AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #1 Del Skrevet 25. juni 2015 Har bare gått opp 9 kg, men vet at magen ikke blir flat alikevel med en gang. Når forsvant magen deres og dere kunne gå med normale klær? Magen er vel en ball uansett om man har lagt på seg fett eller eiAnonymous poster hash: 61788...464 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #2 Del Skrevet 25. juni 2015 Etter en 4-5 dager. Da så den ikke oppblåst ut lengre, og jeg gikk i trange gensre uten å føle meg tjukk. Anonymous poster hash: 6b61a...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. juni 2015 #3 Del Skrevet 25. juni 2015 Et par dager. Men jeg fikk mye medisin for å få livmoren til å trekke seg fortere sammen pga blødning. Men hadde jo fortsatt en del fett på magen da. Likevel, så ikke gravid ut lenger i alle fall, selv om magen var noe tjukk og slapp. Nå er det 3,5 mnd siden fødsel nr to og det eneste som gjør at man kan se at jeg har født, er noen lyse strekkmerker under navlen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
langbein86 Skrevet 25. juni 2015 #4 Del Skrevet 25. juni 2015 Ca to dager tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Del Skrevet 25. juni 2015 Husker ikke, mer enn to dager i hvert fall. Husker jeg var fornøyd da jeg fikk på meg en av mine gamle bukser en måned etter fødsel.Anonymous poster hash: 22b7c...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Del Skrevet 25. juni 2015 Ser fremdeles ut som en ball 5,5 år etter fødselen, men innrømmer glatt at det er mye min egen feil. Bruker vanlige klær. Anonymous poster hash: 949fb...579 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ramona Skrevet 25. juni 2015 #7 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg så ikke lenger gravid ut et par timer etter fødselen. Men magen magen var litt slapp. Den gikk inn etter 3-4 dager, men er fortsatt slapp selv om den har samme str som før graviditeten. Veldig rart egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nori Skrevet 25. juni 2015 #8 Del Skrevet 25. juni 2015 Det meste av magen var borte etter en uke. Nå fire uker etter er magen som før jeg ble gravid, med unntak av den brune linjen som går over navlen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 25. juni 2015 #9 Del Skrevet 25. juni 2015 Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #10 Del Skrevet 25. juni 2015 Aldri Dvs: Selve den ekstra kulen gikk bort etter noen uker gradvis, ganske mye iløpet av noen dager. Men hoftene var plutselig bredere uten at jeg kunne se det, og jeg kan ikke bruke alle buksene jeg passet før - de strammer plutselig mye mer rett over hoftene(og jeg har veldig lite fett der). Selve magen er mykere og annerledes - det er definitivt mer fett der nå enn tidligere, selv rett etter fødsel var ganske tynn og veide 8 kg mindre enn før graviditet. Det er bare generelt mer flesk, rett og slett. Noe av det kom som "stressflesk" ved ekstremt lite søvn over ca 1 år. Gikk opp fra tynn til før-graviditetvekt, men det samlet seg mer på midjen enn tidligere. Anonymous poster hash: a47ab...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #11 Del Skrevet 25. juni 2015 Magen var nesten borte etter en ukes tid. Nå, 4 uker etter, har jeg fortsatt litt litt ekstra magefett, men raser ned i vekt. Er under startvekt da jeg ble gravid. Får ikke på meg alle buksene mine enda, da hoftene har blitt litt bredere. I følge andre går de seg litt inn igjen i løpet av et par måneder, så vi får vente å se..Anonymous poster hash: 751eb...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sjøhest Skrevet 25. juni 2015 #12 Del Skrevet 25. juni 2015 Ser fortsatt gravid ut 1 år etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #13 Del Skrevet 25. juni 2015 Her hadde jeg enorme mengder fostervann, så magen ble gigantisk. Alt ble strukket og gjorde vondt, og det synes ikke uventet etter fødsel. Det kommer til å ta lang tid før magemusklene kommer seg og i mellomtiden ser jeg fremdeles gravid ut. Jaja.. Anonymous poster hash: 71c3d...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agnesb Skrevet 25. juni 2015 #14 Del Skrevet 25. juni 2015 3 timer.. haha la og på meg lite. 6 kg. var liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #15 Del Skrevet 25. juni 2015 Tok i alle fall noen mnd, kanskje opp mot ett år før magen var omtrent som før fødsel. Ble gradvis mindre, mindre deigete og mer spenstig i huden. Jeg stresset ikke, synes det var greit å bruke litt tid. Har hørt 9mnd opp og 9mnd ned igjen, stemte bra her. Anonymous poster hash: 77ccb...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amarone Skrevet 25. juni 2015 #16 Del Skrevet 25. juni 2015 Litt usikker, men tror det aller meste var borte på noen dager. Gikk ned 10 kg på en uke etter at barnet var ute, og etter seks uker veide jeg mindre enn før graviditeten. Magen er mykere enn før, men så har jeg ikke trent noe heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 25. juni 2015 #17 Del Skrevet 25. juni 2015 Magen var nesten borte etter en ukes tid. Nå, 4 uker etter, har jeg fortsatt litt litt ekstra magefett, men raser ned i vekt. Er under startvekt da jeg ble gravid. Får ikke på meg alle buksene mine enda, da hoftene har blitt litt bredere. I følge andre går de seg litt inn igjen i løpet av et par måneder, så vi får vente å se..Anonymous poster hash: 751eb...bdf Hos meg gikk ikke hoftene tilbake. Trodde også nr1 hadde banet vei for nr 2 😀 ånei du! Tok lang tid for meg å venne meg på hvordan det så ut. Nå må jeg venne meg til det på nytt 😂 ikke bare bare denne kroppen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. juni 2015 #18 Del Skrevet 25. juni 2015 To dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #19 Del Skrevet 25. juni 2015 Veldig mye ble borte den første uken. Og jeg følte meg utrolig slank rett etter at ungen var ute men ser på bildet i etterkant, at det ikke stemte Anonymous poster hash: e8d07...838 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
graving Skrevet 25. juni 2015 #20 Del Skrevet 25. juni 2015 Det tok ikke mange dager.. Men huden på magen er mye slappere nå, selv om den ikke stikker noe ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå