Gå til innhold

Sløv på en søndag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen dager kjennes det som at det ikke er vits å løfte en finger. Oppnår jo ikke noe uansett om man er aktiv. Orker ikke annet enn å sitte i sofaen i dag jeg. Er lei av å ikke ha kjæreste. Er jeg ikke bra nok så kan det være det samme.



Anonymous poster hash: b4ae7...aaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gjort masse husarbeid i dag, etter å bare ha sløvet i solen i går, med øl og venner. Men føler ikk akkurat jeg oppnår noe med hverken det eller trening, så det blir ofte sofaen på meg og.



Anonymous poster hash: 84027...d54
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har onanert på meg lårstrekk og har fortsatt ikke stått opp fra senga.

 

Takk for at du fikk meg til å føle meg vellykket. :fnise:

TS

Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Takk for at du fikk meg til å føle meg vellykket. :fnise:TS Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

Bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Tregner ikke å være singel for å være sløv på en søndag altså! Her ligger vi begge rett ut på sofane, og begge ønsker at vi hadde en kokk i skuffen i stede for å måtte reise oss og lage middag... Henger jo også litt sammen med hva vi gjorde i går, men syns vi fort faller inn i svært trøtte søndager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har onanert på meg lårstrekk og har fortsatt ikke stått opp fra senga.

Nå føler jeg meg ikke bare flink, men også en smule kåt. :plystre:

Anonymous poster hash: 84027...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man trenger kanskje ikke være singel for å være sløv... Men jeg tror det er min grunn. Jeg har så lenge hatt lyst å møte noen, og så skjer det ikke noe.

Har sett meg ut en fyr nå, men aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han. Vi har sett hverandre på bussen, på gata, med tydelig blikkontakt. Jeg vil finne han!

Håpløst.

TS



Anonymous poster hash: b4ae7...aaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent bare ligget i senga, spilt spill og laget middag til meg og kjæresten. Og vært en tur på nærbutikken for å dekke avhengighetsbehovet mitt for snus, nå er jeg tilbake i senga. 

 

Vet ikke med deg, Ts, men her er det ikke sånn super vær, så alt er lov i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sant. Man oppnår ingenting med å være aktiv. Det er derfor det er så mange som trener.

 

:vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, man trenger kanskje ikke være singel for å være sløv... Men jeg tror det er min grunn. Jeg har så lenge hatt lyst å møte noen, og så skjer det ikke noe.

Har sett meg ut en fyr nå, men aner ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med han. Vi har sett hverandre på bussen, på gata, med tydelig blikkontakt. Jeg vil finne han!

Håpløst.

TS

Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

 

Da har vi en deal, neste gang du ser fyren går du bort til han og prøver deg. Så kan du bruke resten av kvelden til å tenke ut hvordan du skal gå frem når du ser han.

 

Om du har veldig lyst på han eller kjæreste generelt så må du være villig til å komme ut av komfortsonen.

Anonymous poster hash: cd759...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da har vi en deal, neste gang du ser fyren går du bort til han og prøver deg. Så kan du bruke resten av kvelden til å tenke ut hvordan du skal gå frem når du ser han.

 

Om du har veldig lyst på han eller kjæreste generelt så må du være villig til å komme ut av komfortsonen.

Anonymous poster hash: cd759...d10

 

 

Jeg bare venter jo på neste gang jeg skal se han. Jeg skal i hvert fall smile. Har på følelsen av at han også ønsker kontakt, så tror ikke det skal bli så vanskelig, bare våre veier møtes igjen.

Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg bare venter jo på neste gang jeg skal se han. Jeg skal i hvert fall smile. Har på følelsen av at han også ønsker kontakt, så tror ikke det skal bli så vanskelig, bare våre veier møtes igjen.

Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

 

Nei! Du skal ikke bare smile til fyren, du har gjort det før og blir for dumt å håpe på at dere skal møtes lik at ting ordner seg når du ikke har tenkt til å gå bort til fyren. 

 

 

Anonymous poster hash: cd759...d10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Nei! Du skal ikke bare smile til fyren, du har gjort det før og blir for dumt å håpe på at dere skal møtes lik at ting ordner seg når du ikke har tenkt til å gå bort til fyren. 

 

 

Anonymous poster hash: cd759...d10

 

 

Nei, har ikke smilt til han før, bare sett. Men tidligere har det ikke vært anledning til å snakke, for det har vært på bussen med mange andre folk rundt. Men nå håper jeg det skjer på gata, så det blir en mulighet for samtale.

Anonymous poster hash: b4ae7...aaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...