sjnaah Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 så typen min har veldig lyst til å slikke meg, og vil prøve ut dette selv også. lurer bare på hvordan jeg best mulig gjør det med hygiene der nede? han skal jo trossalt ha tungen sin der og vil helst smake best mulig osv. all hjelp tas imot med stor takk
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Hva mener du med hva du gjør med hygiene? Å være vanlig ren, bare. Dusje først f.eks. Og for mange menn (sikkert ikke alle) så kan de fint slikke om kvelden f.eks selv om du ikke har dusjet siden morgenen. Ikke vask med såpe rett før, for da smaker du såpe og det er ikke noe godt. Det skal smake rent, men ikke såpe... Anonymous poster hash: 9ab09...e5f
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Hva mener du med hva du gjør med hygiene? Å være vanlig ren, bare. Dusje først f.eks. Og for mange menn (sikkert ikke alle) så kan de fint slikke om kvelden f.eks selv om du ikke har dusjet siden morgenen. Ikke vask med såpe rett før, for da smaker du såpe og det er ikke noe godt. Det skal smake rent, men ikke såpe... Anonymous poster hash: 9ab09...e5f Men man tisser jo flere ganger i løpet av dagen.. Er det ikke en viss sjanse for at det kan smake litt urin i starten, dersom man ikke dusjer rett før? Anonymous poster hash: eea57...560 1
sjnaah Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2015 Hva mener du med hva du gjør med hygiene? Å være vanlig ren, bare. Dusje først f.eks. Og for mange menn (sikkert ikke alle) så kan de fint slikke om kvelden f.eks selv om du ikke har dusjet siden morgenen. Ikke vask med såpe rett før, for da smaker du såpe og det er ikke noe godt. Det skal smake rent, men ikke såpe... Anonymous poster hash: 9ab09...e5f sex er jo ofte veldig spontant, så er jo ikke alltid man får tatt en dusj først. men lurer på om hva jeg kan gjøre for å være mest mulig "forberedt" på det
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Fitte skal smake og lukte fitte! Menn elsker dette. Irriterende at så mange kvinner er så opptatt av at det skal lukte blomstereng der nede. Da er det mye viktigere at man er barbert(frisert) slik at mannen slipper å dykke inn i en jungel.... Anonymous poster hash: 2762f...bb5 4
sjnaah Skrevet 26. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2015 Fitte skal smake og lukte fitte!Menn elsker dette. Irriterende at så mange kvinner er så opptatt av at det skal lukte blomstereng der nede. Da er det mye viktigere at man er barbert(frisert) slik at mannen slipper å dykke inn i en jungel.... Anonymous poster hash: 2762f...bb5 veldig sant det du sier egentlig! men siden det er første gang for han så vil jeg ikke at han skal bli traumatisert heller hahah, så om det er mulig vil jeg det skal lukte blomstereng
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Normal hygiene holder lenge. Det er lukt og smak som er viktige for hans opplevelse. Anonymous poster hash: 7f8ec...eea
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Det holder lenge med helt vanlig vasking med vann. Jeg vasker meg enten bare med en fuktig klut, eller med en intimserviett, om kvelden. Som du sier, så er det greit å vaske bort evt urin og slikt. Men ikke styr med masse såper og greier. Jo mer du vasker der nede, jo mer fare for dårlig lukt, siden forstyrrelser i bakteriefloraen kan føre til sopp og oppblomstring av negative bakterier. Anonymous poster hash: f73c8...992
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Jeg pleier bare stikke innom badet og dra over underlivet med en våt klut. Pleier uansett å tisse før sex hvis det er tid, så da vasker jeg over etterpå.Anonymous poster hash: 5bbf1...50f
peppermyntete Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Vask over med en fuktig klut hvis du synes det er for lenge siden du dusjet og du ikke rekker. Ellers kan dere jo starte forspillet med å dusje sammen! Dropp i alle fall såpe, det er ikke bra for miljøet der nede og gjør heller vondt verre.
Gjest HarryDotter Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 Vask over med en fuktig klut hvis du synes det er for lenge siden du dusjet og du ikke rekker. Ellers kan dere jo starte forspillet med å dusje sammen! Dropp i alle fall såpe, det er ikke bra for miljøet der nede og gjør heller vondt verre. Gjør det egentlig det? Man får jo sånne Dr.Greve ultramild PH verdi såpe spesiellt utviklet for vask av underliv og sart hud. Den har lavere PH enn vann faktisk. Jeg mener...det skader jo ikke å ta litt ekstra god vask over der nede med veldig mild såpe, så er man bomba sikker på at det blir reint. Min erfaring er at musa fortsatt lukter mus selv etter mild såpevask, men den lukten er mye mildere og friskere. Syntes det er deiligere å slikke når jeg vet at det er helt reint jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #13 Skrevet 26. juni 2015 Foretrekker ren mus..men gjør ikke noe å slikke på kvelden etter en aktiv dag heller. Fitte er digg å slikke, og litt fittelukt/smak gjør ikke noe...bare det ikke er helt reke... PS: Dette minner meg om den gamle slageren ..."det er to ting som lukter reke... Det ene er reke.." haha..vitsen er best på nordnorsk.Anonymous poster hash: f7768...f52
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #14 Skrevet 26. juni 2015 Så utrolig merkelige svar du får TS. Vet ikke om de som sier det er bra å lukte fitte faktisk er mannfolk eller kvinner fra Ottar. Alle kameratene mine, uten unntak, vil at det skal være rent. Man kan også TRYGT vaske seg med intimsåpe. Og de som mener man smaker såpe fordi man har vaska med såpe har tydeligvis ikke skylt godt nok etterpå. Man smaker ikke såpe om man vasker bort såpa. Og intimserviett? Vaske med klut? Fy f***, folk er så ekle! Anonymous poster hash: d6cf9...2ee 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #15 Skrevet 26. juni 2015 Jeg tørker meg alltid der nede med litt papir og vann før kvelden, tilfelle det blir årnings før vi legger oss, i løpet av natten eller morgenen. Jeg dusjer hver morgen, så om vi har spontansex i løpet av dagen så er det ikke så lenge siden jeg dusjet og da går det jo greit. Anonymous poster hash: 15c3b...02f
Uredd Skrevet 26. juni 2015 #16 Skrevet 26. juni 2015 Truseinnlegg? : http://www.google.no/url?sa=i&rct=j&q=wunderbaum&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&sqi=2&ved=0CAcQjRw&url=http%3A%2F%2Fgenius.com%2F1958620%2FWena-zapach-spalin%2FJade-na-zerwanym-filmie-powietrze-pachnie-jak-wunderbaum&ei=q6-NVYjpC8awUe26pdgD&bvm=bv.96783405,d.ZGU&psig=AFQjCNFJhcx88vq97w4PW7b5RERCoMdQzQ&ust=1435435050657410 Litt mer alvorlig ts: normal hygiene holder i massevis. Slapp av og både du og typen vil kunne ha stor glede av dette.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #17 Skrevet 27. juni 2015 Men man tisser jo flere ganger i løpet av dagen.. Er det ikke en viss sjanse for at det kan smake litt urin i starten, dersom man ikke dusjer rett før?Anonymous poster hash: eea57...560 Jo det kan hende.. Jeg har faktisk aldri merket noe til dette da... Men når jeg først har gått ned på dama tenker jeg kun på hva jeg gjør med tunga og fingrene + at hun smaker jævlig digg der nede 😂Anonymous poster hash: c973a...9a8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #18 Skrevet 27. juni 2015 Jeg pleier bare stikke innom badet og dra over underlivet med en våt klut. Pleier uansett å tisse før sex hvis det er tid, så da vasker jeg over etterpå.Anonymous poster hash: 5bbf1...50f Høres ut som om du tar en rask gulvvask eller noe.... Anonymous poster hash: ddad8...82c 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2015 #19 Skrevet 27. juni 2015 Er det forskjell på om man skal suge pikk eller slikke fitte. I følge tråder om mannens hygiene og sugejobber så ønsket veldig mange nydusjet mann. Når det gjelder kvinnen så mener dere at det er nok med å ha tatt seg en dusj samme om morgenen og forventet å bli slikket om kvelden? - Bare en observasjon..... ( selv så syns jeg mange kvinner er overrenslig ) Anonymous poster hash: ddad8...82c
peppermyntete Skrevet 27. juni 2015 #20 Skrevet 27. juni 2015 Gjør det egentlig det? Man får jo sånne Dr.Greve ultramild PH verdi såpe spesiellt utviklet for vask av underliv og sart hud. Den har lavere PH enn vann faktisk. Jeg mener...det skader jo ikke å ta litt ekstra god vask over der nede med veldig mild såpe, så er man bomba sikker på at det blir reint. Min erfaring er at musa fortsatt lukter mus selv etter mild såpevask, men den lukten er mye mildere og friskere. Syntes det er deiligere å slikke når jeg vet at det er helt reint jeg. Selv vasker for underlivet av denne typen kan være forstyrrende for balansen i underlivet til mange kvinner. Det kan føre til for eksempel sopp eller i verste fall bakteriell vaginose. Man kan fint vaske med slik såpe i lysken, men selve kjønnsorganet bør helst vaskes med kun vann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå