AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #241 Del Skrevet 14. oktober 2015 Hjelpes. 0 poeng for meg og prøve å snakke med deg! Dette er akkurat som mine tidligere erfaringer med å snakke med noen som har aspergers. Finfint eksempel på hvorfor jeg syns mange med syndromet er vanskelige å ha med å gjøre.? Jeg spurte deg om du vet noe om Aspergers og så er du frekk og stygg tilbake Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 14. oktober 2015 #242 Del Skrevet 14. oktober 2015 Mennesker er så ondskapsfulle nå for tiden at de må dømme de som ikke er som de selv og de som har sykdommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #243 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg gjentar: Det er en faktaopplysning, ikke en ufin gjenganger.At jeg troller er IKKE fakta men spekulasjoner Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #244 Del Skrevet 14. oktober 2015 Mennesker er så ondskapsfulle nå for tiden at de må dømme de som ikke er som de selv og de som har sykdommer.Det er trist Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinelli Skrevet 14. oktober 2015 #245 Del Skrevet 14. oktober 2015 ? Jeg spurte deg om du vet noe om Aspergers og så er du frekk og stygg tilbake Anonymous poster hash: 27c8c...732 Jeg hadde jo NETTOPP gitt deg 3 linker 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 14. oktober 2015 #246 Del Skrevet 14. oktober 2015 At jeg troller er IKKE fakta men spekulasjonerAnonymous poster hash: 27c8c...732 Go´dag mann økseskaft 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mats Skrevet 14. oktober 2015 #247 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er trist Anonymous poster hash: 27c8c...732 Enig, men det er de som dømmer som er syke i hodet. Så halve jordas befolkning er syke i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #248 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg hadde jo NETTOPP gitt deg 3 linker Jeg glemte av det innlegget, sorry Go´dag mann økseskaftFarvellAnonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #249 Del Skrevet 14. oktober 2015 Denne personen med asperger vil ikke bli gruppert med autister fordi han tror det betyr at han blir gruppert med autister som ikke fungerer som vanlige mennesker. Når dere fortsetter å si at asperger går under autisme, så blir han mer fortvilet og går inn i fornektelse fordi han tror dere mener han er tilbakestående. Men det ser ikke ut som om noen plukker opp dette, for det er ingen som forklarer at autismespektrumforstyrrelser ikke er det samme som å være tilbakestående. Akkurat slik man kan være litt forkjølet og snørrete eller kjempeforkjølet med vondt i halsen, så fins det forskjell på hvor hardt rammet man er av autisme. Aspergere er lettere forkjølet i den sammenheng. Men jeg tror ikke dette ble en bra nok forklaring. Aspergere er ikke det samme som lavtfungerende autister, men de har fellestrekk. De er i familie, slik en tiger og en løve er i kattefamilien. Men det er stor forskjell på en tiger (asperger) og en løve (autist) Og til slutt, når det gjelder påståelige mennesker, så er det beste å ikke svare. De vil aldri gi seg, men roer seg ned når folk slutter å svare dem. -aspergerdama Anonymous poster hash: 62269...564 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #250 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg blir bare hetset i denne tråden Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #251 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg hadde jo NETTOPP gitt deg 3 linker Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers. Anonymous poster hash: 41b00...beb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #252 Del Skrevet 14. oktober 2015 Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers. Anonymous poster hash: 41b00...beb Jeg skrev at jeg glemte av innlegget ovenforJeg glemte av det innlegget, sorry :)FarvellAnonymous poster hash: 27c8c...732 Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinelli Skrevet 14. oktober 2015 #253 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers. Anonymous poster hash: 41b00...beb *Akkurat dette er det som KAN være "galt" med NOEN av de som har AS. Men ja jeg skjønte det. Har vi svart på TS sitt spørsmål nå? Endret 14. oktober 2015 av spinelli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #254 Del Skrevet 14. oktober 2015 Jeg skrev at jeg glemte av innlegget ovenforAnonymous poster hash: 27c8c...732 Det er måten du kommuniserer med andre på og det at når du tror du vet noe så er det dette som gjelder. Alt annet blir sett på som tull eller løgn. Kommunikasjonsvansker, bastanthet blant annet. Anonymous poster hash: 41b00...beb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hold the door Skrevet 14. oktober 2015 #255 Del Skrevet 14. oktober 2015 (endret) - Endret 9. juni 2018 av Hold the door Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #256 Del Skrevet 14. oktober 2015 Det er måten du kommuniserer med andre på og det at når du tror du vet noe så er det dette som gjelder. Alt annet blir sett på som tull eller løgn. Kommunikasjonsvansker, bastanthet blant annet. Anonymous poster hash: 41b00...beb Nå hater alle i tråden meg uansett såAnonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #257 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nå hater alle i tråden meg uansett såAnonymous poster hash: 27c8c...732 Selvsagt... Anonymous poster hash: 41b00...beb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #258 Del Skrevet 14. oktober 2015 Unnskyld til alle her i trådenAnonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #259 Del Skrevet 14. oktober 2015 Nå hater alle i tråden meg uansett såAnonymous poster hash: 27c8c...732 Ingen har sagt at du er autistisk, noen har sagt du muligens kan ha autistiske trekk. Du må høre på ordet MULIGENS. Ingen hater deg heller. Det skal mye til for at noen skal HATE noen. Her prater vi bare. Selvfølgelig skal du også finne noen. Det finnes folk med asperger også som har dame. Slapp av. Du har bare fått noe nytt info, som heter MULIGENS og har tatt helt av. Pust litt. Du er akkurat samme person før du fikk denne infoen. DU har ikke endret deg, har du? Så hva stresser du for? Anonymous poster hash: ac08c...1d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2015 #260 Del Skrevet 14. oktober 2015 Unnskyld til alle jeg misforsto og kranglet med Anonymous poster hash: 27c8c...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå