AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #1 Skrevet 21. juni 2015 Er det greit å leke lærer og elev i senga, når den ene parten faktisk er lærer for den samme aldersgruppa den andre later som den er i? Jeg vet hva jeg selv mener, at det er helt uproblematisk, men ble veldig nysgjerrig på hva KGs menn og kvinner tenker. Anonymous poster hash: d125b...f99
Gjest Universe Skrevet 21. juni 2015 #3 Skrevet 21. juni 2015 Hva dere gjør i senga og hva dere "leker" bestemmer dere selv. Det har ikke andre noe med.
Gjest supernova_87 Skrevet 21. juni 2015 #4 Skrevet 21. juni 2015 Jeg må ærlig si at jeg synes det er feil hvis han er lærer for 13-åringer, og så later du som at du er 13, og så skal dere begge tenne på det. For min del ville det å i hele tatt spille barn under 16 mens man har sex være veldig feil.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2015 #5 Skrevet 21. juni 2015 Jeg må ærlig si at jeg synes det er feil hvis han er lærer for 13-åringer, og så later du som at du er 13, og så skal dere begge tenne på det. For min del ville det å i hele tatt spille barn under 16 mens man har sex være veldig feil. Hva om det er motsatt, at hun er lærer for 13-åringer og han later som han er tretten. Er det mer ok? Anonymous poster hash: ae251...728
Gjest supernova_87 Skrevet 22. juni 2015 #6 Skrevet 22. juni 2015 Hva om det er motsatt, at hun er lærer for 13-åringer og han later som han er tretten. Er det mer ok? Anonymous poster hash: ae251...728 Nei, det er like feil, for min del.
Fjompen Skrevet 22. juni 2015 #7 Skrevet 22. juni 2015 Dette kalles ageplay, og samtykkende ageplay med voksne deltagere er uansett alltid okay. 2
Thyra Skrevet 22. juni 2015 #8 Skrevet 22. juni 2015 Dette kalles ageplay, og samtykkende ageplay med voksne deltagere er uansett alltid okay. All sexlek mellom samtykkende voksne er forsåvidt ok, men rollespill som går ut på at man later som den ene parten er mindreårig elleri nær slekt med den andre, vil likevel oppleves som feil for mange av oss. Det er selvsagt ikke straffbart, men dersom noen jeg kjenner driver med slike rollespill, ville jeg foretrekke å ikke vite om det. 4
peppermyntete Skrevet 22. juni 2015 #9 Skrevet 22. juni 2015 Jeg må ærlig si at jeg synes det er feil hvis han er lærer for 13-åringer, og så later du som at du er 13, og så skal dere begge tenne på det. For min del ville det å i hele tatt spille barn under 16 mens man har sex være veldig feil. Enig! 2
Gjest HarryDotter Skrevet 22. juni 2015 #10 Skrevet 22. juni 2015 Jeg må ærlig si at jeg synes det er feil hvis han er lærer for 13-åringer, og så later du som at du er 13, og så skal dere begge tenne på det. For min del ville det å i hele tatt spille barn under 16 mens man har sex være veldig feil. Er enig med deg Men på den annen side kan det hende Ts tenker "lærer for videregående skole" f.eks? Da er man jo eldre og fantasien føles vel litt mer ok? Det er ikke straffbart så lenge det er fantasi mellom to voksne, men helt enig i at det føles ekkelt å tenke på dersom en voksen later som man er 12-13 år.
MrSmith Skrevet 22. juni 2015 #11 Skrevet 22. juni 2015 Ikke greit. For tett opp mot virkeligheten, og noe som absolutt ikke er greit. Det er heller ikke greit at du ikke klarer å se dette selv. Bekymringsfullt rett og slett. Finn dere en annen fantasi. 2
Adara Skrevet 22. juni 2015 #12 Skrevet 22. juni 2015 De som sier at dette ikke er greit må du ikke finne på å høre på. Du kan leke at du er en baby om det er det som tenner dere. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #13 Skrevet 22. juni 2015 De som sier at dette ikke er greit må du ikke finne på å høre på. Du kan leke at du er en baby om det er det som tenner dere. Nemlig. Det forundrer meg at folk ikke evner å skille på fantasi og virkelighet. Å fantasere og spille roller voksne imellom har OVEHODET ikke noe med å virkelighet å gjøre. Det er to likestilte som leker. Min kjæreste liker å være barn, å være mor, å bli voldatt. Men jeg skal love deg at det er hinsides uakseptable sitasjoner i virkeligheten. Anonymous poster hash: 02466...053 4
MrSmith Skrevet 22. juni 2015 #14 Skrevet 22. juni 2015 Nemlig. Det forundrer meg at folk ikke evner å skille på fantasi og virkelighet. Å fantasere og spille roller voksne imellom har OVEHODET ikke noe med å virkelighet å gjøre. Det er to likestilte som leker. Min kjæreste liker å være barn, å være mor, å bli voldatt. Men jeg skal love deg at det er hinsides uakseptable sitasjoner i virkeligheten. Anonymous poster hash: 02466...053 Det som forundrer meg er din psykologiske innsikt. All fantasi har basis i virkeligheten. Å påstå noe annet er tull. Dersom du skal på ferie, og har hund, ville du satt bort hunden til en som du vet fantaserer om dyresex? Det ville ikke jeg, her er det i tillegg en voksen som har ansvar for barn. Her er det no go. At fantasier utvikler seg, og gjerne mot virkeligheten, har skjedd alt for mange ganger. 2
Fjompen Skrevet 22. juni 2015 #15 Skrevet 22. juni 2015 All sexlek mellom samtykkende voksne er forsåvidt ok, men rollespill som går ut på at man later som den ene parten er mindreårig elleri nær slekt med den andre, vil likevel oppleves som feil for mange av oss. Det er selvsagt ikke straffbart, men dersom noen jeg kjenner driver med slike rollespill, ville jeg foretrekke å ikke vite om det. Jeg foretrekker å ikke vite for mye om sexlivet til mine venner, og deler heller ikke med dem hva jeg gjør på soverommet. Jeg trodde det var normalt? Men nå ble det jo faktisk forespurt hva en mener her, og jeg tenkte kanskje trådstarter trengte en motvekt til all negativiteten.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #16 Skrevet 22. juni 2015 Det som forundrer meg er din psykologiske innsikt. All fantasi har basis i virkeligheten. Å påstå noe annet er tull. Dersom du skal på ferie, og har hund, ville du satt bort hunden til en som du vet fantaserer om dyresex? Det ville ikke jeg, her er det i tillegg en voksen som har ansvar for barn. Her er det no go. At fantasier utvikler seg, og gjerne mot virkeligheten, har skjedd alt for mange ganger. Det er fullt mulig din fantasiverden ikke fungerer slik, men snakk for deg selv. Du mener m.a.o. at det går hauger av kvinner der ute som faktisk ønsker å bli voldtatt i virkeligheten. Anonymous poster hash: 02466...053 1
MrSmith Skrevet 22. juni 2015 #17 Skrevet 22. juni 2015 Det er fullt mulig din fantasiverden ikke fungerer slik, men snakk for deg selv. Du mener m.a.o. at det går hauger av kvinner der ute som faktisk ønsker å bli voldtatt i virkeligheten. Anonymous poster hash: 02466...053 Har ikke ment noe som helst om voldtekt. Å bli voldtatt vil si å bli tatt med makt/vold, og ja, mange fantaserer om det, og liker det. Hvorfor skulle det være noe problem?, problemet er jo den som utøver voldtekten. Her snur du hele saken på hodet.
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #18 Skrevet 22. juni 2015 Har ikke ment noe som helst om voldtekt. Å bli voldtatt vil si å bli tatt med makt/vold, og ja, mange fantaserer om det, og liker det. Hvorfor skulle det være noe problem?, problemet er jo den som utøver voldtekten. Her snur du hele saken på hodet. Du sa nettopp at all fantasi har rot i virkeligheten. Mange jenter tenner på fantasier om å bli voldtatt. Du ser ikke problemet med påstanden din? Anonymous poster hash: 02466...053 2
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #19 Skrevet 22. juni 2015 Det som forundrer meg er din psykologiske innsikt. All fantasi har basis i virkeligheten. Å påstå noe annet er tull. Dersom du skal på ferie, og har hund, ville du satt bort hunden til en som du vet fantaserer om dyresex? Det ville ikke jeg, her er det i tillegg en voksen som har ansvar for barn. Her er det no go. At fantasier utvikler seg, og gjerne mot virkeligheten, har skjedd alt for mange ganger. All fantasi har IKKE rot i virkeligheten. Hvor tar du det i fra egentlig? Jeg har da mange fantasier som jeg absolutt ikke ville gjort i virkeligheten. Anonymous poster hash: cf110...e82
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2015 #20 Skrevet 22. juni 2015 Er enig med deg Men på den annen side kan det hende Ts tenker "lærer for videregående skole" f.eks? Da er man jo eldre og fantasien føles vel litt mer ok? Det er ikke straffbart så lenge det er fantasi mellom to voksne, men helt enig i at det føles ekkelt å tenke på dersom en voksen later som man er 12-13 år. Må huske på at mange som har disse fantasiene fra de var unge. Hvis dere husker tilbake, så regner jeg med at dere var kåte og hadde seksuelle drømmer og fantasier. Er vel ofte at man fantaseer om at man er tilbake i den kåte og frustrerende alderen, og "leker" at man endelig får fantasien oppfylt. Jeg kan tennne på at jeg enda er en uerfaren gutt, og at dama mi er ei erfaren eldre jente som skal forføre meg. Det er bare et rollespill og ingen ting galt med det.Anonymous poster hash: 8f031...2e2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå