Gå til innhold

Hvem passer blondt hår?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Inspirert av den andre tråden om alle kler brunt hår.

Ser at flere syns det er vanskeligere å kle blondt hår enn brunt og begynte å lure på hvorfor? Hva skal til for å kle blondt hår? Noen spesielle trekk hos personen som gjør det lettere?

Har selv naturlig kommunefarget hår, vipper og bryn men farger det lysebrunt. Syns det er finere på meg. Har veldig blek hud (lyseste i nesten alle foundations) og kalde undertoner. Føler meg litt "gjennomsiktig" de gangene jeg har prøvd meg på blondere hår/min naturlige farge fordi alt blir så innmari.. Lyst 😛

Anonymous poster hash: d7e90...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg syns alle kler blondt, siden det er jo forskjell på kald og varm blondfarge:) 

Anonymous poster hash: 8b1fe...9c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

tror de fleste kan kle det, men spørs bare veldig på blondfargen... jeg har ganske kaldt blond-stripet hår, lys hud som blir solbrun om sommeren, kommunefargede bryn og ganske mørke vipper og syns jeg passer veldig fint til det men jeg ville ikke farget det brunt eller lignende selv:)

Anonymous poster hash: 5cc0d...f76
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som er naturlig lyse/mellomblonde i håret.

Anonymous poster hash: 08d9f...3ce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Alle kan kle blondt hår. Problemet er at det er så mange frisører som suger her i landet, så folk går jo rundt og tror at det er enten platinablondt eller pissegult som er de eneste valgalternativene. Man kan fint velge en mørkere blondfarge, og stripe inn dybder og nyanser som ikke gjør ting så ekstremt lyst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror alle kan kle blondt hår, men det er vanskelig å komme frem til riktig blondfarge for akkurat den personen det gjelder. :-) For å bare nevne noen nyanser har du jo honningblondt, askeblondt og platinablondt, f.eks. Må bare finne en god frisør som er flink med farger til å hjelpe deg om du ikke tørr å gjøre det hjemme. :-) Nå tilbyr jo også de fleste frisører olaplex, så da skal det være litt tryggere med bleking.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tenker at alle kan kle den. Har man mørke brune øyne syntes jeg ofte det gjør seg med en litt mørkere tone i bunnen, enn helt hvitbleket hår helt nære hodebunnen...

liker dette

https://www.google.no/search?q=carrie+underwood&biw=1366&bih=614&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=n8GSVayLIIe7swGEtpvAAg&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=UTJoalbC8kKc2M%3A

bedre enn dette https://www.google.no/search?q=jessica+simpson&biw=1366&bih=614&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z8GSVeKsFMOSsgHuvbToBQ&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=UVpPcZJQ2fBUiM%3A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...