Gå til innhold

Asperger, hva er så galt med det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelpes. 0 poeng for meg og prøve å snakke med deg! Dette er akkurat som mine tidligere erfaringer med å snakke med noen som har aspergers. Finfint eksempel på hvorfor jeg syns mange med syndromet er vanskelige å ha med å gjøre.

?

Jeg spurte deg om du vet noe om Aspergers og så er du frekk og stygg tilbake :klaske:

Anonymous poster hash: 27c8c...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjentar: Det er en faktaopplysning, ikke en ufin gjenganger.

At jeg troller er IKKE fakta men spekulasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker er så ondskapsfulle nå for tiden at de må dømme de som ikke er som de selv og de som har sykdommer.

Det er trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

?

Jeg spurte deg om du vet noe om Aspergers og så er du frekk og stygg tilbake :klaske:

Jeg hadde jo NETTOPP gitt deg 3 linker  :bond:  :bond:  :bond:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg troller er IKKE fakta men spekulasjoner

Go´dag mann økseskaft

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er trist :(

Enig, men det er de som dømmer som er syke i hodet. Så halve jordas befolkning er syke i hodet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte av det innlegget, sorry :)

Go´dag mann økseskaft

Farvell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne personen med asperger vil ikke bli gruppert med autister fordi han tror det betyr at han blir gruppert med autister som ikke fungerer som vanlige mennesker. Når dere fortsetter å si at asperger går under autisme, så blir han mer fortvilet og går inn i fornektelse fordi han tror dere mener han er tilbakestående. Men det ser ikke ut som om noen plukker opp dette, for det er ingen som forklarer at autismespektrumforstyrrelser ikke er det samme som å være tilbakestående.

Akkurat slik man kan være litt forkjølet og snørrete eller kjempeforkjølet med vondt i halsen, så fins det forskjell på hvor hardt rammet man er av autisme. Aspergere er lettere forkjølet i den sammenheng. Men jeg tror ikke dette ble en bra nok forklaring.

Aspergere er ikke det samme som lavtfungerende autister, men de har fellestrekk. De er i familie, slik en tiger og en løve er i kattefamilien. Men det er stor forskjell på en tiger (asperger) og en løve (autist)

Og til slutt, når det gjelder påståelige mennesker, så er det beste å ikke svare. De vil aldri gi seg, men roer seg ned når folk slutter å svare dem.

-aspergerdama

Anonymous poster hash: 62269...564
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers.

Anonymous poster hash: 41b00...beb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers. Anonymous poster hash: 41b00...beb

Jeg skrev at jeg glemte av innlegget ovenfor

Jeg glemte av det innlegget, sorry :)FarvellAnonymous poster hash: 27c8c...732

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei men dette er faktisk ikke et troll. Hen er bare slik... Akkurat dette er vel det som er så galt med aspergers.

*Akkurat dette er det som KAN være "galt" med NOEN av de som har AS.

Men ja jeg skjønte det. Har vi svart på TS sitt spørsmål nå?

Endret av spinelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev at jeg glemte av innlegget ovenfor

Det er måten du kommuniserer med andre på og det at når du tror du vet noe så er det dette som gjelder. Alt annet blir sett på som tull eller løgn. Kommunikasjonsvansker, bastanthet blant annet.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er måten du kommuniserer med andre på og det at når du tror du vet noe så er det dette som gjelder. Alt annet blir sett på som tull eller løgn. Kommunikasjonsvansker, bastanthet blant annet. Anonymous poster hash: 41b00...beb

Nå hater alle i tråden meg uansett så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har sagt at du er autistisk, noen har sagt du muligens kan ha autistiske trekk. Du må høre på ordet MULIGENS.

Ingen hater deg heller. Det skal mye til for at noen skal HATE noen. Her prater vi bare.

Selvfølgelig skal du også finne noen. Det finnes folk med asperger også som har dame. Slapp av. 

Du har bare fått noe nytt info, som heter MULIGENS og har tatt helt av. Pust litt. Du er akkurat samme person før du fikk denne infoen. DU har ikke endret deg, har du? Så hva stresser du for?  :)

Anonymous poster hash: ac08c...1d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...