Gå til innhold

Slikke det andre hullet..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

He-he, noen tror av visst Norge kun dreier seg om vestkant og østkant...

Ja vestkanten er nok rensligere enn østkanten. Det synes jo utenpå til og med. Mye penere på vestkanten.

Anonymous poster hash: 831a3...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja vestkanten er nok rensligere enn østkanten. Det synes jo utenpå til og med. Mye penere på vestkanten. Anonymous poster hash: 831a3...a33

Bra comeback, du viser stor leseforståelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler å prøve. Det er helt utrolig deilig å bli slikket bak.Bare så synd jeg ikke får slikke ham.

Endret av smilo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min elsker å gjøre det på meg, men det blir kun gjort om jeg kommer rett fra dusjen. Skal innrømme at det tok en stund før han fikk lov, men etterhvert som jeg klarte å slappe av ble det digg. Nå er det som regel forspill til analsex. Jeg slikker ikke han derimot, det er litt utenfor min komfortsone. Av en eller annen grunn er det mye viktigere for han å få slikke meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vasker rumpestumpen før dere kryper til køys, så blir hverken lukt, smak eller bakterier noe problem. "Kissable all over" bør være mottoet for folk som driver med rimming.

 

Jeg trodde folk snakket om å bli sleika inni rasshølet her. Skrev det litt lenger opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde folk snakket om å bli sleika inni rasshølet her. Skrev det litt lenger opp.

Akkurat det kan jeg tenke meg er for spesielt interessert.

Ikke skjønner jeg vitsen, heller, for når man kommer innenfor åpningen, så er ikke endetarmen det minste sensitiv. Den kan bare merke den typen dypt press som signaliserer at det ligger en torpedo i røret. En murene i huleåpningen. Kabel klar for låring. Etc.

På utsiden, derimot, så er det en ring som er veldig erogen og som er følsom for berøring, små temperaturforskjeller, vibrasjon og fuktighet. Den kan man ha det mye moro med, hvis man liker sånt. Anyway, når folk snakker om rimming, så foregår det på utsiden.

Innvendig? Blæææhr! Det MÅ jo smake dritt. :lol:

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet etter seksualitets vis hensyn, samt avsporinger og svar.

 

 

 

Seksualitet kan innebære usikkerhet, nysgjerrighet, redsel for å bli støtt ut av andre m.m., men likevel kan man ha behov for å lufte tanker. La dem gjøre det her på Kvinneguiden Forum, uten at de blir møtt med forutinntatte holdninger.

Vis litt takhøyde for ting som virker fremmed og rart på deg, så kanskje du kan lære noe. Les og lær, også her. Selv om det ikke er av interesse for deg selv seksuelt, så vokser man veldig på å legge fordommer til side og være medmenneske. 

Å holde seksualitetforumet fritt for spydigheter og andre usakligheter er noe vi alle vil ha nytte av.

 

pinar, mod. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for når man kommer innenfor åpningen, så er ikke endetarmen det minste sensitiv.

*Kremt* Min empiri forteller meg noe annet.

Men så klart, subjektive (mulige) anekdotiske eksempler teller neppe?

 

Uansett - gjør det du jhar lyst til + ta sjansen på å tråkke litt utenfor egen komfortsone, det anbefales - big time :)

Endret av Gorgonzola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm det er DIGG!! :) Både utenpå og inni :P  -Hvis det ene kalles rimming, hva heter det å stikke tunga inn?

Endret av Doroline
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...