Gå til innhold

Terrorangrep mot fransk fabrikk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/terrorangrep-mot-fransk-fabrikk-en-drept/a/23477805/

Stakkars Frankrike som blir rammet på nytt, samtidig håper jeg EU etterhvert kan prøve å sjekke identiteten til de som nå får reise rett inn i Europa.

Anonymous poster hash: 7f598...628

Jepp. Så får vi håpe de står på de offentlige terroristlistene så de får luket ut terroristene.

AnonymBruker
Skrevet

Folk har ledd av meg når jeg har sagt hvor redd jeg er for at islamister plutselig kan begynne å halshugge randoms på gata. Andre gangen det skjer i Europa nå :( og båtflyktninger strømmer på som aldri før hvor det kan gjemme seg fler av disse. Noen som vet om dette var et tilfeldig mål, eller om fabrikken hadde noe motiv eller symbolikk?

Anonymous poster hash: 946e2...c33

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk har ledd av meg når jeg har sagt hvor redd jeg er for at islamister plutselig kan begynne å halshugge randoms på gata. Andre gangen det skjer i Europa nå :( og båtflyktninger strømmer på som aldri før hvor det kan gjemme seg fler av disse. Noen som vet om dette var et tilfeldig mål, eller om fabrikken hadde noe motiv eller symbolikk?

Fabrikken er visst amerikanskeid, kan hende det er derfor?

Anonymous poster hash: 1410b...30d

AnonymBruker
Skrevet

Nye angrep mot Tunisia og en moske i Kuwait...

Anonymous poster hash: 4bf14...163
Skrevet

Nye angrep mot Tunisia og en moske i Kuwait...

:-(

Gjest Sunhands
Skrevet

Jeg tror ingen mener at det er helt usannsynlig, men greia er vel heller at du går rundt og er redd for det. Det er jo temmelig bortkastet.

AnonymBruker
Skrevet

:-(

Får håpe ingen nordmenn har omkommet. 27 drept på turisthotell, og over 100 nordmenn i området... :-(

AnonymBruker
Skrevet

Får håpe ingen nordmenn har omkommet. 27 drept på turisthotell, og over 100 nordmenn i området... :-(

Det er vel like tragisk samme hvor personene er fra?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dette er den 2 gangen muslimer halshogger noen fra vesten, husker han soldaten som ble halshogd i London. 

Edit; +++glemte alle IS videoene utenom da selvfølgelig....

Endret av maskineple
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Dette er 2 gangen muslimer halshogger noen fra vesten, husker han soldaten som ble halshogd i London. 

Ja om man ikke regner med alle de vestlige som har blitt halshoggd av IS i midtøsten og alle de som ble halshogget av det Ottomanske rike da store deler av Balkan lå under det Ottomanske Imperiet så er det 2 gang.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/terrorisme/terrorangrep-mot-fransk-fabrikk-en-drept/a/23477805/

Stakkars Frankrike som blir rammet på nytt, samtidig håper jeg EU etterhvert kan prøve å sjekke identiteten til de som nå får reise rett inn i  Europa.

Anonymous poster hash: 7f598...628

Er det virkelig noen som er overrasket over at slike ting stadig skjer ?

Jeg er i alle fall ikke det.

Anonymous poster hash: 02477...2fc

• Liker 3
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Ikke jeg heller faktisk blir jeg mer overrasket over at folk blir overrasket.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Franrike, Somalia, Kuwait og Tunisia. Dette er trist  :(

Anonymous poster hash: c9b53...e61
AnonymBruker
Skrevet

Folk har ledd av meg når jeg har sagt hvor redd jeg er for at islamister plutselig kan begynne å halshugge randoms på gata. 

I fjor sommer var det jo planlagt noe lignende i Norge. Skulle de ikke ta seg inn i et random hjem og halshugge en familie og legge det ut på internett? Jeg vet ikke hvorfor de valgte akkurat denne fabrikken. Kanskje noen som jobbet der hadde tegnet Muhammed.

Anonymous poster hash: eedda...08d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel like tragisk samme hvor personene er fra?

Egentlig, ja. Men folk flest bryr seg nok mer om nordmenn enn om utlendinger. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er den 2 gangen muslimer halshogger noen fra vesten, husker han soldaten som ble halshogd i London. 

Edit; +++glemte alle IS videoene utenom da selvfølgelig....

Det har skjedd mange flere ganger. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overrasket, men når skal vi lære? Hvor lenge skal vi finne oss i at "sånn er det bare"? Kanskje på tide å sette foten ned?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:( Må alle ofrene hvile i fred. Dette er grusomt. Det er synd at slike ting skjer her i verden.

Anonymous poster hash: 57351...b37
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig, ja. Men folk flest bryr seg nok mer om nordmenn enn om utlendinger. 

Det synes jeg er utrolig trist. Herregud, det er da like ille samme om det er nordmenn, tyskere eller engelskmenn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...