Gå til innhold

Voldtekt?


Gjest Unknown

  

36 stemmer

  1. 1. Er det voldtekt å presse noen til sex?

    • Ja
      26
    • Nei
      10


Anbefalte innlegg

Gjest Unknown

 

Da er jeg litt usikker på om jeg mener det er voldtekt. Man må kunne klare å si nei også eller be personen forsvinne til helvete ut av livet sitt. Men det kommer som sagt an på hvordan det blir gjort.

Anonymous poster hash: b6510...ef1

 

Litt enig i dette! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Unknown

Hvorfor sier dere at press er aldri bra? Jeg har ofte opplevd at de har sagt nei i begynnelsen, men jeg kunne tydelig se at de ville det (de smilte, de så ikke ubehagelige ut, de gikk ikke unna når jeg kom nærme). Det handler om å skjønne sosiale tegn, både det personen sier og det hun/han gjør.

Jeg tror grunnen til at de sier nei noen ganger er at de vil prøve å få det til å se ut som at det ikke er de som vil ha mest sex av oss to, altså at det er jeg som må jobbe for det. Hvis kroppstegnene er riktige så er det greit. Jeg holder meg selvsagt tilbake hvis jeg ser at hun ikke er komfortabel eller at hun går tilbake om jeg prøver å gå nærme.

Anonymous poster hash: 5a2a2...ec3

Du vet at mennesker kan smile/le fordi de er redde og usikre? Og at de ikke tør/har sjansen til å trekke seg unna? (sier ikke at det er slik i ditt tilfelle altså). Jeg er selv en som ler mye når jeg er redd eller veldig lei meg, som f.eks i begravelser. (Kommer bare med et eksempel, vet det ikke passer til temaet..). Bare vær forsiktig! Husk at nei er nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...