AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #21 Skrevet 23. juni 2015 Men du er bare 16, regner med de du har hatt sex med også er ganske unge? Dette vil bli bedre når du blir eldre, og slutter å ligge med usikre guttevalper. Anonymous poster hash: 6928d...95c Hvorfor hører jeg aldri noen si usikkre jentevalper her inne? Tror aldri jeg har hørt det før. Bare usikkre guttevalper. Er gutter valpete, hva er så unge jenter?Anonymous poster hash: 55e08...de3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #22 Skrevet 23. juni 2015 Hei. Jeg vet temaet er tatt opp tusenvis av ganger før, men jeg gjør det igjen. Jeg er en jente på 16 år som har store, indre kjønnslepper på kanskje 4 cm. Det er veldig plagsomt og stygt, og jeg er kjempeflau over det!! Er det noe jeg kan gjøre med det?Anonymous poster hash: 4370c...87a Som mann setter jeg like stor pris på min samboers kjønnslepper som hun på min lange og tjukke. Mer å nyte og vakkert. De indre kjønnsleppene er følsomme og som mannens skaft en del av den kontaktflaten vi har med hverandre under sex. Vil du redusert skaftet ditt hvis du var en vellutstyrt mann? Vi menn med store elsker kvinner som har kjønnlepper som griper om oss og gir oss det lille ekstra, kanskje som for dere når dere elsker med en tjukk og lang. Ikke ødelegg en så flott attribut. Du vil treffe en som virkelig vil dyrke deg og ditt sikkert flotte underliv.Anonymous poster hash: b1b4a...a81 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #23 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor hører jeg aldri noen si usikkre jentevalper her inne? Tror aldri jeg har hørt det før. Bare usikkre guttevalper. Er gutter valpete, hva er så unge jenter?Anonymous poster hash: 55e08...de3 Fordi dette er Kvinneguiden. Innlegg fra unge menn som har blitt negget at usikre småjenter for penisen sin finner du vel på Manneguiden eller noe sånt. Anonymous poster hash: 6928d...95c 2
Acinonyx Skrevet 23. juni 2015 #24 Skrevet 23. juni 2015 Hvorfor hører jeg aldri noen si usikkre jentevalper her inne? Tror aldri jeg har hørt det før. Bare usikkre guttevalper. Er gutter valpete, hva er så unge jenter?Anonymous poster hash: 55e08...de3 Har du virkelig aldri hørt uttrykket "guttevalp" før? Det er jo et vanlig norsk ord og ikke noe som er oppfunnet her på KG. 1
TightRope Skrevet 25. juni 2015 #26 Skrevet 25. juni 2015 Min tøs har store indre kjønnslepper - og det er megadigg. I likhet med deg var hun ikke spesiellt glad i dem i ung alder, og MÅ alltid gå med truse så de ikke gnager mot hverandre. Samme når hun sover. Men - seksuellt er det få ting som er så kick når hele kjønnsleppene fyller munnen og blir sugd og slikket på. Da kan mann virkelig bygge opp før mann splitter dem med tungen og søker mot klitoris. I dag kunne hun ikke tenke seg å fjerne dem. Altfor godt å ha - når de som sagt ikke gnager. :D For min del..... Jeg setter mye mer pris på det kunstverket hun er der nede, en de derre nesten Ikea striglede sakene enkelte har mellom bena. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #27 Skrevet 25. juni 2015 Ukjent for meg. At det finnes enkelttilfeller er mulig, men dette er ikke vanlig. Jeg har lagt inn ørene og fått silikon gratis. Var bare å gå til helsesøster, så sendte hun henvisning til sykehuset. Veldig lett å få det dekket dersom legen mener det er et reelt problem for deg. Legene sa faktisk at det ikke var noe galt med ørene mine, men hvis det plagde meg så mye som det gjorde, så skulle de legge dem inn. Jeg var 18 og 20 under operasjonene, vet ikke om jeg hadde fått det som 16-åring, tviler. Anonymous poster hash: 7593c...06d
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #28 Skrevet 25. juni 2015 det er vel bare fordi du eller de du kjenner aldri har prøvd dere, men prøv så skal du se hvor enkelt det er. om det er noe du vil fikse så får du nok det ganske lett. kalles ikke vaginastaten uten grunn.Anonymous poster hash: b514d...a2f Du lyver så du tror på det selv. Hvordan i all verden er det sannsynlig at hele vennekretsen din lyver seg til operasjoner jeg neppe tror er så vanlig å dekke. Anonymous poster hash: 9cc43...0d7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #29 Skrevet 25. juni 2015 Det synes når jeg går i bikini, og jeg har fått kommentarer på det under sex - så nei, dette er ikke et valg..Anonymous poster hash: 4370c...87a Jeg må innrømme at hadde jeg hatt det som du beskriver så hadde jeg gjort noe med det. Operasjon! De synes når du går i bikini???? :OAnonymous poster hash: e52c5...395
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #30 Skrevet 25. juni 2015 Du lyver så du tror på det selv. Hvordan i all verden er det sannsynlig at hele vennekretsen din lyver seg til operasjoner jeg neppe tror er så vanlig å dekke.Anonymous poster hash: 9cc43...0d7 du får tro hva du vil,men jeg synes det er morsomt at en poster før deg bekreftet det jeg sa. kvinner har null problemer med å få endret på ting de vil gratis i norge, mens menn må høre at de må finne seg i det eller betle dyre dommer selv. Anonymous poster hash: b514d...a2f
Gjest O.G. Skrevet 25. juni 2015 #31 Skrevet 25. juni 2015 du får tro hva du vil,men jeg synes det er morsomt at en poster før deg bekreftet det jeg sa. kvinner har null problemer med å få endret på ting de vil gratis i norge, mens menn må høre at de må finne seg i det eller betle dyre dommer selv. Anonymous poster hash: b514d...a2f Kan du ta den der debatten i annen diskusjon?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #32 Skrevet 25. juni 2015 Min tøs har store indre kjønnslepper - og det er megadigg. I likhet med deg var hun ikke spesiellt glad i dem i ung alder, og MÅ alltid gå med truse så de ikke gnager mot hverandre. Samme når hun sover. Men - seksuellt er det få ting som er så kick når hele kjønnsleppene fyller munnen og blir sugd og slikket på. Da kan mann virkelig bygge opp før mann splitter dem med tungen og søker mot klitoris. I dag kunne hun ikke tenke seg å fjerne dem. Altfor godt å ha - når de som sagt ikke gnager. :D For min del..... Jeg setter mye mer pris på det kunstverket hun er der nede, en de derre nesten Ikea striglede sakene enkelte har mellom bena. :-) Trist at du ikke klarer å snakke positivt om noe, uten å snakke stygt om noe annet. Det finnes mange ulike kjønnslepper der ute, og store er ikke bedre enn små, eller omvendt. Hvis det er slik du skal snakke om det kvinnelige kjønnsorgan så er det heller du som burde ta en tur i barnehagen, for det her var utrolig barnslig. Håper du lærer deg å elske ditt eget underliv, TS, da er det nok flere menn der ute som vil elske det også Anonymous poster hash: e58ca...ca1 2
frk91 Skrevet 25. juni 2015 #33 Skrevet 25. juni 2015 Mye kjønnsleppeprat på forumet for tiden. Burde opprettet en egen penis-tråd der man diskuterte hvilke peniser som ser bra ut, for det er veldig mange stygge peniser rundt om i landet.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #34 Skrevet 25. juni 2015 Mye kjønnsleppeprat på forumet for tiden. Burde opprettet en egen penis-tråd der man diskuterte hvilke peniser som ser bra ut, for det er veldig mange stygge peniser rundt om i landet. ut for å ta hevn fordi noen ikke likte biffgardinene? Anonymous poster hash: b514d...a2f
frk91 Skrevet 25. juni 2015 #35 Skrevet 25. juni 2015 ut for å ta hevn fordi noen ikke likte biffgardinene? Hevn nei, jeg har ikke store kjønnslepper. Men akkurat som kjønnsorganet til damer så er også kjønnsorganet til menn forskjellig fra person til person. Så hvorfor skal dere menn prate dritt om vårt kjønnsorgan og kalle noen for "biffgardiner" når deres kjønnsorgan aldri skal bli diskutert? 1
Nordvesta Skrevet 25. juni 2015 #36 Skrevet 25. juni 2015 Tryden ryddet for persondebatt Nordvesta, mod.
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #37 Skrevet 25. juni 2015 Hevn nei, jeg har ikke store kjønnslepper. Men akkurat som kjønnsorganet til damer så er også kjønnsorganet til menn forskjellig fra person til person. Så hvorfor skal dere menn prate dritt om vårt kjønnsorgan og kalle noen for "biffgardiner" når deres kjønnsorgan aldri skal bli diskutert? Etter å ha lest på foruet noen år, så er det definitivt mere penistråder enn kjønnsleppetråder. Tror du må ta av kvinnebrillene dine.Anonymous poster hash: 55e08...de3
frk91 Skrevet 25. juni 2015 #38 Skrevet 25. juni 2015 Etter å ha lest på foruet noen år, så er det definitivt mere penistråder enn kjønnsleppetråder. Tror du må ta av kvinnebrillene dine. Penistråder har det nok vært, men har enda til gode at noen snakker såpass nedsettende om en penis som "flagrende biffgardiner". Mye som kan sies om en liten pikk med alt for mye forhud også, men jeg har enda til gode å kalle en penis for en tynn nakenrotte med så mye forhud at den kunne blitt brukt som paraply. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #39 Skrevet 25. juni 2015 Penistråder har det nok vært, men har enda til gode at noen snakker såpass nedsettende om en penis som "flagrende biffgardiner". Mye som kan sies om en liten pikk med alt for mye forhud også, men jeg har enda til gode å kalle en penis for en tynn nakenrotte med så mye forhud at den kunne blitt brukt som paraply. Da har du lest lite rundt på forumet. Menn som har liten penis blir beskrevet som mennesker som burde holde seg unna sex. Begge deler er like ille. Biff-gardiner er ikke noe fint ord, men det er ikke micropenis eller mini-pikk heller. Er vel bare å innse at hvis du er utenfor "normalen" så er man ikke brukende til sex. Såpass mye har jeg lest her inne.Anonymous poster hash: 55e08...de3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #40 Skrevet 25. juni 2015 IKKE operer kjønnsleppene dine om de ikke er abnormt store! Det er en haug med nerver i dem som er med på å gjøre sex bedre for deg og det er helt unødvendig å gjøre det - det er dessuten svært smertefullt og hvis du får komplikasjoner, enda verre. Anonymous poster hash: c2dc0...a43 Nervene sitter i klitoris, ikke i kjønsleppehuden. Da ville jo alle jenter med små indre kjønnslepper ikke følt så mye som sine medsøstre med store. Kjønnsleppene er der for å beskytte skjeden og hindre vann i å trenge inn, samt lede utflod ut. Men de trenger ikke å være store for å utføre den funksjonen. Om de er symmetriske ville jeg dog ventet med å operere. Tenk deg godt om. Mange synes det er fint med litt store indre.Anonymous poster hash: 086ae...668
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå