AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #41 Skrevet 23. juni 2015 Så du får vondt når deg ristes? Kjære deg...ALLE får vondt i hodet når de rister på det. Hjernen flyter o væske å når du rister på det så skvulper det oppi der..har du ikke vondt når du IKKE rister på hodet er det lite sannsynlig at det er noe farlig eller har noe sammenheng Anonymous poster hash: c237e...821 3
ClosedParadise Skrevet 23. juni 2015 #42 Skrevet 23. juni 2015 Joa. Men jeg får veldig vondt når jeg snur hodet fort til begge sidene. Høyre og venstre, høy hastighet. Det jeg mente
ClosedParadise Skrevet 24. juni 2015 #44 Skrevet 24. juni 2015 Mente hva? Joa. Men jeg får veldig vondt når jeg snur hodet fort til begge sidene. Høyre og venstre, høy hastighet. -Jeg skrev at samme skjer med meg når jeg er sliten, syk o.l
Marius23 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #45 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Joa. Men jeg får veldig vondt når jeg snur hodet fort til begge sidene. Høyre og venstre, høy hastighet. -Jeg skrev at samme skjer med meg når jeg er sliten, syk o.l Ja, det er jo derfor jeg spør hvorfor jeg har vondt når jeg rister hodet Endret 24. juni 2015 av Marius23
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #46 Skrevet 24. juni 2015 Ja, det er jo derfor jeg spør hvorfor jeg har vondt når jeg rister hodet For ørtne gang. Det er HELT normalt å få vondt når man rister på hodet. Hjernen ligger i væske å når du rister hardt på hodet så skvulper det oppi der. Anonymous poster hash: c237e...821 1
ClosedParadise Skrevet 24. juni 2015 #47 Skrevet 24. juni 2015 Ja, det er jo derfor jeg spør hvorfor jeg har vondt når jeg rister hodet Haha les det jeg har kommentert. Jeg svarte jo på det herregud 😂 men man skal ikke riste med hue, da gjør det vondt da vet du.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #48 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor skal du riste på hodet egentlig? Det gir jo ikke mening?Anonymous poster hash: 8e113...501
Lutetium 71 Skrevet 24. juni 2015 #49 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor skal du riste på hodet egentlig? Det gir jo ikke mening?Anonymous poster hash: 8e113...501 Om han er mye uenig så gir det absolutt mening. Men kanskje ikke om man gjør det alene for seg selv.
Marius23 Skrevet 24. juni 2015 Forfatter #50 Skrevet 24. juni 2015 Hvorfor skal du riste på hodet egentlig? Det gir jo ikke mening?Anonymous poster hash: 8e113...501 Så du får vondt i hodet når du rister på hodet? Vondt altså.
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #51 Skrevet 24. juni 2015 Så du får vondt i hodet når du rister på hodet? Vondt altså. Som omtrent alle her har sagt så får alle vondt av å riste hodet sitt hardt.Anonymous poster hash: c237e...821
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå