Gå til innhold

Ruby Rose Elsk tråd


Adara

Anbefalte innlegg

Jeg er en helt straight jente, men Ruby Rose.. Den dama der. Hun kunne lurt meg.. -trill rundt- 

Hun er så sykt digg. Jeg så henne først på orange is the new black, og det var love at first sight. Ah.. Skal tenke på henne neste gang jeg banker kjøttet da for å si det sånn.   :fnise: 

 

Jeg vet jeg ikke er den eneste, hun har en uimotståelig sjarm.

 

 

 

http://rubyroseofficial.com/photos/modeling/

Endret av Adara den Vakre
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest The Lost Dreamer

Kan ærlig si ho er en av de få fineste jeg har sett noengang, men blir feil å si at jeg blir gay pga. henne da ofc. 

 

Pen er ho, det skal ho ha. Skulle ønske jeg kunne sett ut som ho der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg så siste episode i går av orange, og tenkte, "hmm.. lurer på om det er en tråd om henne på kvinneguiden? hvis ikke kommer det SNART"
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Jeg fikk samme type følelse av interesse som jeg ville fått for gutter. Ville blitt kjent med henne, og hun ser så sykt digg ut. Fikk literally følelsen der jeg ble usikker på min egen legning.. haha :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, jeg så siste episode i går av orange, og tenkte, "hmm.. lurer på om det er en tråd om henne på kvinneguiden? hvis ikke kommer det SNART"

 

 

Haha, selvfølgelig. Hun er jo omtrent verdens åttende underverk ;)

 

Jeg fikk samme type følelse av interesse som jeg ville fått for gutter. Ville blitt kjent med henne, og hun ser så sykt digg ut. Fikk literally følelsen der jeg ble usikker på min egen legning.. haha :P

 

YES! Sånn er det for meg også. Jeg er fortsatt usikker  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Haha, selvfølgelig. Hun er jo omtrent verdens åttende underverk ;)

 

 

YES! Sånn er det for meg også. Jeg er fortsatt usikker  :skratte:

Haha, de har gjort en meget god jobb da altså med å skape personligheten! Jeg mener, jeg har sett mange vakre damer, men aldri fått denne følelsen  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har ikke akkurat mange girl chrushes (ingen, faktisk) men hun der altså..! Klarer ikke beskrive det engang, hun er bare så utrolig flott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har ikke akkurat mange girl chrushes (ingen, faktisk) men hun der altså..! Klarer ikke beskrive det engang, hun er bare så utrolig flott.

Der sa du det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike som henne gjør at jeg sukker tungt når jeg ser meg i speilet... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Ho var veldig pen, men eg syns ho var så lik Atle Pettersen! No er jo han råkjekk, då 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha mange her forklarer ting jeg ikke klarer å sette ord på! Jeg er så straight som man kan få det til, men hun der... Ble faktisk litt redd av meg selv haha! Min første girlcrush.

 

Tror forresten jeg vet hvorfor mange sikler på henne... og se så like de er!

 

CHgioOBUkAAd-pe.jpg
 
leonardo-dicaprio-wallpaper-titanic-1539
 
tumblr_nqe7a6jcoc1s73ya9o1_500.gif
 
Seriøst, hun er rett og slett digg.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Haha mange her forklarer ting jeg ikke klarer å sette ord på! Jeg er så straight som man kan få det til, men hun der... Ble faktisk litt redd av meg selv haha! Min første girlcrush.

 

Tror forresten jeg vet hvorfor mange sikler på henne... og se så like de er!

 

CHgioOBUkAAd-pe.jpg
 
leonardo-dicaprio-wallpaper-titanic-1539
 
tumblr_nqe7a6jcoc1s73ya9o1_500.gif
 
Seriøst, hun er rett og slett digg.

 

Haha! Mind = blown

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke alt det der greiene rundt henne jeg :sprettoy: Betyr det at jeg er superhetro? :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser jo ut som justin bieber, så desverre, hun fenger ikke meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er råheit! Hun er så sinnsykt pen, klarer liksom ikke å finne en eneste "feil" på henne. Synes sjeldent at jenter kler kort hår, men Ruby Rose kler jo faktisk kort bedre enn langt! SMASHING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en av de få som ikke skjønner greia jeg, haha. Hun er veldig pen, men tviler ikke akkurat på legningen min, ne.i

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut som hun kunne vært datteren til Leonardo Dicaprio og Angelina Jolie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...