Gå til innhold

Tent av ny serie

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er det fler enn meg?

Sitter og ser på "L-word" og "politiagentene" som gikk i går og kjenner jeg sitter med mange hemmeligheter inni meg.

Er gift med barn, men kjenner altså dragning mot det samme kjønn. Ikke for annet enn spenningen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Din lille hemmelighet

Det er kvinnene hun tenner på, Bandula.

Jeg tror det er en veldig stor %andel kvinner som tenner på andre kvinner og har slike fantasier, enten de ville ha virkeliggjort dem eller ikke. (Enten de sier det høyt eller ikke. ) Les noen innlegg her i forumet.

Kvinner er vel de eneste jeg kunne ha tenkt meg å ha tilfeldig sex med, for å si det sånn...jeg har ikke prøvd... Tar gjerne hun lyse i Politiagentane.

Hun kunne jo få lov å være litt streng med meg og sånn...

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... :oops: Har ikke sett det der jeg, og leste bare "Politiagentene" i innlegget ovenfor :oops: Men menn i uniform er jo fortsatt like bra da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Din lille hemmelighet
... og jeg assosierer ordet "politi" med barske' date=' kjekke og sexy menn... Sånn er det med den saken![/quote']

Ta det med ro, Bandula. Jeg skal ikke sjekke deg opp.

:sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner er nysgjerrig på det samme kjønn. Og jeg mener at hvis man får sjangsen til å ha sex, så skal man gjøre det. Enten liker man det, eller så liker man det ikke. Jeg likte det, men er ferdig med å utforske min "lesbiske" side ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...