Gjest holaholahei Skrevet 24. juni 2015 #1 Del Skrevet 24. juni 2015 Hei. Jeg er en glad og snill jente som desverre har vært veldig uheldig i livet med mye sykdom som vil si at jeg har mistet alt det sosiale liv. Jeg har en venninne og en kjæreste, og det er det. Ønsker gjerne noen å kunne snakke med og være med, da jeg er frisk nå er det veldig kjipt å være så mye alene. Skriver ikke så mye, da vi heller kan snakkes et annet sted. Sender melding om noen skulle være innteresserte Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oneD89 Skrevet 21. juli 2015 #2 Del Skrevet 21. juli 2015 Hei vil gjerne bli kjent :-) j 23 Vestfold :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lostinparadise Skrevet 27. juli 2015 #3 Del Skrevet 27. juli 2015 Hei. Jeg er en glad og snill jente som desverre har vært veldig uheldig i livet med mye sykdom som vil si at jeg har mistet alt det sosiale liv. Jeg har en venninne og en kjæreste, og det er det. Ønsker gjerne noen å kunne snakke med og være med, da jeg er frisk nå er det veldig kjipt å være så mye alene. Skriver ikke så mye, da vi heller kan snakkes et annet sted. Sender melding om noen skulle være innteresserte Klem. Hei! Bor et stykke unna, men er 17 selv. Vil gjerne bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå