Gå til innhold

Er det tabu for kvinner å spørre menn ut på date?  

37 stemmer

1. 1. Er det tabu for kvinner å spørre menn ut på date?

• Ja
      3
    • Nei
      34

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har spurt menn ut på date. Som regel på grunn av at de er for sjenerte til å gjøre det selv.

Anonymous poster hash: d49d1...07b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri tatt initiativ til første date, men det er fordi de somregel kommer meg i forkjøpet. Blir det flere dater har jeg ikke noe imot å ta initiativet, men bare om det virker som han også er interessert.

AnonymBruker
Skrevet

Mindre risikofylt er det definitivt ikke da mannen har null makt ved en eventuell graviditet. Kan ikke fatte at så mange tør å holde på som de gjør, dvs ha sex uten kondom med kvinner de så vidt kjenner.

Anonymous poster hash: 4a437...0e4

Mindre risikofylt, men ikke risikofritt.

Ja man risikerer et evt. barnebidrag, men det er også alt. Kanskje ikke det engang, om hun ikke har hans fulle navn, som ofte er realiteten ved en ons. 

I tillegg smitter sykdommer lettere fra menn til kvinner enn vice versa. Samt at pga. fysisk styrke er voldtekt (dersom hun ombestemmer seg) en frykt for kvinner, sjeldnere for menn.

Totalt sett er menn skapt slik at de kan knulle rundt med mindre konsekvenser enn kvinner. Det betyr ikke at det ikke er konsekvenser, men langt mindre og mindre alvorlige. 

Anonymous poster hash: ef318...6ce

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har gjort det før. Har prøvd å hinte til det før jeg har spurt da, haha.

Anonymous poster hash: 6158c...32c

AnonymBruker
Skrevet

Både direkte og indirekte, dvs jeg har opptrådt inkluderende mot folk. Da blir det lettere å møtes som venner evt ny flørt uten at det blir så himla seriøst for begge.

Anonymous poster hash: 7feb9...e48

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...