Gå til innhold

Restaurantanbefaling?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min tok meg med på klosteret på valentines day, og der er det superromantisk med bare levende lys, og en fantastisk meny!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og Baltazar bak domkirken. nyedlig lokale og supergod mat. (Classy italiensk, ikke pizza)

Gjest Anonymous
Skrevet

hvis vi ikke får telt for oss selv kan det være det samme.

Nå har jeg mange gode tips til andre anledninger, alex sushi og mirawa er steder jeg får gå med mannen og noen venner i tillegg.

L'accent fant jeg ikke telefonnummer til, (dinner og baltazar prøvd før).

Dermed ble det klosteret denne gang.

Får finne reiserute, det ligger jo litt for seg selv, men kan vel la seg gjøre å spasere til en bar etterpå. eller hjem :wink:

Tusen takk for all god hjelp og alle gode tips.

Gleder meg til å teste ut alle restaurantene etter hvert.

Skrevet

Her er tlf til L'accent. Litt sent ute da, men greit å ha til en annen gang kanskje.

Klosteret er koselig det også, mørk kjeller med stearinlys og sånn "munkemusikk" (hva heter det nå igjen da?). Blir sikkert en hyggelig aften! :D

Skrevet

Jeg byttet, jeg. Til L'Accent. Det virket så koselig, og så var det jo så praktisk nærme Gimle kino.

Så nå er alt i boks!

Takk folkens (og spesielt Étoile).

Skrevet

L'accent var jeg og min forlovede på forrige lørdag. Ikke for å ta fra deg motet, men jeg er en særs kresen person. Jeg fant ingenting på menyen deres som jeg var villig til å bestille! Jeg ba kelneren anbefale et par retter men jeg ble ikke videre fristet av hans forslag. Etter å ha sittet der i 20 minutter og nigransket menyen etter noe å bestille, endte det med at vi dro vår kos og valfartet til en av våre faste restauranter. Kelneren så ut som han stod med skjegget i postkassa og virket nesten forbanna :ler: men kunden har alltid rett og hvis menyen ikke frister er det ingen vits i å bestille noe for så å oppdage at man hadde rett, dette ville man ikke like.

Skrevet

Omorosa, hvilke restauranter vil du anbefale da?

Skrevet

Jeg leste anmeldelsen Étoile hadde lagt ut link til, og det så ut til at anmelderene var meget begeistret for maten. Så da kan jeg ikke se noen grunn til å ikke prøve et nytt sted.

Gleder meg masse til dagen, min eneste bekymring er hvordan ikke sovne mellom aromabad&massasje og kino&restaurant. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...