Gå til innhold

Har du fått skattepengene inn på konto?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, de kommer i august når feriepengene er brukt opp og jeg trenger påfyll  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de var inne da jeg sjekket i morges kl 06:15 :)



Anonymous poster hash: dfa11...46e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kom inn hos meg i dag. Desverre gikk det meste av dem ut til regninger..... :) Men, men..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som hadde forventet å få nå i første pulje som ikke har fått de inn på konto enda? Jeg har ikke fått de :(



Anonymous poster hash: 0e32c...b32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått mine. Er det noen som vet om det er mulig å få de utbetalt i dagene etter 24. juni? Jeg har alltid opplevd å få de den første dagen, og ser at mange har fått de. Jeg innbiller meg at de fleste får pengene den første dagen, eller så kommer de ikke før i august eller? Skatteetaten sier pengene kan komme 2 uker etter utlevering av oppgjøret, men har aldri hørt om noen som har opplevd dette. Eller? Det står og at det skal komme brev om de kommer senere enn første "utlevering". Men jeg har ikke fått noe brev, så regner da med de kommer nå...(?)



Anonymous poster hash: 0e32c...b32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er det noen som hadde forventet å få nå i første pulje som ikke har fått de inn på konto enda? Jeg har ikke fått de :(

Anonymous poster hash: 0e32c...b32

 

Ja! Da var de på konto :D

Anonymous poster hash: 0e32c...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått.. :( Noen med utbetalingsblankett som har fått? Jeg hadde glemt å hake av for dette (har byttet bank og alle kontonumrene jeg kunne velge var avsluttet), men ringte kemneren og der sa de at de skulle endre det. Men begynner å tvile litt nå. :P Er heldigvis ikke krise, men hadde vært digg med litt ekstra til ferien.



Anonymous poster hash: 2c7af...3ab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...