Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk er sykt uptight. Helt vanlig morgenhygiene er alt som trengs. Kjønnsorganer smaker som kjønnsorganer, for de fleste er det litt av greia.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Selv vasker for underlivet av denne typen kan være forstyrrende for balansen i underlivet til mange kvinner. Det kan føre til for eksempel sopp eller i verste fall bakteriell vaginose.

Man kan fint vaske med slik såpe i lysken, men selve kjønnsorganet bør helst vaskes med kun vann.

Sensitiviteten kan variere fra person til person ja. Det stemmer. Men hele poenget med disse spesialsåpene til f.eks Dr.greve er jo nettopp at dem ikke skal forstyrre ph balansen der fordi den er så mild ;)

Den er spesiellt utviklet for underlivet og vask av kjønnsorganer og ultra sensitiv hud. Har selv litt sensitiv hud og bruker såpe der bestandig og har aldri hatt problemer. Man trenger ikke vaske inni skjeden selvsagt, men det som er selvrensende ut av skjeden fester seg jo i kriker og kroker rundt kjønnsleppene og hudfoldene.

Men hver sin smak altså :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg og en evt type plutselig begynner å skal ha oss, så sier jeg alltid at jeg må på do før vi kommer så langt som slikking. Da vasker jeg meg samtidig med en intimserviett, så er jeg helt sikker på å være fresh :biggrin:

Og jeg pleier å si at han kan stikke og vaske snoppen så skal ha få bj også. Orker ikke noe som helst annet enn ren lukt fra den... Litt såpesmak gjør ikke meg noe, bare jeg ikke risikerer noe ekkel lukt.. Det er så JÆVLIG ekkelt hvis det lukter svette eller noe annet surt fra underlivet. :kvalm:

Anonymous poster hash: eab7f...5a4
AnonymBruker
Skrevet

Folk er sykt uptight. Helt vanlig morgenhygiene er alt som trengs. Kjønnsorganer smaker som kjønnsorganer, for de fleste er det litt av greia.

Bare vent til du snubler over en jævlig sur mus / pikk.

Da kommer du også til å bli uptight etterpå, hehe ;)

Skrevet

Sensitiviteten kan variere fra person til person ja. Det stemmer. Men hele poenget med disse spesialsåpene til f.eks Dr.greve er jo nettopp at dem ikke skal forstyrre ph balansen der fordi den er så mild ;)

Den er spesiellt utviklet for underlivet og vask av kjønnsorganer og ultra sensitiv hud. Har selv litt sensitiv hud og bruker såpe der bestandig og har aldri hatt problemer. Man trenger ikke vaske inni skjeden selvsagt, men det som er selvrensende ut av skjeden fester seg jo i kriker og kroker rundt kjønnsleppene og hudfoldene.

Men hver sin smak altså :)

De er spesielt tilpasset lav pH ja, men selv om såpen har det er det ikke bra å bruke den mellom kjønnsleppene og som du sier absolutt ikke i skjeden. Den er som du sa selvrensende og utfloden havner jo på resten av underlivet. Men her holder det altså å skylle godt av med vann og vaske forsiktig med hånden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det holder lenge med helt vanlig vasking med vann. Jeg vasker meg enten bare med en fuktig klut, eller med en intimserviett, om kvelden. Som du sier, så er det greit å vaske bort evt urin og slikt. Men ikke styr med masse såper og greier. Jo mer du vasker der nede, jo mer fare for dårlig lukt, siden forstyrrelser i bakteriefloraen kan føre til sopp og oppblomstring av negative bakterier. 

Anonymous poster hash: f73c8...992

Usj, ikke bruk intimserviett. De legger igjen både lukt og smak, og såpe smaker ikke godt.

Anonymous poster hash: a4ac3...d32

AnonymBruker
Skrevet

Usj, ikke bruk intimserviett. De legger igjen både lukt og smak, og såpe smaker ikke godt.

Anonymous poster hash: a4ac3...d32

Smaker vel bedre enn gammel reke?

Skrevet (endret)

Mine observasjoner etter å slikket alle mine partnere i 45+ år,,, (har for lengst passert 60)

Noen kvinner føler ubehag av å bli slikket, har hemninger eller kanskje ikke funnet noen nytelse i det. Mange av disse luktet og smakte "reke" for å si det slik, grunnet dårlig renhold. Og de hadde som oftest ikke hatt menn som likte å slikke eller "tunge-pule" dem.

Nesten alle som elsket å gi, og å få oral sex, var nøye med renhold og lukt / smak hos begge parter.

Samtlige av de jeg inngikk langvarige forhold med, endte opp med å nyte det å bli slikket / tunge-pult. Og var de ikke nøye med renhold, lukt og smak i starten av forholdet, så endret de på dette ganske raskt. Det var aldri nødvendig for meg å påpeke dette, da de fikk den stramme "rekesmaken / lukten" i retur under kyssingen videre i akten. 

Endret av John Galt
Skrevet

Smaker vel bedre enn gammel reke?

Alternativet er ikke å lukte reke, alternativet er VANN. :rolleyes:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...