AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #1 Skrevet 24. juni 2015 Hei! Jeg er 23 og fyren jeg holder på med er 24 år gammel. For en stund siden kom denne karen med noen uttalelser/synspunkt som har fått meg til å tvile på om det er noe god ide av meg å holde kontakten med han. Hadde satt pris på tanker/råd fra dere her inne! Vi snakket om dette med alder på jenter og modenhet/attraktivitet. Han forklarte at han "foretrakk" jenter i 16-17 årsaldren pga deres renhet og uskyldighet (gjerne få tidligere sex-partnere), og unge kropp, men at han pga "sosialt stigma" ikke kunne tenke seg å ha et forhold til en 16-17 åring. Han nevnte også dette med modenhet, - at forskjellene slik sett mellom han og 16-17 åringen nok ville blitt et problem i et forhold. Jeg har blitt veldig tankefull i etterkant av denne samtalen. Har blant annet stilt meg selv spørsmålet om det er verdt av meg å bruke det jeg anser som mine beste år (begynnelsen av 20-årene) på en fyr som tydeligvis anser 16-17 årsalderen for kvinners beste år. Jeg synes det er ekkelt å føle seg "gammel" og "oppbrukt", hvilket jeg gjør med han i en type situasjon hvor vi feks går forbi en gjeng med tenåringsjenter. Jeg ser dessuten yngre ut enn alderen min, og har begynt å lure på om det er derfor han liker meg. Jeg kunne godt blitt tatt for å være 17. Likevel er jeg altså 23 og har ikke den samme "uskylden" som en 17 åring har - hvilket han naturligvis vet. Jeg synes ærlig talt det er vemmelig at han har en slik preferanse. Men som jeg sa til han så er det jo lovlig å ha sex med 16-åringer i Norge. Jeg kan med andre ord ikke si noe på det, annet at jeg selv synes det er en ekkel preferanse. Er jeg urimelig/overanalyserende her eller hadde flere her inne fått problemer dersom partneren deres hadde fortalt om et slikt synspunkt/preferanse? Anonymous poster hash: 4abe3...fbe Anonymous poster hash: 4abe3...fbe
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #2 Skrevet 24. juni 2015 Syntes absolutt ikke at du er urimelig...syntes også det er veldig rart at han forteller deg dette...? Anonymous poster hash: 5ddad...2e3 4
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #3 Skrevet 24. juni 2015 Vel...jeg er snart 24 og jomfru. Mange 17 åringer er ikke. Hvem ville han valgt?Anonymous poster hash: 9f166...bb0
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #4 Skrevet 24. juni 2015 Dette hadde nok ikkje falt i god jord hos meg heller. Er sjølv på din alder, og ser at min lillebror sine kompiser og veninner ikkje er like modne som meg og mine venner! Det begynner forøvrig å komme seg no som han har blitt 20 år. Men jentene eg kjenner på 16-17 er tenåringer.... Ikkje vaksne. Men for all del, det kan jo virke som om denne mannen du dater er på nivå med dei i modenhet? Heldigvis er min samboer ein MANN som ser på tenåringer som barn. Ein 16 åring går i tiendeklasse eller 1. klasse på vgs... Det er STOR forskjell på det og midten av tjueåra... Anonymous poster hash: 409a8...902 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #5 Skrevet 25. juni 2015 Mange begynner legge på seg i 20 årene. I tenårene kan de fleste spise hva de vil uten å legge på seg. Har du lagt på deg i det siste? Anonymous poster hash: 393e1...6c5
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #6 Skrevet 25. juni 2015 Jeg forstår 100% at du reagerer. Antakeligvis handler det også om en viss usikkerhet fra hans side, at han ikke vil at en jente skal kunne sammenlikne ham med tidligere menn. Blandet med et element at han selv ikke hadde draget da han var 16-17 og har litt komplekser for det. Det at han I tillegg sier dette rett ut til deg vitner jo også om total mangel på sosial intelligens. Jeg hadde droppet fyren og funnet noen som hadde satt pris på deg. Alderen du er I nå ER gullalderen på så og si alle måter og det skorter ikke på tilbud fra andre (attractive) menn. Anonymous poster hash: 8aead...22f 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #7 Skrevet 25. juni 2015 Du skal jo forhåpentligvis rekke å bli 30, 40, 50, 60 år med en partner... Litt håpløst om han allerede nå synes du er utenfor "attraktiv"-sonen.Anonymous poster hash: f8781...b92 Anonymous poster hash: f8781...b92 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå