Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Not my cup of tea...

Anonymous poster hash: 0ba06...cb5
  • Liker 20
Skrevet

Nydelig!!!

Skrevet

Fint, men tapeten i stua er grusom. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok, men da måtte jeg pusset opp. Og det er alt for nært naboer. Er dette et hus du prøver å selge selv eller? 

Anonymous poster hash: 0d6d6...1c9
  • Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Helt ok, men da måtte jeg pusset opp. Og det er alt for nært naboer. Er dette et hus du prøver å selge selv eller?  Anonymous poster hash: 0d6d6...1c9

Nei nei..hadde det vært mitt hadde jeg nok aldri solgt det :)

Ts

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei..hadde det vært mitt hadde jeg nok aldri solgt det :)

Ts

Anonymous poster hash: 179c3...eb5

Okey, så dette helt alminnelige huset var så unikt og vakkert at du måtte lage en egen tråd om det? Syns det lukter reklame lang vei her..

Anonymous poster hash: 0d6d6...1c9

• Liker 38
Skrevet

Så fint og så herlige omgivelser

Skrevet

Syns folk virkelig sånt er fint? I mine øyne trengs det total oppussing. Laminat og skinnende tapet? Og hvorfor har de satt inn et kjøkken fra 1988 i en tomannsbolig fra 2012? Håndvasker på badene som er "umulig" å holde rene? 

• Liker 21
Skrevet

Forferdelig beliggenhet. Når du først skal bo i fin natur, hvorfor skvise seg inn i et byggefelt?

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig hus, og med litt "fotballfrue"-inspirert interiør. Synes ikke dette var spesielt fint. Greit nok, men jeg hadde nok brukt endel kroner på oppussing. Og synes at det er for mange hus tett innpå. 

Anonymous poster hash: 448c8...512
  • Liker 19
Skrevet

Syns folk virkelig sånt er fint? I mine øyne trengs det total oppussing. Laminat og skinnende tapet? Og hvorfor har de satt inn et kjøkken fra 1988 i en tomannsbolig fra 2012? Håndvasker på badene som er "umulig" å holde rene? 

Er ikke alle som bor så fint, og er nok ikke alle som krever enda mer selv om noen hus er enda flottere og bedre. Noe rart i det?

Man kan jo godt like mange ting uten at en selv ville akkurat valgt det fordi en har valget om noe annet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

WAY too much! 

Anonymous poster hash: 61a12...bd0
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Husk at den som selger ikke tar med seg interiøret. Sånn ellers er ikke huset noe mer spesielt enn andre tomannsboliger.

Og du er ikke bare betatt av huset fordi det er en blogger sitt hus?

Anonymous poster hash: e6071...3b3
AnonymBruker
Skrevet

Husk at den som selger ikke tar med seg interiøret. Sånn ellers er ikke huset noe mer spesielt enn andre tomannsboliger.

Den som selger tar med seg interiøret, ikke lar det stå igjen.....

AnonymBruker
Skrevet

Alt er feil. Beliggenheten, tomta, den megastygge plattingen og store gardsplassen, ingen hage å snakke om osv. Hvis man først skal bo et slikt sted med den utsikten, ville jeg ikke bodd i en tomannsbolig uten hage midt i et boligfelt? Men altså, jeg ville aldri ha bodd der i utgangspunktet.

Innredningen var ikke min stil, men jeg ville likt å ha det badet og vaskerommet.

Behagelig med nybygd hus da. 

Anonymous poster hash: 9ead9...f5a
  • Liker 9
Skrevet

Kunne trengt noen farger...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det huset til en blogger? Hvem da? 

Anonymous poster hash: 448c8...512

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...