AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Erna Solberg fordømmer dagens angrep i Tunisia, Frankrike og Kuwait. På Twitter skriver hun på engelsk: «Vi må stå sammen i kampen mot terrorisme og ekstremisme.» Javel? Kan vi ikke være mer spesifikke enn som så? I det minste kunne hun skrevet islamsk terrorisme. Anonymous poster hash: 4bc89...55b 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Erna Solberg fordømmer dagens angrep i Tunisia, Frankrike og Kuwait. På Twitter skriver hun på engelsk: «Vi må stå sammen i kampen mot terrorisme og ekstremisme.» Javel? Kan vi ikke være mer spesifikke enn som så? I det minste kunne hun skrevet islamsk terrorisme. Anonymous poster hash: 4bc89...55b Er feks baskiske terrorister mer stuerent? Anonymous poster hash: 77057...9e8 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Av alle ting og kritisere Erna for må dette være noe av det mest idiotiske. 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Er feks baskiske terrorister mer stuerent?Anonymous poster hash: 77057...9e8 Det er ikke en trussel i dag. Trusselen er islamsk terrorisme, og da blir det litt ynkelig å ikke si det. Litt som å si "vi må bekjempe imperialisme" da nazistene rykket inn. Anonymous poster hash: 4bc89...55b
godtesyk Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Kanskje hun ikke nevner de, fordi de liker å bli nevnt?
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Hun nevner det ikke fordi det ikke er det som er sakens kjerne. Vi står sammen mot terror - i alle former! Anonymous poster hash: 650f6...d6d
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Hun nevner det ikke fordi det ikke er det som er sakens kjerne. Vi står sammen mot terror - i alle former! Anonymous poster hash: 650f6...d6d Javel, fortell oss mer om hvordan man bekjemper terror i alle former. Anonymous poster hash: 4bc89...55b 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Hun nevner det ikke fordi det ikke er det som er sakens kjerne. Vi står sammen mot terror - i alle former!Anonymous poster hash: 650f6...d6d Tenker man sånn ber man om å bli utslettet. Anonymous poster hash: fffeb...5a0
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Enig i det du sier, men Erna er alikevel milevis bidre en Jonas Gahr Støre. Anonymous poster hash: 79c2e...419 1
Snof Skrevet 27. juni 2015 #11 Skrevet 27. juni 2015 (endret) Forventer egentlig ikke at Erna Solberg skal si at dette har noe med islam å gjøre, iallefall ikke i en twitter melding. Det jeg derimot forventer er at hun ikke skal være en lek teolog, der hun påstår at dette ikke har noe med islam å gjøre, eller påstå at islam er fredens religion. Ei forventer jeg at hun skal være lek telepat, ved å gi disse islamske terroristene motiver som hun ikke har grunnlag til å gi. Politikerne skal holde seg unna religion. De har allerede gjort nok skade ved å hamre inn budskap som at islam som fredens religion. Endret 27. juni 2015 av Snof
Drizzt Skrevet 27. juni 2015 #12 Skrevet 27. juni 2015 Hun nevner det ikke fordi det ikke er det som er sakens kjerne. Vi står sammen mot terror - i alle former! Anonymous poster hash: 650f6...d6d Det er faktisk ganske relevant å nevne det. Men det er ikke vanlig å kalle spaden for en spade når man er politiker.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #13 Skrevet 27. juni 2015 Det er faktisk ganske relevant å nevne det. Men det er ikke vanlig å kalle spaden for en spade når man er politiker. Det er kanskje ikke så relevant å nevne som statisminister, men de fleste skjønner jo at det er det hun sikter til uansett. Men huff, hva har skjedd med Europa, nå tør man ikke engang benevne det med rett begrep, som jo er islamsk ekstremisme. En gang styrte Europa verden med jernhånd, nå tør man ikke en gang kalle en spade for en spade. .. Anonymous poster hash: 91fb7...2c1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #14 Skrevet 27. juni 2015 Mener du at ho burde nevnt islam for å skaffe enda mer hat mot muslimer? Jeg skjønner ikke hva problemet ditt er, dette er det dummeste jeg har hørt. Det erjo ikke særlig relevant å absolutt nevne islam hver gang man snakker om terrorisme og ekstremister? Alle skjønner det jo, uten at ho trenger å skrive det. At du gidder å kritisere noe sånt Anonymous poster hash: effdb...932
Drizzt Skrevet 27. juni 2015 #15 Skrevet 27. juni 2015 Mener du at ho burde nevnt islam for å skaffe enda mer hat mot muslimer? Jeg skjønner ikke hva problemet ditt er, dette er det dummeste jeg har hørt. Det erjo ikke særlig relevant å absolutt nevne islam hver gang man snakker om terrorisme og ekstremister? Alle skjønner det jo, uten at ho trenger å skrive det. At du gidder å kritisere noe sånt Anonymous poster hash: effdb...932 Å skaffe enda mer hat mot islamsk terrorisme ser jeg ikke noe galt med. Derfor er det viktig å kalle ting for det de er. Man bekjemper ikke problemet uten å ha definert det først.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #16 Skrevet 27. juni 2015 Er feks baskiske terrorister mer stuerent?Anonymous poster hash: 77057...9e8 Du griper etter halmstrå forstår jeg. Baskiske terrorister er et ganske lokalt fenomen, og de erklærte våpenhvile i 2010, noe de har holdt. Muslimske terrorister opererer over hele verden, og er mer aktuelle enn noen gang. Anonymous poster hash: 28b9d...9a2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå