Gå til innhold

Operasjon snusslutt! For real


Gjest imperio

Anbefalte innlegg

Gjest imperio

Joda optimistisk var jeg, og sikker på at jeg skulle slutte. Holdt meg unna butikken i fire dager! Sendte mamma for å kjøpe alt jeg trengte, i frykt for å sprekke. Men så nektet mamma og ta telefonen, jeg sto der midt i matlagingen og måtte på butikken. Jeg har sosial angst, så ting går på innøvd vane. "Nei takk men en skruf nordic takk...*setter inn bankkort*... nei takk *smiiil* hadet". 

Sto i døren å tenkte "Hva i svarte har jeg gjort nå!", så ned på hånden min og så snusboksen i hånden. Det gikk på automatikk og jeg fikk full panikk for jeg vurderte å gå tilbake og si "skal ikke ha denne allikevel jeg".. Så jeg kom hjem, kastet den i en skuff, tre dager senere så var den borte vekk, jeg hadde holdt meg unna i et døgn før jeg sprakk. Fader altså! 

 

Men, har kjøpt to mocca lakris og to onico etter det, ingen skruf nordic *bank i bordet*. Jeg jobber fortsatt med saken, og nå går det på auto å si "og en onico lakris". 

Når jeg er på vei til å ta meg en snus, så stopper jeg og tenker "vent i en time før jeg tar den". Det er stort for ei som har levd med snus i munnen heeele dagen, tar ut og en ny en er inne på sekundet. 

Jeg elsker snus! men det er sure penger som går til det. Derfor må jeg nå slutte, selv om at jeg skulle ønske jeg hadde økonomi til å snuse. 

 

Lykke til med snusslutt! Men bare husk, HVIS du sprekker, ikke gi opp bare si til deg seg "ok jeg sprakk, når denne boksen er tom, da fortsetter jeg å slutte". 
Før ga jeg opp etter 2-3 runder med sprekking, nå nekter jeg å gi opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...