Gå til innhold

Ruby Rose Elsk tråd


Adara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, helt enig i at den dama er digg! Jeg er så hetero som bare det, og det første jeg gjorde da jeg hadde sett hu, var å spørre kompisen min i Australia om henne (siden hun har australsk aksent). Han sa jo at han visste om hu, men at han ikke syntes hun var så fin. Der var jeg sterkt uenig da, så kan vel si det ble første girl crush på meg og!  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest i am who i am

Jepp, there's something about Ruby Rose!  :wow: Synes hun minner om en blanding av flere kjendiser: Angelina Jolie, Leonardo Dicaprio, Miley Cyrus og Justin Bieber :fnise: Uansett en vellykket miks av gener fra hennes foreldre :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha mange her forklarer ting jeg ikke klarer å sette ord på! Jeg er så straight som man kan få det til, men hun der... Ble faktisk litt redd av meg selv haha! Min første girlcrush.

 

Tror forresten jeg vet hvorfor mange sikler på henne... og se så like de er!

 

CHgioOBUkAAd-pe.jpg

 

leonardo-dicaprio-wallpaper-titanic-1539

 

tumblr_nqe7a6jcoc1s73ya9o1_500.gif

 

Seriøst, hun er rett og slett digg.

På det første bilde lignet hun litt på Leonardo Dicaprio :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, mystisk og interessant hvordan heterojenter er så fascinert av henne. Jeg er lesbisk og syns ikke hun er fin i det hele tatt. Altfor maskulin og for mye tatoveringer og ...androgyn er det vel egentlig. Men jeg likte ikke Shane i L-word eller Frankie i Lip Service (hva er greia med de mandige navnene?!) heller.

 

Jeg liker veldig feminine jenter, og er det selv...og jeg hadde egentlig ingen favoritt i OITNB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er bi og synes hun er dritfin. Liker feminine jenter jeg også, og jeg synes egentlig hun er det tross tatoveringer og kort hår. Kroppen hennes er jo helt insane fin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia, hun er jo pen, men ikke noe spesielt i grunn, og hvert fall ikke tiltrekkende pen! Syntes hun enten ser ut som en maskulin jente, eller som en feminin mann :vetikke: og jeg blir iKke tiltrukket av verken eller! Hun settes i grunn i samme bås som justin bieber for meg, altså like seksuelt interresant som en pen lampe eller en...bokhylle... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en helt straight jente, men Ruby Rose.. Den dama der. Hun kunne lurt meg.. -trill rundt- 

Hun er så sykt digg. Jeg så henne først på orange is the new black, og det var love at first sight. Ah.. Skal tenke på henne neste gang jeg banker kjøttet da for å si det sånn.   :fnise: 

 

Jeg vet jeg ikke er den eneste, hun har en uimotståelig sjarm.

 

 

 

http://rubyroseofficial.com/photos/modeling/

 

Jeg liker kvinner også, men Ruby er så out of my league som det kan bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...