Gå til innhold

Er dette greit? Fantasi!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som forundrer meg er din psykologiske innsikt. All fantasi har basis i virkeligheten. Å påstå noe annet er tull.

Dersom du skal på ferie, og har hund, ville du satt bort hunden til en som du vet fantaserer om dyresex? Det ville ikke jeg, her er det i tillegg en voksen som har ansvar for barn. Her er det no go. At fantasier utvikler seg, og gjerne mot virkeligheten, har skjedd alt for mange ganger.

Oisann! All fantasi har basis i virkeligheten?? Jeg er redd du mangler helt elementær psykologisk innsikt. Om det er alderen din, en religiøs overbevisning eller en naiv virkelighetsoppfatning vet jeg ikke, men fantasi er fantasi!

Hva slags fantasier en hundepasser har vil jeg aldri få vite og det vil aldri du heller. Fantasiene en hundepasser har er jeg overhode ikke interessert i å få vite noe som helst om.

Jeg blir jo veldig nysgjerrig... Hadde du aller helst ønsket å vite alle fantasiene mennesker rundt deg har? Din familie, dine venner dine kollegaer. Ville det vært interessant for deg, ville det gitt deg en følelse av å kjenne disse menneskenes egentlige natur?  Dete er jo helkt sykt å sette likhetstegn mellom en seksuell fantasi og virkelighet.

Her er en klok og innsiktsfull kronikk fra den kristne avisen Vårt Land som omhandler seksuelle fantasier.

Les og lær!

http://www.vl.no/seksuelle-fantasier-skam-eller-berikelse-1.49181

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg foretrekker å ikke vite for mye om sexlivet til mine venner, og deler heller ikke med dem hva jeg gjør på soverommet. Jeg trodde det var normalt?

Men nå ble det jo faktisk forespurt hva en mener her, og jeg tenkte kanskje trådstarter trengte en motvekt til all negativiteten. 

Det er ikke meningen å være negativ. Jeg mener stort sett at folk får fantasere om og praktisere det de vil, så lenge det ikke skader noen. Men fantasier og rollespill som omfatter slektninger, mindreårige eller dyr, må jeg innrømme at jeg sliter med å akseptere. Nå var det jo ikke sagt noe om hvor gamle disse elevene var, for alt jeg vet kan det jo hende at rollespillet gikk ut på å spille ung lærer og russejente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det greit å leke lærer og elev i senga, når den ene parten faktisk er lærer for den samme aldersgruppa den andre later som den er i?

Jeg vet hva jeg selv mener, at det er helt uproblematisk, men ble veldig nysgjerrig på hva KGs menn og kvinner tenker. :)

Anonymous poster hash: d125b...f99

Dere er jo elev og lærer... :fnise:

Anonymous poster hash: ddb0c...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er jo elev og lærer... :fnise:

Anonymous poster hash: ddb0c...4e6

Hmh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forundrer meg at så mange fanatisk forsvarer retten til å fantasere om hva som helst, også potensielle brudd på loven.

Ts har selv en rolle som lærer, noe som også omfatter en oppdragerrolle overfor yngre mennesker. At enkelte da mener det er helt greit å kjøre på med fantasier om sex, ved å spille på sin maktposisjon, og sin høyere alder, er merkelig.

Desto mer bekymringsfullt da all fantasi har basis i virkeligheten, noe alle som vil er i stand til å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Slik jeg ser det så er all fantasi lovlig. Men det er mange fantasier man aldri burde gjøre i det virkelige liv.

Og det er nok også mange fantasier man burde holde for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Balian de Ibelin

Forundrer meg at så mange fanatisk forsvarer retten til å fantasere om hva som helst, også potensielle brudd på loven.

En fantasi kan ikke skade noen. En fantasi er aldri brudd på loven. Bare om man utfører en fantasi som er ulovlig i handling blir den ulovlig

Om du mener at man skal kunne straffes for fantasier. Ja da begynner jeg å lure på hva slags skremmende samfunn du ønsker.

Man skal straffes for handling ikke tanker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts har selv en rolle som lærer, noe som også omfatter en oppdragerrolle overfor yngre mennesker. At enkelte da mener det er helt greit å kjøre på med fantasier om sex, ved å spille på sin maktposisjon, og sin høyere alder, er merkelig.

Desto mer bekymringsfullt da all fantasi har basis i virkeligheten, noe alle som vil er i stand til å forstå.

Jeg er TS, men den kvinnelige delen av forholdet, og den som tenner mest på fantasien/pådriveren.

Jeg liker å fantasere om at jeg er 16-17, og lurer/teaser den unge læreren min til å ha sex med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om det er motsatt, at hun er lærer for 13-åringer og han later som han er tretten. Er det mer ok?

Anonymous poster hash: ae251...728

Hvorfor skulle det være annerledes?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TS, men den kvinnelige delen av forholdet, og den som tenner mest på fantasien/pådriveren.

Jeg liker å fantasere om at jeg er 16-17, og lurer/teaser den unge læreren min til å ha sex med meg.

Det høres supert ut, kos dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lærer bør være 100% profesjonell, og ikke tenke på sex mellom lærer og elev i det hele tatt.

Men det er jo i en perfekt verden. Din fantasi kan vel sies å være ganske så harmløs. antar at du er relativt ung selv, og da er det ikke så merkelig at du tenker i denne retningen.

Sikkert spennende, men en fantasi vil alltid gjøre veien til virkeligheten kortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...