Gå til innhold

overvektige

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

jeg er selv veldig slank, og har stort sett vært interessert i slanke gutter. Men var veldig betatt av en god venn en periode, og han kan karakteriseres som temmelig stor, selv om han ikke er FEIT. Så lenge han bærer vekta si med verdighet og er relativt velstelt og pen følger jeg ingen kakemann-mal. Det at jeg stort sett faller for slanke gutter (ikke veltrente..hehe) tror jeg også har noe med hvem som viser MEG interesse, eller at jeg "vet hvem jeg kan få". Hm. det hørtes litt dumt ut. Det er nok slik at noe blir sett på som mer attraktivt enn noe annet både blant menn og kvinner...

Uansett - en fin personlighet og at man er rimelig fornøyd med seg selv skal man ikke kimse av uansett hvordan personen ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest happyending

Jeg tror ikke man kan vite om man er tiltrukket av fedme eller ikke før man er i en gitt situasjon..

Med det mener jeg:

De fleste menn sier de aldri kunne hatt sex med en annen mann.. Forståelig.. Men, jeg tror likevel at alle menn kunne hatt sex med en annen mann hvis de havna i et sexuell situasjon med en mann... Samme med jenter.. Samme som jeg mener at om man havner i en situasjon hvor man blir kjent med en veldig overvektig og blir betatt av personlighet og slike ting, at det er først da man vet om man kan bli tiltrukket av vedkommende..

Jeg syns ikke det er veldig attraktivt med en veldig svær mann, og det er absolutt ikke en slik jeg ville sjekka opp først på byen, men jeg kan ikke si at jeg aldri ville ha gjort noe sexuelt med en svæær mann.. Jeg tror det er en veldig situasjonsbetinget sak...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Undrende skrev.

er det noen av dere jenter som noen gang har funnet dere tiltrukket av en overvektig person? er det noen av dere son har hatt sex med en overvektig uten at dere er overvektig selv? hvis ikke? hvorfor tiltrekkes ikke jenter av overvektige? finnes det noen jenter som har en fetish for overvektige gutter, dvs at de tenner på det? jeg har hørt om gutter som tenner på det men ikke jenter.... noen som veit??

Jeg har bare vert sammen med overvektige personer. Faren til min sønn veide på det meste 126 kilo. Veier vel 110 i dag. Men vi er skilt da. Men ikke pga. av vekten.

Jeg tenker ikke så mye på vekten. Når det gjelder en jeg blir interessert i, så er første inntrykket på øynene som er det viktigste for meg. Helheten er også avgjørende i dette tilfellet. Men vist mannen veier mye mer enn overkant av 120kilo, da syntes jeg det kan bli for mye, men det er et men i dette tilfellet og, for høyden er avgjørende også. Han kan jo være 190 f.eks og da syntes jeg ikke overkant av 100 kilo er så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The nymfo girl skrev:

Jeg skjønner meg ikke på folk den dag i dag!!

hva er det med overvektige folk??

hva er det som er så ille med dem??

man forelsker seg ikke i utseende da vell!!

trodde det var det indre som telte jeg!!

men det beviser jo bare hva slags folk det er her. samme om han er tynn, tjukk, svart, hvit eller lilla da.

bare han/hun har et hjerte av gull!

bare den personen elsker deg, bryr seg om deg. liker deg for den du er!!

er snill og god mot deg.

ærlig og trofast.

folk i dag er for opptatt av utseende.

det er jo ikke det som teller da!!

jeg liker begge parter, så lenge han har det godt med seg selv.

store bamser kan være like gode som bippe stankelbein..

er det ingen som er enig i DET???????????????????

alle er for opptatt av utseende i dag, og det syntes jeg er trist, for di som er overvektige, skal ikke dem få finne seg en jente/gutt som er tynn eller ikke.??

jeg blir irritert over slikt. dem har vell krav på og ha det like godt som oss, selv om dem er for overvektige, eller overvektige.

det er ikke utseende som teller, det er det indre.. men mennesker i dag år 2004, skjønner ikke det.

og det er jævlig synd mener nå jeg.....

:klappe: skriver under på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere overvektige menn som er skikkelige lekkerbiskner, jeg! :sikle:

Ikke så opptatt av kropp jeg - mer av utstråling!

K

(Vet ikke om jeg egentlig kunne svare på denne, siden jeg ikke er slank sjøl, men... :klø: Ja, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel - jeg må bare innrømme at jeg ikke tenner på overvektige/fete menn. Har aldri vært sammen med noen, og heller aldri hatt sex med noen som har vært det man kaller fete. Det betyr imidlertid ikke at man må være skrapa til beinet for at jeg skal tenne.

Hvis noen føler seg støtt av det får de bare være det - jeg kan ikke gjøre noe med at jeg ikke synes fett er seksuelt tiltrekkende. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her må jeg nok bare stå fram som den overfladiske dritten jeg er - jeg syns fett er en kjempe turn-off. Når Mannen la på seg en periode mistet jeg faktisk litt lysten på ham...

Det er et slags avansert farskompleks - faren min er vannvittig feit og den siste mannen i verden jeg ville delt livet med er en sånn som faren min.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg klarer det bare ikke! Sikkert vert noe annet om jeg bodde med en person som gradvis la på seg og ble kjempestor, men slike som er feite tenner eg ikke på.

Kjenner flere. Kjempekjekke, hyggelige folk som jeg trives i lag med, men sex? Totalt uaktuelt.

Nå snakker jeg ike om personer med noen kilo ekstra, men direkte store tjukke folk.

Magen henger langt nede osv...har ikke sett kompisen sin på lenge.....kansje tungt å røre seg osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...