Gå til innhold

Store, indre kjønnslepper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

du får tro hva du vil,men jeg synes det er morsomt at en poster før deg bekreftet det jeg sa. kvinner har null problemer med å få endret på ting de vil gratis i norge, mens menn må høre at de må finne seg i det eller betle dyre dommer selv. Anonymous poster hash: b514d...a2f

At du ikke fikk dekket fjerning av fettlomme over penis har tydeligvis gjort deg bitter på kvinner som gruppe. Så stakkarslig...

Anonymous poster hash: 086ae...668

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du ikke fikk dekket fjerning av fettlomme over penis har tydeligvis gjort deg bitter på kvinner som gruppe. Så stakkarslig...

Så om du krever store penis, så er du frigjort, om jeg sier jeg absolutt ikke liker biffgardiner så er jeg bitter. haha.

Anonymous poster hash: b514d...a2f

AnonymBruker
Skrevet

Så om du krever store penis, så er du frigjort, om jeg sier jeg absolutt ikke liker biffgardiner så er jeg bitter. haha. Anonymous poster hash: b514d...a2f

Du skrev at du ikke fikk dekket fjerning av fettlomme over penis. Og man kunne jo sagt mye nedlatende om det, om man var så giftig som deg. Du oser av bitterhet og mindreverdighetskomplekser. Tjør heller noe med fettlommen, enn å angripe kvinner og deres kjønnsorgan. Noen har store og noen har små. Og noen har fettlomme. Om det plager en, så får man gjøre noe med det eller forsone seg med tilstanden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...