anniewal Skrevet 25. juni 2015 #21 Skrevet 25. juni 2015 Du er veldig heldig! Skjønner godt at du elsker dem! Du har noen herlige unger! storsjarmør! Osv.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #22 Skrevet 25. juni 2015 tusen takk for tips :D Anonymous poster hash: 12952...7bc
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #23 Skrevet 25. juni 2015 Det er ei som har to barn, som ikke er så heldige med utseendet, joda de jo sin sjarm. Men moren er overbevist om at hennes to små barn er penest i verden! Snakker om at datteren (som har stor nese og monobryn) kommer til å bli fotomodell, for hun er så fotogen og pen. Til gjengjeld så snakker hun dritt om andre sin barn, finner alltid feil og har selv sagt "jeg kunne aldri ha tenkt meg å elske et barn som er stygg". Hun er nok litt blind, for det er jo akkurat det hun gjør Jeg vet aldri hva jeg skal si! Hun sender ofte bilder i rare vinkler, og spør "er hun ikke nydelig?" og "jeg er verdens heldigste mor, som har fått to pene barn, ikke sant?". Det å si rett ut "barnet ditt er stygg, så nei du er ikke heldig" det kan jeg jo ikke si. Men er det noe jeg kan svare, som "lurer" meg litt unna spørsmålet? Uten å lyve og såre henne? Anonymous poster hash: 12952...7bc Alle barn er fine på sin måte kan du si en mor vil alltid syntes sitt barn er det vakreste, men man kan ikke forvente at andre skal syntes det samme.Anonymous poster hash: d251b...d48
Jade Skrevet 26. juni 2015 #24 Skrevet 26. juni 2015 Her synes jeg det passer med en hvit løgn. Akkurat "verdens peneste" synes jeg det er litt rart å bekrefte. Ihvertfall på andres barn. Hadde nok sagt "ja, de er jammen skjønne" eller lignende.
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #25 Skrevet 26. juni 2015 Si at kidden er schtøgg som nøkken. Anonymous poster hash: 26332...84a 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2015 #26 Skrevet 26. juni 2015 Spør virkelig folk om slikt?!Anonymous poster hash: c0d8c...f30 Jepp. Jeg fikk det spørsmålet...jeg har jevnaldrende barn selv...seriøst, nei, barna dine er ikke finere enn mine av den enkle årsak at jeg synes de er best og penest fordi de er mine...jaggu ble dama sur når jeg sa nei også Anonymous poster hash: bb194...3f2 1
Gjest O.G. Skrevet 26. juni 2015 #27 Skrevet 26. juni 2015 Når noen spør "ikke sant at jeg har verdens peneste barn?". Skal du da lyve? Selv om at den ene er svært overvektig og du ser ikke øynene pga oppblåst ansikt, og den andre har monobryn i en alder av 1 år? Anonymous poster hash: 12952...7bc Stiller virkelig folk slike spørsmål?
Gjest imperio Skrevet 26. juni 2015 #28 Skrevet 26. juni 2015 Stiller virkelig folk slike spørsmål? Har blitt spurt flere ganger jeg... viste ikke at det var så unormalt. "Er hun ikke nydelig?" og "Jeg er så heldig som har fått så snille og pene barn". Samme hvordan de ser ut. Liksom... et par måneder gammel baby er jo ikke nydelig med flassette og tørr hud og busemenn og gud vet hva i ansiktet. De har jo sin sjarm så klart, men ser ikke ut som en fotomodell akkurat
Gjest O.G. Skrevet 26. juni 2015 #29 Skrevet 26. juni 2015 Har blitt spurt flere ganger jeg... viste ikke at det var så unormalt. "Er hun ikke nydelig?" og "Jeg er så heldig som har fått så snille og pene barn". Samme hvordan de ser ut. Liksom... et par måneder gammel baby er jo ikke nydelig med flassette og tørr hud og busemenn og gud vet hva i ansiktet. De har jo sin sjarm så klart, men ser ikke ut som en fotomodell akkurat Er det ikke bare og smile og nikke da, går ikke an å ta noen diskusjon.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #30 Skrevet 1. juli 2015 Eksempler på svar. Du trenger tydeligvis en bekreftelse jeg ikke kan gi deg på nå værende tidspunkt. Jeg hører du sier det. Det sier de alle. Ikke møtt lignende. Vis du sier det så. Det synes jeg om mine barn og. Utseende er ikke alt. Ser hvem han/hun/de ligner på. Anonymous poster hash: c7309...e83
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2015 #32 Skrevet 1. juli 2015 Dette er jo helt hjernedødt å spørre om. Herregud. NEI, dine barn er ikke penest i verden. Dersom noen skulle finne på å spørre meg om det hadde jeg bare ledd det litt bort. Anonymous poster hash: b3d07...3ba 1
Puselusk Skrevet 1. juli 2015 #33 Skrevet 1. juli 2015 Det er ei som har to barn, som ikke er så heldige med utseendet, joda de jo sin sjarm. Men moren er overbevist om at hennes to små barn er penest i verden! Snakker om at datteren (som har stor nese og monobryn) kommer til å bli fotomodell, for hun er så fotogen og pen. Til gjengjeld så snakker hun dritt om andre sin barn, finner alltid feil og har selv sagt "jeg kunne aldri ha tenkt meg å elske et barn som er stygg". Hun er nok litt blind, for det er jo akkurat det hun gjør Jeg vet aldri hva jeg skal si! Hun sender ofte bilder i rare vinkler, og spør "er hun ikke nydelig?" og "jeg er verdens heldigste mor, som har fått to pene barn, ikke sant?". Det å si rett ut "barnet ditt er stygg, så nei du er ikke heldig" det kan jeg jo ikke si. Men er det noe jeg kan svare, som "lurer" meg litt unna spørsmålet? Uten å lyve og såre henne? Anonymous poster hash: 12952...7bc Du sier hun snakker dritt om andres barn, er du så mye bedre selv sånn du legger ut om hennes? Grattis. Dere ligger jo så og si på like lavt nivå.
Puselusk Skrevet 1. juli 2015 #34 Skrevet 1. juli 2015 Jeg sier jo ting som at ungen til veninna mi er flott, og nydelig. Hvis noen hadde spurt meg om en var verdens peneste hadde jeg vel bare sagt at det finnes mange flotte barn og h*n er en av dem. Jeg går ikke rundt og måler utseende på barn. La de få være unger. Å dra inn unger og skjønnhetsidealer skjønner jeg meg ikke noe på, og mener de som driver på med sånn kaster bort tiden. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2015 #35 Skrevet 2. juli 2015 Har aldri opplevd å bli spurt om noe sånt! Aldri hørt om noen som har det heller.. -inntil nå. Men dersom jeg ser barnet til en bekjent for første gang så sier jeg "så skjønn" el. selv om barnet ikke er direkte vakkert. Alle barn har noe ved seg som er herlig på sin måte. Kan ikke huske å ha sett et stygt barn noen gang.Anonymous poster hash: 7086b...92a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå