skapa, i grunn greit, men har litt skrekken for at folk synes ting hos oss er ekkelt eller rotete. Vi har det rent, men ofte i kjøkkenskoffene er det ofte rotete. Hver gang svigermor er her så hører jeg henne smelle med døra til skapet på do, hvor jeg har bind tamponger osv, hadde en graviditetstest der en gang og, det var tydelig at ting var flyttet på. Greit om hun ønsket å ta et bind, men ved hvert besøk må man jo ikke kikke i skapet? Føler at det som er bak lukka dører er litt privat, og at gjester tar seg vel mye til rette ved å åpne og kikke. Liker heller ikke at folk drivet i kjøleskapet.. er det vanlig at folk snoker i skapene på denne måten??

Anonymous poster hash: aff93...83b

Det er ikke vanlig at folk roter på den måten. For meg gjør det ingenting om folk henter seg noe i kjøleskapet eller andre skap, men å rote i private ting er jo spesielt. Her føler folk seg som hjemme.

Anonymous poster hash: b176c...917

• Liker 1
Skrevet

Hater skapsnokere :jolie:
Blir veldig stresset av å vise fram rotet. Og blir vel litt rotete i alles skap, så godt å lese at flere er enige her. Jeg er ikke flink til å rydde i kjøleskapet heller jeg, så liker best å finne fram til gjestene, men spørs så klart hvem som er på besøk da.

AnonymBruker
Skrevet

Svigermor åpna en kurv i stua og kikka nedi. Jeg ble helt paff. "Hva ser du etter?" "Ingenting". Snokekjerring, ass!

Anonymous poster hash: ecc7c...8c7

AnonymBruker
Skrevet

Svigermor åpna en kurv i stua og kikka nedi. Jeg ble helt paff. "Hva ser du etter?" "Ingenting". Snokekjerring, ass!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

AnonymBruker
Skrevet

Bestemor er sånn. Frekt og irriterende. Hun har ingenting i undertøy skuffen min å gjøre.

Anonymous poster hash: eea35...478
Skrevet

Jeg setter pris på at mine gjester føler seg såpass hjemme at de kan åpne både kjøkkenskap og kjøleskap for å ordne seg noe å spise om de er sulten/tørst utenom måltidene (jeg lager gjerne til dem om de ønsker det, altså). Og at de åpner baderomsskap om de trenger håndklær, mer toalettpapir, eller om de har glemt å ta med seg tampong el.l. Om de derimot begynner å rote i sminkesakene mine eller nattbordsskuff eller kommoder/skap på soverommet vårt hadde jeg reagert. Forskjell å åpne skap for å finne noe konkret en trenger, og å åpne skap fordi de skal se om de ser noe interessant (graviditetstester, private papirer, etc)

Helt enig.

Blir stressa hvis folk sitter tørste i sofaen og ikke bare henter seg et glass vann, liksom. Men roting i badeskap er ikke greit.

• Liker 1
Skrevet

Må alltid snoke på badet. I skuffer og skap 😁😁

Gjest Belle âme
Skrevet

Haha, eg som ikkje tør å åpne eit kjøleskap hos andre ein gang.

Skrevet

Jeg er lært opp til at alt som henger på veggen eller står fremme kan man se på, men man åpner ikke skap og skuffer uten at man vet det er ok.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...