AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Kjæresten min har såå lyst til å slikke det andre hullet når vi har sex(ja, rompehullet..). Jeg personlig synes ikke dette høres så behagelig ut og har avslått han på dette. Noen her som har blitt slikket der? Føles det godt? Hvorfor vil menn slikke DER? haha rare spørsmål fra en nysgjerrig jente:)Anonymous poster hash: 9c67b...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #2 Skrevet 21. juni 2015 Kjempegodt, la ham få lov. Anonymous poster hash: 60f30...d50 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Åh, det er så deilig. Syns det var litt ukomfortabelt første gangen, men så ble det bare veldig deilig. Anonymous poster hash: 2769d...e86 1
koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Hvis han liker smaken og lukten av avføring, så. Jeg personlig hadde aldri tillatt typen min til å sleike det hølet dritten renner ut av. Husk at du kanskje skal kysse han etterpå..... Det var min personlige mening, hva andre liker og gjør er helt opp til seg selv! 5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Bare om du får lov til å slikke han tilbake; deilig å rimme en mann ass. Hva gjør at du syns det er deilig? Har ikke vært så fristet selv.. Kan ta i mot men vet ikke om jeg ville gitt.. Anonymous poster hash: 2769d...e86
koskenkorva Skrevet 21. juni 2015 #6 Skrevet 21. juni 2015 Jeg vasker ræva mi etter hver gang jeg har bæsjet, så ikke noe problem med avføringsrester når det kommer til kyssing og senere kos. Det er bare deilig med rumpesaft fra mannen; han har et veldig mykt og herlig hull, deilig lukt og fine rumpeballer også. Vet ikke med din da... Joda, men her virket det som at folk sleiker så og si inni rassen også(?)
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #7 Skrevet 21. juni 2015 Jeg vasker ræva mi etter hver gang jeg har bæsjet, så ikke noe problem med avføringsrester når det kommer til kyssing og senere kos. Det er bare deilig med rumpesaft fra mannen; han har et veldig mykt og herlig hull, deilig lukt og fine rumpeballer også. Vet ikke med din da... Jeg er singel akkurat nå, men har ikke vært fristet før.. da hadde mannen så mye hår på rompa, hehe. Rumpesaft høres ikke ut som min kopp te Men liker jo å utforske kinky ting, så kanskje det må prøves en gang Anonymous poster hash: 2769d...e86
TightRope Skrevet 21. juni 2015 #8 Skrevet 21. juni 2015 Gir ofte tøsen beskjed om å slikke meg....... ingen problem. Hun digger det - og det finnes jo SÅÅÅÅPE 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #9 Skrevet 21. juni 2015 Bare om du får lov til å slikke han tilbake; deilig å rimme en mann ass. Har ikke så fryktelig lyst til å slikke tilbake.. Frister ikke så mye for å si det sånn, hahaAnonymous poster hash: 9c67b...e3d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #10 Skrevet 21. juni 2015 Hvis han liker smaken og lukten av avføring, så. Jeg personlig hadde aldri tillatt typen min til å sleike det hølet dritten renner ut av. Husk at du kanskje skal kysse han etterpå..... Det var min personlige mening, hva andre liker og gjør er helt opp til seg selv! Det verken smaker eller lukter noe, så lenge han har vasket seg grundig. Anonymous poster hash: da811...900 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Jeg elsker å slikke rumpehull. Jeg runker samtidig som jeg slikker og så kommer jeg over rumpehullet etterpå. Ubeskrivelig deilig . Anonymous poster hash: 342ce...b0c 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 jeg er en ivrig rimmer, og har brukt tungen godt på mange av mine partnere. Har aldri opplevd noen funky smak eller lukt. Alt til sin tid, gjør jo ikke dette etter en ukes masj over vidda eller en lang tur på byen med mye drikking og dansing. Noe av det beste jeg vet er å dusje jenta, smøre henne inn med body lotion, ta henne med til senga og gi henne en kjempelang og god massasje. Når massasjen kommer mot slutten legger jeg en stor pute under hoftene slik at hun blir liggende på magen med rumpa i været. Dette er et godt tidspunkt å servere litt rimming. Anonymous poster hash: d5c88...5de 6
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 jeg er en ivrig rimmer, og har brukt tungen godt på mange av mine partnere. Har aldri opplevd noen funky smak eller lukt. Alt til sin tid, gjør jo ikke dette etter en ukes masj over vidda eller en lang tur på byen med mye drikking og dansing. Noe av det beste jeg vet er å dusje jenta, smøre henne inn med body lotion, ta henne med til senga og gi henne en kjempelang og god massasje. Når massasjen kommer mot slutten legger jeg en stor pute under hoftene slik at hun blir liggende på magen med rumpa i været. Dette er et godt tidspunkt å servere litt rimming. Anonymous poster hash: d5c88...5de Herregud hvor finner man menn som deg Anonymous poster hash: 1b0a7...52e 3
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Hver sin lyst. Tror ikke det er vanlig her på vestkanten. Anonymous poster hash: 831a3...a33 1
himmeloghav Skrevet 22. juni 2015 #15 Skrevet 22. juni 2015 Hvis du er så bekymra for avføringsbakterier på treningssenterene, så skal jeg opplyse deg om avføringsbakterier i hverdagen du kanskje ikke tenker over, her er en liste: penger, alle mulige dørhåndtak på offentlige steder, Handlevogner (tenk deg de håndtakene der du!), bensinpumpe, kleshengere i butikk, klær i butikk (som har blitt prøvd), and the list goes on and on, det er avførongsbakterier overalt frøken! Lykke til! Anonymous poster hash: 4250b...aa5 Det er vel en grunn til at man skal vaske hendene sine etter toalettbesøk? Jeg har aldri hørt om at det er greit med avføringsbakterier. 3
Gjest Universe Skrevet 22. juni 2015 #16 Skrevet 22. juni 2015 Bare la han få lov. Han som får bakterier i munnen. Du skal bare nyte.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #17 Skrevet 22. juni 2015 Herregud hvor finner man menn som deg Anonymous poster hash: 1b0a7...52e på kvinneguiden Anonymous poster hash: d5c88...5de
Mann 42 Skrevet 22. juni 2015 #18 Skrevet 22. juni 2015 Hvis han liker smaken og lukten av avføring, så. Jeg personlig hadde aldri tillatt typen min til å sleike det hølet dritten renner ut av. Husk at du kanskje skal kysse han etterpå..... Det var min personlige mening, hva andre liker og gjør er helt opp til seg selv! Hvis du vasker rumpestumpen før dere kryper til køys, så blir hverken lukt, smak eller bakterier noe problem. "Kissable all over" bør være mottoet for folk som driver med rimming. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #19 Skrevet 22. juni 2015 Hver sin lyst. Tror ikke det er vanlig her på vestkanten.Anonymous poster hash: 831a3...a33 Enig. Røvslikking er og blir et østkantsfenomen Anonymous poster hash: feca8...ac0 2
fotosyntesen Skrevet 22. juni 2015 #20 Skrevet 22. juni 2015 He-he, noen tror av visst Norge kun dreier seg om vestkant og østkant... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå