Gå til innhold

Er det mulig til bråk!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I to uker har noen sinnsykt 《kule》 gutter kjørt rundt på moped/scooter/lettsykkel i nabolaget. Dette er fra klokka åtte på kvelden, og gjerne utover natta!! Jeg er så ufattelig lei av bråket. Dette er et rolig nabolag med lite trafikk, men noen foreldre lar selvsagt de uskyldige sønnene kose seg på et sted med 30-40 km/t i fartsgrense.

Når får jeg lov til å ringe politiet på dem? :( Hvordan kan jeg få guttene til å gi faen med det jævlig bråket sitt!!? HVER kveld.......

Anonymous poster hash: b82a4...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I to uker har noen sinnsykt 《kule》 gutter kjørt rundt på moped/scooter/lettsykkel i nabolaget. Dette er fra klokka åtte på kvelden, og gjerne utover natta!! Jeg er så ufattelig lei av bråket. Dette er et rolig nabolag med lite trafikk, men noen foreldre lar selvsagt de uskyldige sønnene kose seg på et sted med 30-40 km/t i fartsgrense.

Når får jeg lov til å ringe politiet på dem? :( Hvordan kan jeg få guttene til å gi faen med det jævlig bråket sitt!!? HVER kveld.......

Anonymous poster hash: b82a4...486

Hold kjeft ;)

Anonymous poster hash: 04bb7...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bananskall og oljesøl i veien. Send ut skilpaddeskall hvis du har det, men husk at blått skall kun tar han som ligger på førsteplass.

Endret av Suppemann
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk §350. Og se om du kan bruke den til noe.

På den annen side, er du sikker på at du vil ødelegge naboskapet pga en sommer med yre ungdommer på moped?

 

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1902-05-22-10/KAPITTEL_3-3?q=støy+på+offentlig+sted

 

 

Edit: La til link til Lovdata.

Endret av Yolande
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut bananskall og oljesøl i veien. Send ut skilpaddeskall hvis du har det, men husk at blått skall kun tar han som ligger på førsteplass.

Vil jo ikke skade de... eller jo, etter så lang tid ønsker jeg faktisk det. :( Vanskelig å sykle med brekt arm :P

ts

Anonymous poster hash: b1d88...4a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Anmeld forholdet eller ring politet mens det står på.

Har du prøvd å snakke med de det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan fint ringe politiet og klage på unødig støy. Særlig etter kl 23.

Anonymous poster hash: 79eda...f72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...